R1 RN12 od 2005 czy R6 od 2006
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
R1 RN12 od 2005 czy R6 od 2006
Witam serdecznie zastanawiam się co wybrać na kolejny motocykl i tu mam dylemat....
R1 RN12 od 2005 czy R6 od 2006?
jakie jest spalanie w R1? proszę o wypowiedzi osób smigających na tych sprzętach, w głównej mierze zadecyduje o kupnie (planuje wyjazd do włoch - wiem wiem nie ścigaczem ale innego moto nie chce , poprzednio smigalem wcześniejszymi modelami R6 spalanie super , moc wystarczająca ale ten moment i wysokie obroty)
jak ze zwrotnością obu motocykli?
Pozdrawiam
R1 RN12 od 2005 czy R6 od 2006?
jakie jest spalanie w R1? proszę o wypowiedzi osób smigających na tych sprzętach, w głównej mierze zadecyduje o kupnie (planuje wyjazd do włoch - wiem wiem nie ścigaczem ale innego moto nie chce , poprzednio smigalem wcześniejszymi modelami R6 spalanie super , moc wystarczająca ale ten moment i wysokie obroty)
jak ze zwrotnością obu motocykli?
Pozdrawiam
- virus3000
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 23/5/2007, 11:01
- Lokalizacja: Łomża
Re: R1 RN12 od 2005 czy R6 od 2006
virus3000 napisał(a):
jak ze zwrotnością obu motocykli?
Ze zwrotnością, może być ciężko
Honda to Honda..
-
karolr - Bywalec
- Posty: 514
- Dołączył(a): 17/3/2009, 09:25
- Lokalizacja: LU
Żaden, jeżeli padło pytanie o spalanie, to żaden z tych motocykli nie jest odpowiedni.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
to ja nie wiem co wy macie z tymi R6, z gościem gadałem to mówił ze w mieście do 9 to mu ciężko zejść , mi naprawdę mało paliła a zawsze tankowałem pod korek
kupilem miała 21tys km, nie musiałem robić żadnych dolewek oleju
kupilem miała 21tys km, nie musiałem robić żadnych dolewek oleju
- virus3000
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 23/5/2007, 11:01
- Lokalizacja: Łomża
Mojego kumpla r6 z 99 roku spokojnie przy odkręcaniu 9 normalnie 7.5 . Teraz kupił r1 rn15 z 2005 i pali podobnie muszę przyznać jestem tym mocno zaskoczony oczywiście pozytywnie .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
Co za różnica ile to pali, jak rocznie wydaje sporo więcej na opony i serwis niż na paliwo.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Chyba jednak trochę przesadzacie . Liczmy że napęd i opony wystarczą na 6 tys km .
A więc cena napędu kompletnego to około 700-800 zł do R1 . Natomiast opona na tył kosztuje podobnie , na przód powinna spokojnie wytrzymać więcej jak te 6 tys km .
Tymczasem spalanie licząc średnio 8 litrów na każde 100 km cena dobrego paliwa np shel Vpower w tej chwili oscyluje wokół 4,8 zł a więc 4.8* 8 litrów daje 38.4 zł mnożąc to przez 60 co da przebieg 6 tys km rachunek na stacji wyniesie ponad 2300 zł . A wiec jak widać różnica jest naprawde spora .
Oczywiście brałem tu pod uwagę normalne warunki eksploatacji .
A więc cena napędu kompletnego to około 700-800 zł do R1 . Natomiast opona na tył kosztuje podobnie , na przód powinna spokojnie wytrzymać więcej jak te 6 tys km .
Tymczasem spalanie licząc średnio 8 litrów na każde 100 km cena dobrego paliwa np shel Vpower w tej chwili oscyluje wokół 4,8 zł a więc 4.8* 8 litrów daje 38.4 zł mnożąc to przez 60 co da przebieg 6 tys km rachunek na stacji wyniesie ponad 2300 zł . A wiec jak widać różnica jest naprawde spora .
Oczywiście brałem tu pod uwagę normalne warunki eksploatacji .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
motor tlr wielki pożeracz gum i napedu niby tak czytalem ale jak zwykle okazalo sie to bzdurami
opony dunlop 209 gp race czy jakos tak 425 zl komplet po 9 okrazeniach na poznaniu, po 4,5 tyl niewiele zużyty wytrzyma z 9 tys na spokojnie a wolno nie jezdze
kumpel fazerem 600 zajechal pirelli mtr 02 nowke w 5 tys jezdzac szybko ale bez przesady zadnego palenia czy cos takiego, wiec rodzaj gum tez ma znaczenie
zestawu napedowego w 6 tys tez mi nie zjadl a nie byl nowy, zostal po poprzednim wlascicielu
a tl r mial byc takim glodomorem ojej ojej
wiec jak ja czytam czasem co tu niektorzy pisza to sie zastanawiam czy wy macie motory
p.s wcale nie jest powiedziane ze ja mam i pisze prawde
opony dunlop 209 gp race czy jakos tak 425 zl komplet po 9 okrazeniach na poznaniu, po 4,5 tyl niewiele zużyty wytrzyma z 9 tys na spokojnie a wolno nie jezdze
kumpel fazerem 600 zajechal pirelli mtr 02 nowke w 5 tys jezdzac szybko ale bez przesady zadnego palenia czy cos takiego, wiec rodzaj gum tez ma znaczenie
zestawu napedowego w 6 tys tez mi nie zjadl a nie byl nowy, zostal po poprzednim wlascicielu
a tl r mial byc takim glodomorem ojej ojej
wiec jak ja czytam czasem co tu niektorzy pisza to sie zastanawiam czy wy macie motory
p.s wcale nie jest powiedziane ze ja mam i pisze prawde
-
Artur 666 - Bywalec
- Posty: 551
- Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
- Lokalizacja: Kozia Wola
madboy ile napędów i jakich zużywasz w sezon i na ile km?
bo ja katuję mojego złotego DIDa (chyba 530) od 8500km gumuję itp i nie naciągałem ani razu, tzn jak bnył na połowie tak jest i naciąg jest OK.
co do autora to mam do sprzedania R1 2007r w bardzo dobrej kasie tyle że bez plastików...
jakby ktoś szukał moto na tor, ledwo dotartego to niech da znać...
bo ja katuję mojego złotego DIDa (chyba 530) od 8500km gumuję itp i nie naciągałem ani razu, tzn jak bnył na połowie tak jest i naciąg jest OK.
co do autora to mam do sprzedania R1 2007r w bardzo dobrej kasie tyle że bez plastików...
jakby ktoś szukał moto na tor, ledwo dotartego to niech da znać...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
komplet gum za okolo 1000PLN (d209, pilot sport) przy prawidlowym korzystaniu z motocykla starcza na 1 do 2 tysiecy km, to glownie boli. Nie mowie o torowych gumach, ktorych zywot liczy sie w godzinach jazdy.
Prawidlowe uzytkowanie sportowego motocykla jakim niebywale jest erlan to nie lanserka pod kolumna czy palenie kapcia, a jazda.
Prawidlowe uzytkowanie sportowego motocykla jakim niebywale jest erlan to nie lanserka pod kolumna czy palenie kapcia, a jazda.
Ostatnio edytowano 18/9/2009, 21:07 przez MadboY, łącznie edytowano 1 raz
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu
-
MadboY - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
- Lokalizacja: Wawa
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości