Zobacz wątek - Nie stabilna R6 2004 rok
NAS Analytics TAG

Nie stabilna R6 2004 rok

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Nie stabilna R6 2004 rok

Postprzez czarny8800 » 1/9/2009, 02:41

Panowie potrzebuję rady Kupiłem R6 04 rok miesiąc temu 10 tyś przelotu, jak zaczełem latać zauważyłem że kierownica strasznie lekko się rusza, co było powodem czestej shimmy. Kupiłem amorek skrętu Hyper pro, troche lepiej moto poszło na serwis nowa główka ramy, wymieniony olej w lagach na nowy, nowa opona przenia serwis przejżał i stwierdził iż ok wszystko. Mineło kilka dni zaczełem znowu latać ,ale czuje że kierwonica ma jakiś luz. Stuka coś przy nierównosciach na drodze wrażenie jakby się koło nie trzymało na drodze. Przy hamowaniu słysze jak z okolic półki coś puka, ten efekt że jak jade 20-30 na godz i hamuje sobie pulsacyjnie to słysze te stukoty w pólce, czy gdzieś w okolicach. Dodam iż jak latam to strasznie nie pewnie sie czuje na nierównościach bo moto drży na nierównościch. co może być do wymiany jeszcze.
czarny8800
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 1/9/2009, 02:28
Lokalizacja: warszawa


Postprzez romus » 1/9/2009, 06:48

Kolega tak mial gdy gosc zmienial mu uszczelniacze w przednim zawieszeniu i nie dokrecil mu polek na glowce ramy. Ale u Ciebie brzmi to troche bardziej prze rarzajaco.
romus
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 26/6/2006, 20:44


Postprzez lachos R6 » 1/9/2009, 11:13

jeśli powymieniałeś te wszystkie rzeczy co napisałeś i masz amorek to wszystko powinno być ok... jedyne co mi przychodzi do głowy to sprawdzenie czy wszystko ci założyli i dokręcili jak należy
PS. ile dałeś za nową główkę ramy
lachos R6
Świeżak
 
Posty: 138
Dołączył(a): 26/1/2009, 23:25

Postprzez cichy » 1/9/2009, 15:21

Łożysko mogło się ułożyć. Wtedy trzeba dokręcić.
Można też trochę zawieszenie przestawić.
Rzucisz ją trochę bardziej na tył to bedzie stabilniejsza.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Rafal_W_wa » 1/9/2009, 16:53

a moto kupowałes sprawdzone w sensie od jakiegos znajomego i wiesz co z nim było wczesniej...
jak ktos cos kombinował to teraz moze byc trudno dojśc do ładu.
Mało realny przebieg na 2004 rok ..
a może jestes przewrazliwiony, przejedz sie inna r6 z tego modelu moze jestes przyzwyczajony do porzedneigo moto.
skoro w serwisie mowia ze ok.. ty że nie ..to jedz do nich i niech to sprawdza jeszcze raz dokładnie tam sie ktoś przejedzie i sprawdzi trudno na forum napsiac co dolega
RSIX
Avatar użytkownika
Rafal_W_wa
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 29/4/2009, 20:59

Postprzez czarny8800 » 1/9/2009, 20:03

lachos R6 napisał(a):jeśli powymieniałeś te wszystkie rzeczy co napisałeś i masz amorek to wszystko powinno być ok... jedyne co mi przychodzi do głowy to sprawdzenie czy wszystko ci założyli i dokręcili jak należy
PS. ile dałeś za nową główkę ramy


Za główkę zapłaciłem 650 zł, ale płaciłem za wymianę główki i regulację zawieszenia.
czarny8800
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 1/9/2009, 02:28
Lokalizacja: warszawa

Postprzez czarny8800 » 1/9/2009, 20:06

Rafal_W_wa napisał(a):a moto kupowałes sprawdzone w sensie od jakiegos znajomego i wiesz co z nim było wczesniej...
jak ktos cos kombinował to teraz moze byc trudno dojśc do ładu.
Mało realny przebieg na 2004 rok ..
a może jestes przewrazliwiony, przejedz sie inna r6 z tego modelu moze jestes przyzwyczajony do porzedneigo moto.
skoro w serwisie mowia ze ok.. ty że nie ..to jedz do nich i niech to sprawdza jeszcze raz dokładnie tam sie ktoś przejedzie i sprawdzi trudno na forum napsiac co dolega


Moto kupiłem z drugiej ręki ale od kolesia który sporadycznie nią latał z stąd taki mały przebieg zresztą to widać po motorze że nie jest styrana i milion razy rozkręcana czy też miała dzwony. Latałem na innej r6 przez kilka dni przed zakupem swojej i tego nie było efektu.
czarny8800
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 1/9/2009, 02:28
Lokalizacja: warszawa

Postprzez czarny8800 » 1/9/2009, 20:09

cichy napisał(a):Łożysko mogło się ułożyć. Wtedy trzeba dokręcić.
Można też trochę zawieszenie przestawić.
Rzucisz ją trochę bardziej na tył to bedzie stabilniejsza.


Własnie też o tym myślę bo, czy więcej latam to mam wrażenie luzu jakby główka była nie dokręcona.
czarny8800
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 1/9/2009, 02:28
Lokalizacja: warszawa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr