HELP
			Posty: 7
			 • Strona 1 z 1
		
	
Nie ma znaczenia. Myślicie trochę? 
Chodzi o zliczanie impulsów przy każdym obrocie.
Znaczenie ma obwód koła, a nie miejsce czujnika na kole.
Kalibrujesz w liczniku przejechany dystans w prosty sposób. Jedziesz poza miasto i masz słupki co 100m
				Chodzi o zliczanie impulsów przy każdym obrocie.
Znaczenie ma obwód koła, a nie miejsce czujnika na kole.
Kalibrujesz w liczniku przejechany dystans w prosty sposób. Jedziesz poza miasto i masz słupki co 100m
Ongoing Success
			- 
				 
 falconiforme
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
gdzie byś go nie umieścił (góra czy dół) i tak w każdym miejscu jest taki sam czas obrotu koła...
				limit20znaków:evil:
			- 
				 
 maciek.046
- Bywalec
- Posty: 834
- Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
maciek.046 napisał(a):gdzie byś go nie umieścił (góra czy dół) i tak w każdym miejscu jest taki sam czas obrotu koła...
Czas obrotu jest ten sam, na końcu koło kręci się szybciej ale za to ma większy dystans do przebycia....
To była teoria, a w praktyce wiem że liczniki (przynajmniej te tańsze) oszukiwały gdy czujnik był przy osi koła, najlepiej umieszczać go bardziej w zewnętrzną stronę, nie wiem czy sigma ma takie słoności, ale te podróby na pewno.
Bandit 1200
			- 
				 
 Kedar-88
- Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
- 
				 
 limak14
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
			Posty: 7
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


