Zobacz wątek - kawasaki LTD 550 - dymi z drugiego tłumika
NAS Analytics TAG

kawasaki LTD 550 - dymi z drugiego tłumika

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

kawasaki LTD 550 - dymi z drugiego tłumika

Postprzez biohack » 25/8/2009, 20:10

Witam jestem nowy i nie dawno kupiłem kawasaki ltd 550 z 81r gaźniki były wymieniane na podciśnieniowe,świece wymieniłem itp lecz zauwarzyłem, że prawy tłumik dymi, a lewy nie i ogólnie piszą ze nim sie da jechac 170 :) lecz mój nie przekracza 70 bo cos mu przerywa czego to może być wina ? świece są czarne i suche może brakuje paliwa ?
biohack
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 25/8/2009, 20:06


Postprzez pawcio8rs » 25/8/2009, 20:17

tak to jest jak sie kupuje prawie 30 letni motocykl;p który lata światlości ma już daleko za sobą;/
pawcio8rs
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 7/4/2009, 15:32


Postprzez zomodj » 25/8/2009, 20:38

chciałbym zobaczyć "wasze" R1 czy Gixy a nawet nowe dzisiaj HDki - za 28 lat, jeżeli w ogóle będzie co oglądać,
co z tego że stary - niestety prócz zasobnego portfela trzeba także sporo pasji do takiego motocykla; jak świeca jest czarna to jest obrzucona olejem, konsumuje olej? mógł się zapiec pierścień (trzeba zmierzyć kompresje), zajrzeć w zawory - uszczelniacze zaworowe - i stan wałków, gaźniki w takich rocznikach lubią się sypać, tzn króćce i membrany,
powodów może być cała masa, musisz zacząć coś wykluczać, najprzód pomiar kompresji, sporo wyjaśni.
Powodzenia.
Avatar użytkownika
zomodj
Świeżak
 
Posty: 256
Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33

Postprzez Maro » 25/8/2009, 20:42

Pojedz i sprawdz ciśnienie w cylindrach, dymić może dlatego ze pierścionki nie trzymają i olej bierze który spala się razem z paliwem.

Jak pracuje na biegu jałowym nie przerywa jak dasz gazu?
Dymi też na wolnych obrotach i przerywa?
Uszczelka pod głowicą dobra?
Przewody zapłonowe zmieniałeś-sprawdzałeś?
Gazniki zmienione ale czy wyregulowane, synchronizacja była, poziom paliwa ustawiany?

Przedtem jezdził ten motocykl czy stał,zanim go nabyłeś
Maro
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 27/1/2007, 21:34
Lokalizacja: Podlaskie

Postprzez biohack » 25/8/2009, 21:51

Pan jezdził nim na zloty lecz nie zbyt o niego dbał ( ala hardcorowiec :P ) wczesniej miałem komara i mz więc powolutku wszystkiego się naucze :) na moje oko brakuje mu paliwa bo swiece są suche no ale tam nie ma jak ustawić mieszanki :) niedługo z motoboy dojdą cewki zapłonowe więc je zmienie może coś to da :) zawór 4 cylindra był robiony bo wogule na nim nie palił
biohack
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 25/8/2009, 20:06

Postprzez biohack » 25/8/2009, 22:40

http://www.zyski.net/wp-content/uploads ... ycznej.jpg
A czy kabel różowo żółty przy cewkach robi za plus czy minus ?
biohack
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 25/8/2009, 20:06

Postprzez biohack » 27/8/2009, 14:16

paliwo dociera,iskra niby jest, a pracy brak, co dziwniejsze raz zapalił, ale juz mu się odechciało posiada 2 cewki dwu biegunowe i zauwarzyłem ze gdy jeden kabel WN wyjmie się a drugi zostanie na swiecy to z tamtego pustego wyjscia strzelają iskry i co dziwne cos tam silnik zaczyna łapać, a gdy drugi się załozy juz nic się nie dzieje. Między plusem, a minusem cewki jest 5 ohm a między tymi dwoma wyjsciamy około 12k.Sprawdzałem moduł itp i wszystko jest sprawne
biohack
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 25/8/2009, 20:06

Postprzez zomodj » 27/8/2009, 19:18

może źle założone koło impulsatora, nie jest na znakach
Avatar użytkownika
zomodj
Świeżak
 
Posty: 256
Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê