kawasaki LTD 550 - dymi z drugiego tłumika
Posty: 8
• Strona 1 z 1
kawasaki LTD 550 - dymi z drugiego tłumika
Witam jestem nowy i nie dawno kupiłem kawasaki ltd 550 z 81r gaźniki były wymieniane na podciśnieniowe,świece wymieniłem itp lecz zauwarzyłem, że prawy tłumik dymi, a lewy nie i ogólnie piszą ze nim sie da jechac 170 lecz mój nie przekracza 70 bo cos mu przerywa czego to może być wina ? świece są czarne i suche może brakuje paliwa ?
- biohack
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 25/8/2009, 20:06
chciałbym zobaczyć "wasze" R1 czy Gixy a nawet nowe dzisiaj HDki - za 28 lat, jeżeli w ogóle będzie co oglądać,
co z tego że stary - niestety prócz zasobnego portfela trzeba także sporo pasji do takiego motocykla; jak świeca jest czarna to jest obrzucona olejem, konsumuje olej? mógł się zapiec pierścień (trzeba zmierzyć kompresje), zajrzeć w zawory - uszczelniacze zaworowe - i stan wałków, gaźniki w takich rocznikach lubią się sypać, tzn króćce i membrany,
powodów może być cała masa, musisz zacząć coś wykluczać, najprzód pomiar kompresji, sporo wyjaśni.
Powodzenia.
co z tego że stary - niestety prócz zasobnego portfela trzeba także sporo pasji do takiego motocykla; jak świeca jest czarna to jest obrzucona olejem, konsumuje olej? mógł się zapiec pierścień (trzeba zmierzyć kompresje), zajrzeć w zawory - uszczelniacze zaworowe - i stan wałków, gaźniki w takich rocznikach lubią się sypać, tzn króćce i membrany,
powodów może być cała masa, musisz zacząć coś wykluczać, najprzód pomiar kompresji, sporo wyjaśni.
Powodzenia.
-
zomodj - Świeżak
- Posty: 256
- Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33
Pojedz i sprawdz ciśnienie w cylindrach, dymić może dlatego ze pierścionki nie trzymają i olej bierze który spala się razem z paliwem.
Jak pracuje na biegu jałowym nie przerywa jak dasz gazu?
Dymi też na wolnych obrotach i przerywa?
Uszczelka pod głowicą dobra?
Przewody zapłonowe zmieniałeś-sprawdzałeś?
Gazniki zmienione ale czy wyregulowane, synchronizacja była, poziom paliwa ustawiany?
Przedtem jezdził ten motocykl czy stał,zanim go nabyłeś
Jak pracuje na biegu jałowym nie przerywa jak dasz gazu?
Dymi też na wolnych obrotach i przerywa?
Uszczelka pod głowicą dobra?
Przewody zapłonowe zmieniałeś-sprawdzałeś?
Gazniki zmienione ale czy wyregulowane, synchronizacja była, poziom paliwa ustawiany?
Przedtem jezdził ten motocykl czy stał,zanim go nabyłeś
- Maro
- Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 27/1/2007, 21:34
- Lokalizacja: Podlaskie
Pan jezdził nim na zloty lecz nie zbyt o niego dbał ( ala hardcorowiec ) wczesniej miałem komara i mz więc powolutku wszystkiego się naucze na moje oko brakuje mu paliwa bo swiece są suche no ale tam nie ma jak ustawić mieszanki niedługo z motoboy dojdą cewki zapłonowe więc je zmienie może coś to da zawór 4 cylindra był robiony bo wogule na nim nie palił
- biohack
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 25/8/2009, 20:06
http://www.zyski.net/wp-content/uploads ... ycznej.jpg
A czy kabel różowo żółty przy cewkach robi za plus czy minus ?
A czy kabel różowo żółty przy cewkach robi za plus czy minus ?
- biohack
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 25/8/2009, 20:06
paliwo dociera,iskra niby jest, a pracy brak, co dziwniejsze raz zapalił, ale juz mu się odechciało posiada 2 cewki dwu biegunowe i zauwarzyłem ze gdy jeden kabel WN wyjmie się a drugi zostanie na swiecy to z tamtego pustego wyjscia strzelają iskry i co dziwne cos tam silnik zaczyna łapać, a gdy drugi się załozy juz nic się nie dzieje. Między plusem, a minusem cewki jest 5 ohm a między tymi dwoma wyjsciamy około 12k.Sprawdzałem moduł itp i wszystko jest sprawne
- biohack
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 25/8/2009, 20:06
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości