Opinie o Suzuki GSX-600F
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Opinie o Suzuki GSX-600F
Witam.
Chciałbym zapytać o opinie o motorze Suzuki GSX-600F z 1994r. Nie jest to ten tzw. "jajko". Co sądzicie o tym motorze? Jak sie sprawuje? Mam do kupienia taki w mojej miejscowości za 3500zł z przebiegiem 42 tysiące. Pojeżdze nim troche? Silnik bardzo ładnie chodzi sprowadzony jest z niemiec.
A jeśli nie ten to jaki motor 600cm3 do 4000zł? Doradzicie mi, bardzo Was prosze. Miałem już 3 motory większe niż 125cm3 więc nie piszczie tylko że za duże bo doświadczenie na motor mam. Dziekuje.
Chciałbym zapytać o opinie o motorze Suzuki GSX-600F z 1994r. Nie jest to ten tzw. "jajko". Co sądzicie o tym motorze? Jak sie sprawuje? Mam do kupienia taki w mojej miejscowości za 3500zł z przebiegiem 42 tysiące. Pojeżdze nim troche? Silnik bardzo ładnie chodzi sprowadzony jest z niemiec.
A jeśli nie ten to jaki motor 600cm3 do 4000zł? Doradzicie mi, bardzo Was prosze. Miałem już 3 motory większe niż 125cm3 więc nie piszczie tylko że za duże bo doświadczenie na motor mam. Dziekuje.
- maksymw
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 20/2/2009, 23:17
Za taka kase to bym sie nawed nie zastanawiał,tylko brał.Chyba znasz goscia który sprzedaje i swojemu gów.. nie wcisne?Chodz na moje jak olejak dobrze chodzi to cos nie tak musi byc,a gdzie ,,stuki-puki''
Dobrze sie przysłuchaj.Poczytaj sobie http://www.scigacz.pl/Suzuki,GSX600F,82 ... 10362.html

CB 400N
GSF 600N Bandit
FZS 600 Fazer,GSF 1200N
GSF 600N Bandit
FZS 600 Fazer,GSF 1200N
- baktus
- Świeżak
- Posty: 221
- Dołączył(a): 5/7/2008, 21:05
- Lokalizacja: wlkp
Silnik pracuje ładnie i jest nie do zaje*nia . Pozycja w miarę wygodna , satysfakcjonujące osiągi , mnóstwo tanich części . Tyle co do plusów . Jeżeli chodzi o minusy , olejak lubi olej . To , że czasami trzeba trochę dolać nie oznacza , że bierze olej . Po prostu ten typ tak ma. Sam mam katene z 1996 i nie narzekam . Ogólnie polecam ten model . I w dodatku za takie pieniądze .
YZF R6 2007
-
Trener - Stały bywalec
- Posty: 1198
- Dołączył(a): 11/5/2009, 14:14
- Lokalizacja: Z pod Kalisza jestem
Z tym olejem to trochę przesada mój bandit miedzy wymianami 6 tyś nic nie brał . W takiej cenie chyba rozsądny wybór pewnie ma dwa razy tyle co na liczniku ale to nic mu nie robi .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
Śmigam czajnikiem, czy jak kto woli imbrykiem (bo takie dwie ksywki utarły się na ten model GSX600F).
Mój GSX600F jest z 89 roku i już troszkę napsuł mi krwi, ale... jak już koledzy powiedzieli sprzęt nie do zdarcia.
Części bajecznie tanie... Używki:
Lampa przód - 50-100zł
Szyba przód - 50-100zł
Felga przód + tarcze - około 200zł
Silnik ok 500-1000zł
Linka prędkościomierza - 30zł
to tylko kilka...
Modele z lat 88-89 nie miały regulacji przedniego zawieszenia i miały mniejsze gaźniki i twarde tarcze hamulcowe (twarde czyt. niepływające).
Któreś lata miały płytkową regulację luzu zaworowego (jak ktoś wie niech napisze z których lat, a jak ja się dowiem wcześniej to dopisze)
Sprzęcik ma mocy więcej niż jajko bo 86KM (jajko 80KM), waży trochę sporo bo 225kg... W porównaniu do CBR F3, CBR F4, MZ czy nawet Jawy trzeba się już troszkę z nim mocować...
Katalogowo rozpędza się do 215km/h, aczkolwiek widziałem filmik na którym kolega z forum leci 230km/h
Sprzęt po małych modyfikacjach (odciążenie przodu, zmiana zębatek) nadaje się nawet do stuntu. Sporą masę nadrabia tanimi gratami i mało awaryjnym silnikiem...
Nie jest piękny, ale w pełnych owiewkach moje osobiście oko cieszy (kwestia gustu). Pewnie, że nie jest moim ideałem, bo marzy mi się CBR 900 Fireblade SC28 (jedna lampa), ale na początek jest super.
Denerwować może troszkę, że moto kopa dostaje od ok 6-7tyś obr. a pełną moc uzyskuje ok 10-11tyś, ale to już chyba taka cecha układu cylindrów R4.
Ważna, a może najważniejsza w tym silniku (aby pracował prawidłowo) jest mega dokładna regulacja... Ja osobiście walcze z wyregulowaniem poprawnej pracy na ciepłym... Może i już dawno bym się poddał, ale lubie dłubać
Ponoć olejaki lubią olej... Przy normalnej jeździe tego nie odnotowałem... Za to kiedy manetka kręci się prawie do końca, a moto stoi i smarzy gumę, albo kiedy lewa ręka nerwowo przełącza kill switch
wtedy olej znika w zastraszającym tępie... Odnotowałem spory spadek po dwóch paradach kościół -> sala weselna
Imbry nie musi być nudny... Przy odpowiednim doborze opon, możemy pokusić sięo zejścia na kolano i szybkie winkle.
Moim zdaniem idealna propozycja dla ludzi, którzy mają mniej kasy, a chcą jeździć plastikiem...
Proponowany konkurent w klasie cenowej CBR F1, w klasie jakościowej hmm?? CBR F2?
Mój GSX600F jest z 89 roku i już troszkę napsuł mi krwi, ale... jak już koledzy powiedzieli sprzęt nie do zdarcia.
Części bajecznie tanie... Używki:
Lampa przód - 50-100zł
Szyba przód - 50-100zł
Felga przód + tarcze - około 200zł
Silnik ok 500-1000zł
Linka prędkościomierza - 30zł
to tylko kilka...
Modele z lat 88-89 nie miały regulacji przedniego zawieszenia i miały mniejsze gaźniki i twarde tarcze hamulcowe (twarde czyt. niepływające).
Któreś lata miały płytkową regulację luzu zaworowego (jak ktoś wie niech napisze z których lat, a jak ja się dowiem wcześniej to dopisze)
Sprzęcik ma mocy więcej niż jajko bo 86KM (jajko 80KM), waży trochę sporo bo 225kg... W porównaniu do CBR F3, CBR F4, MZ czy nawet Jawy trzeba się już troszkę z nim mocować...
Katalogowo rozpędza się do 215km/h, aczkolwiek widziałem filmik na którym kolega z forum leci 230km/h
Sprzęt po małych modyfikacjach (odciążenie przodu, zmiana zębatek) nadaje się nawet do stuntu. Sporą masę nadrabia tanimi gratami i mało awaryjnym silnikiem...
Nie jest piękny, ale w pełnych owiewkach moje osobiście oko cieszy (kwestia gustu). Pewnie, że nie jest moim ideałem, bo marzy mi się CBR 900 Fireblade SC28 (jedna lampa), ale na początek jest super.
Denerwować może troszkę, że moto kopa dostaje od ok 6-7tyś obr. a pełną moc uzyskuje ok 10-11tyś, ale to już chyba taka cecha układu cylindrów R4.
Ważna, a może najważniejsza w tym silniku (aby pracował prawidłowo) jest mega dokładna regulacja... Ja osobiście walcze z wyregulowaniem poprawnej pracy na ciepłym... Może i już dawno bym się poddał, ale lubie dłubać

Ponoć olejaki lubią olej... Przy normalnej jeździe tego nie odnotowałem... Za to kiedy manetka kręci się prawie do końca, a moto stoi i smarzy gumę, albo kiedy lewa ręka nerwowo przełącza kill switch


Imbry nie musi być nudny... Przy odpowiednim doborze opon, możemy pokusić sięo zejścia na kolano i szybkie winkle.

Moim zdaniem idealna propozycja dla ludzi, którzy mają mniej kasy, a chcą jeździć plastikiem...
Proponowany konkurent w klasie cenowej CBR F1, w klasie jakościowej hmm?? CBR F2?
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
jajo jest od 98 roku..... ale siniki chyb abyly te same.... jezdzilem takim sprzeciorem rok i nie narzekalem.... serwis prosty malo palil... motocykl godny polecenia 

habba babba!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
palgumeniedusze napisał(a):jajo jest od 98 roku..... ale siniki chyb abyly te same.... jezdzilem takim sprzeciorem rok i nie narzekalem.... serwis prosty malo palil... motocykl godny polecenia
od 98 roku wychodził w nowej budzie .
YZF R6 2007
-
Trener - Stały bywalec
- Posty: 1198
- Dołączył(a): 11/5/2009, 14:14
- Lokalizacja: Z pod Kalisza jestem
Aha ku ścisłości :
Suzuki GSX600F
88-97 - stara buda - czajnik/imbryk
98-> - nowa buda - jajko
Suzuki Katana, to nazwa wersji dla USA... Jeśli masz na moto dodatkowe odblaski, a kierunki świecą słabym światłem cały czas to jest to Katana... Inne to zwykłe GSXFy.
Suzuki GSX600F
88-97 - stara buda - czajnik/imbryk
98-> - nowa buda - jajko
Suzuki Katana, to nazwa wersji dla USA... Jeśli masz na moto dodatkowe odblaski, a kierunki świecą słabym światłem cały czas to jest to Katana... Inne to zwykłe GSXFy.
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
miałem 94 rok i procz wymiany oleju i klocków nie dotknałem reką a przez dwa sezony kreciłem do odciecia bo latałem z lytrami i trzebabyło przynajmniej przez chwile widziec ich na horyzoncie
generalnie polecam jako pierszy mocniejszy deczko motocykl ..olejak nie do zajechania ..praktycznie wsiadasz i jezdzisz byleby tylko kontrolowac poziom oleju (mi akurat duzo nie brał)
i co najwazniejsze przewidywalny ...manetą mozesz szarpac jak ci sie podoba i psikusa ci nie zrobi.
wyglad ..no coz ..kwestia gustu ...mnie strasznie przód irytował ..ta badziewna przednia lampa najbardziej ..
pozdrawiam ..za te kase warto ..bierz!!!

generalnie polecam jako pierszy mocniejszy deczko motocykl ..olejak nie do zajechania ..praktycznie wsiadasz i jezdzisz byleby tylko kontrolowac poziom oleju (mi akurat duzo nie brał)
i co najwazniejsze przewidywalny ...manetą mozesz szarpac jak ci sie podoba i psikusa ci nie zrobi.
wyglad ..no coz ..kwestia gustu ...mnie strasznie przód irytował ..ta badziewna przednia lampa najbardziej ..
pozdrawiam ..za te kase warto ..bierz!!!
ERŁAN 08
- danielot
- Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 22/9/2007, 09:32
- Lokalizacja: łodz
danielot napisał(a):wyglad ..no coz ..kwestia gustu ...mnie strasznie przód irytował ..ta badziewna przednia lampa najbardziej ..
Potwierdzam... Przód to chyba trzecia zmiana projektowała


A dziś wyskoczyłem do maka do Żyrardowa i widziałem właśnie imbryka z naklejkami Ścigacz.pl białymi... Skręcał na Grodzisk Maz ok godziny 19.00, przyznaje się ktoś?? Widać forum jest popularne

Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości