elektryka
Posty: 14
• Strona 1 z 1
elektryka
witam wszystkich, mam problem kupiłem nowy akumulator podpiełem,przejwchałem sie kawałek i zaczeły swiatła przygasac (aku był ładowany) po ogladnieciu sprawy zauwazyłem ze w kostce do ktorej idzie + i -
słychac jakby było zwarcie
rozebrałem ja wyczysciłem i dalej to samo
kto wie co to moze byc? dodam ze słychac to tylko jak właczam rozrusznik a on nie kreci tylko własnie jest ten odgłos .bardzo prosze jak ktos wie niech pisze... dodam ze chodzi o r6 2000. pozdrawiam gg990210
słychac jakby było zwarcie


-
flaash4747 - Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24
nie ten dział,
Życie zaczyna się powyżej 200km/h, czasami w tym samym momencie sie kończy, jednak gdyby to było regułą każdy z Nas umarłby jako niemowlę... | | moja Diablica http://picasaweb.google.com/PiciuR1/R1# ... 3032004354
- PittR1
- Świeżak
- Posty: 92
- Dołączył(a): 23/6/2009, 17:13
- Lokalizacja: Pyzdry
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
miałes racje aku miał zamało pradu naładowałem stary aku i odpalił ale czemu go nie ładowało w czasie jazdy ? jezeli nie ma ładowania na co zwrucic uwage???
merciless tactics...r1
-
flaash4747 - Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24
-
flaash4747 - Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24
Podłącz pod aku woltomierz i sprawdź jakie są odczyty,
bez ładowania i z ładowaniu.
Jeśli w każdym przypadku są te same odczyty czyli wahania 12.2-12.7 to znaczy że nie ma ładowania.
bez ładowania i z ładowaniu.
Jeśli w każdym przypadku są te same odczyty czyli wahania 12.2-12.7 to znaczy że nie ma ładowania.
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
cały czas utrzymuje sie na 12v jak dodam gazu nie zmienia sie .. mogł pasc regulator napiecia???
merciless tactics...r1
-
flaash4747 - Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24
wtyczka przy regulatorze była przypalona:| regulator zapewne tez szlak trafił
merciless tactics...r1
-
flaash4747 - Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24
Najlepsza zasada nie znam się na czymś nie kombinuje i daje zarobić innym.
Musiał by to sprawdzić elektryk czy uzwojenie alternatora nie jest spalone, oraz jak zachowuje się regulator.
Musiał by to sprawdzić elektryk czy uzwojenie alternatora nie jest spalone, oraz jak zachowuje się regulator.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
no ok ale chyba po to jest to forum zeby nie wydawac kasy na serwis!!!! tylko w miare mozliwosci cos samemu zaradzic!!!!!!!!!!!!! (.....)
merciless tactics...r1
-
flaash4747 - Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24
w moim przypadku wsiasc na motocykl i podjechac na serwis nie jest za bardzo dobrym rozwiazaniem , serwis mam ok 30km i bez ładowanie ciezko bedzie ...

merciless tactics...r1
-
flaash4747 - Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24
wymieniłem regulator i wszystko gra:) MOGŁ SIE SPALIC PRZEZ TO ZE MOTOCYKL STAŁ W WILGOTNYM MIEJSCU?
merciless tactics...r1
-
flaash4747 - Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości