GUPI problem decyzyjny.... ACEk się połamał ;(
Posty: 8
• Strona 1 z 1
GUPI problem decyzyjny.... ACEk się połamał ;(
Witajcie ... no i stało się - Thunderace się połamał
prędkość 60km/h zwiększyłem ciśnienie z przodu z 2,2 na zimno do 2,4na zimno i pojechałem do Matki na kawę - no i nie dojechałem - puszka przede mną stanęła dęba - ja klamka przodu opór - i przez wyższe ciśnienie o którym sobie raczyłem zapomnieć miast pisku opony powstał uślizg przodu - jedyne co pamietam to widok Audi 80 rocznik 1990 od spodu z perspektywy swojego SHOEIA i taka jedna myśl "ok - dalej juz nie polecę - nie odbije się od niczego .. ufff " ...
ACE na syntetyku 5w50 opony dunlop sportmax race replica napęd DID zvm2 hiper wzmocniony, heble po czyszczeniu wymienione wszystkie płyny - kondycja rewelacyjna ...
obecnie : połamany stelaż pod czachę - 169 euro - 700 pln
czacha do wyrzucenia ( a brak na allegro ) - 700 pln
pęknięta lekko przednia lampa - 600 pln
plastiki połamane ale w całosci - masa łaczników puściła
craschpad zdał egzamin
lagi i wszystko prościutkie
ogólnie sprzęt rozłozony - dla mnie dramat ;(
mam 2 zagwózdki właśnie :
1) sprzedać go na części za 3k - mam kupca od ręki - zna ten sprzęt
2) robić i dalej latać już na pewno nie w tym sezonie
3) olać ACE'a choć był fajny - to juz stara konstrukcja technologicznie i przesiąść się na r1 za 13-15k max na wiosnę.
wiadomo że strata - i boli - choc jak mi kumpel mówi - zrobisz ACE'a i bedziesz wyglądał na nim jak koleś z MadMaxa
ACE to piękny sprzęt - scraschowałem go z własnej głupoty - nie leciałęm nigdy czymś podobnym co tak mocno leży na ziemi i pakuje się w winkle na autostradach po 240km/h bez najmniejszego zająknięcia czy drżenia kiery - po prostu BETON na drodze ... latanie nim 240 to jak spacer po parku...
jest 2gi dzień po dzwonie - a ja żeby nie zwariować muszę sobie w główce plan uknuć co tu kurwa robić..
dlatego please o rady opinie - chciałbym jeżeli juz r1 ostatnią na gaźnikach - lubię gaźniki - ale dalekie od rozsadku jest sprzedawanie za bezcen dopieszczonego silinikowo i mechanicznie ACK'a którego robiłem zawsze na oryginalnych cześciach etc. ehhh .. i tak pewnego w prowadzeniu sprzęta ze 150km pod tyłkiem nie miałem ..
uważajcie na siebie ... u mnie to był moment ...
edit : wiadomo ze to nie tak ze mam te 15k na ręcę - gówno mam - do marca uskładam coś tam i resztę wezmę na raty ;////

prędkość 60km/h zwiększyłem ciśnienie z przodu z 2,2 na zimno do 2,4na zimno i pojechałem do Matki na kawę - no i nie dojechałem - puszka przede mną stanęła dęba - ja klamka przodu opór - i przez wyższe ciśnienie o którym sobie raczyłem zapomnieć miast pisku opony powstał uślizg przodu - jedyne co pamietam to widok Audi 80 rocznik 1990 od spodu z perspektywy swojego SHOEIA i taka jedna myśl "ok - dalej juz nie polecę - nie odbije się od niczego .. ufff " ...
ACE na syntetyku 5w50 opony dunlop sportmax race replica napęd DID zvm2 hiper wzmocniony, heble po czyszczeniu wymienione wszystkie płyny - kondycja rewelacyjna ...
obecnie : połamany stelaż pod czachę - 169 euro - 700 pln
czacha do wyrzucenia ( a brak na allegro ) - 700 pln
pęknięta lekko przednia lampa - 600 pln
plastiki połamane ale w całosci - masa łaczników puściła
craschpad zdał egzamin
lagi i wszystko prościutkie
ogólnie sprzęt rozłozony - dla mnie dramat ;(
mam 2 zagwózdki właśnie :
1) sprzedać go na części za 3k - mam kupca od ręki - zna ten sprzęt
2) robić i dalej latać już na pewno nie w tym sezonie
3) olać ACE'a choć był fajny - to juz stara konstrukcja technologicznie i przesiąść się na r1 za 13-15k max na wiosnę.
wiadomo że strata - i boli - choc jak mi kumpel mówi - zrobisz ACE'a i bedziesz wyglądał na nim jak koleś z MadMaxa

ACE to piękny sprzęt - scraschowałem go z własnej głupoty - nie leciałęm nigdy czymś podobnym co tak mocno leży na ziemi i pakuje się w winkle na autostradach po 240km/h bez najmniejszego zająknięcia czy drżenia kiery - po prostu BETON na drodze ... latanie nim 240 to jak spacer po parku...
jest 2gi dzień po dzwonie - a ja żeby nie zwariować muszę sobie w główce plan uknuć co tu kurwa robić..
dlatego please o rady opinie - chciałbym jeżeli juz r1 ostatnią na gaźnikach - lubię gaźniki - ale dalekie od rozsadku jest sprzedawanie za bezcen dopieszczonego silinikowo i mechanicznie ACK'a którego robiłem zawsze na oryginalnych cześciach etc. ehhh .. i tak pewnego w prowadzeniu sprzęta ze 150km pod tyłkiem nie miałem ..
uważajcie na siebie ... u mnie to był moment ...
edit : wiadomo ze to nie tak ze mam te 15k na ręcę - gówno mam - do marca uskładam coś tam i resztę wezmę na raty ;////
-
cezare - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
spox - decyzja podjęta - lekko w szoku byłem po prostu po dzwonie ..
koszt naprawy wyceniłem na 3,5k na zero do stanu wyjściowego z malowaniem
wiec mam kupca za 3 + 3,5 na naprawę a i tak nie wezmę tego co wsadziłem .. na wiosnę R1 2005rok poinno już być - do tego czasu składam chajs .. szkoda końcówki sezonu
szkoda ..
piękny był - ostatnio podmontowałem wskaźnik biegów i wsadziłem silencer do tłumika ( robiony na zamówienie ) już nie słychać było dudnienia tylko czysty dźwięk silnika na syntetyku - kręcił się jak marzenie - ehhh ... i cichuteńko odchodził... kiedys jeszcze mnie zwilzało na Haykę - ale odkąd polubiłem winkle na maxa ... to już wolę R1 - także bedę szukał na wiosnę - może się nawet kopnę do Włoch po sprzęta - tam w zwiazku z klimatem są slicznie utrzymne ..
koszt naprawy wyceniłem na 3,5k na zero do stanu wyjściowego z malowaniem
wiec mam kupca za 3 + 3,5 na naprawę a i tak nie wezmę tego co wsadziłem .. na wiosnę R1 2005rok poinno już być - do tego czasu składam chajs .. szkoda końcówki sezonu

piękny był - ostatnio podmontowałem wskaźnik biegów i wsadziłem silencer do tłumika ( robiony na zamówienie ) już nie słychać było dudnienia tylko czysty dźwięk silnika na syntetyku - kręcił się jak marzenie - ehhh ... i cichuteńko odchodził... kiedys jeszcze mnie zwilzało na Haykę - ale odkąd polubiłem winkle na maxa ... to już wolę R1 - także bedę szukał na wiosnę - może się nawet kopnę do Włoch po sprzęta - tam w zwiazku z klimatem są slicznie utrzymne ..
-
cezare - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
Ale to trochę mało chyba za 3 koła , nie lepiej posprzedawać na części. Dzisiaj byłem z kumplem po r1 własnie 2005 . Przejechałem na niej 200 km i muszę przyznać że jest super .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
http://www.airlive.aspdotnet.pl/ace%20p ... index.html
edit : no może może bym wziął więcej - ale wiesz - bujałbym sie z tym troszkę - a nie mam garażu - gdybym miał - to jasssne ... co za kłopot żeby partsy leżały gdzieś w kącie .. a tak hmm...
weź z tą R1
- wiem ... śliczniasta .. mam pół roku na wyrzeczenia - to moze uda mi się zebrać połowę tej ceny - drugą skredytować i posiąśc pierwsze moto nie nastoletnie
gdzie nie trzeba naprawiać nic - tylko dbać i mieć... hmm... ale AC wykupię na bank ... tym razem.
edit : no może może bym wziął więcej - ale wiesz - bujałbym sie z tym troszkę - a nie mam garażu - gdybym miał - to jasssne ... co za kłopot żeby partsy leżały gdzieś w kącie .. a tak hmm...
weź z tą R1


-
cezare - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
SzpiceR napisał(a):moge sie z Toba zamienic za f2 z twoja doplata?
nie nie nie

-
cezare - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości