Ustawienie świateł Honda cbr 600 f4i
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Ustawienie świateł Honda cbr 600 f4i
Czy jest możliwe ustawienie świateł pod innym kątem do jezdni niż np teraz mam ustawione ?
Mam problem z jazdą z plecaczkiem po zmroku, jak plecak siada strasznie wysoko dają mi światła mijania tak, że np przy jeździe całe znaki drogowe są oświetlane przez moje światła a i niekiedy z naprzeciwka mrugają mi, że daję im po oczach.
Są jakieś sposoby na to, żeby zmienić kąt padania światła?
Mam problem z jazdą z plecaczkiem po zmroku, jak plecak siada strasznie wysoko dają mi światła mijania tak, że np przy jeździe całe znaki drogowe są oświetlane przez moje światła a i niekiedy z naprzeciwka mrugają mi, że daję im po oczach.
Są jakieś sposoby na to, żeby zmienić kąt padania światła?
Honda CBR 600 F4i user
(otwórz link)
(otwórz link)
-
patryk83 - Bywalec
- Posty: 942
- Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
- Lokalizacja: Wrocław
Są. Zobacz koło licznika-tam przy kazdej lampie będziesz miał 2 sruby zaślepione szara nakładką. Obie służą do opuszczania/podwyższania świateł.
U ciebie pasowałoby je obniżyć delikatnie.
U ciebie pasowałoby je obniżyć delikatnie.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Oo dzięki. Jutro sprawdzę bo jak jechałem sam dzisiaj to też świeciłem po znakach czyli stanowczo za wysoko a przegląd techniczny zbliża się nieubłaganie :>
Honda CBR 600 F4i user
(otwórz link)
(otwórz link)
-
patryk83 - Bywalec
- Posty: 942
- Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
- Lokalizacja: Wrocław
Na przeglądzie powinni prawidłowo ustawić.
Czasami jeżdżąc z pasażerem trzeba utwardzać sprężynę aby tył tak nie siadał a przy okazji światło idzie do góry.
Czasami jeżdżąc z pasażerem trzeba utwardzać sprężynę aby tył tak nie siadał a przy okazji światło idzie do góry.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Wczoraj robiłem test jeszcze bez ustawiania świateł i koleś mi powiedział, że jak jechałem za nim (on w samochodzie) to dawałem mu światłami po lusterku i to dość ostro więc chyba coś jest nie tak.
Honda CBR 600 F4i user
(otwórz link)
(otwórz link)
-
patryk83 - Bywalec
- Posty: 942
- Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
- Lokalizacja: Wrocław
Tam masz takie szare zaślepki koło lamp. Nic nie musisz demontować- nawet we manualu jest o tym napisane.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Przerobiłem manuala w rozdziale 19-tym coś kiepsko widzę żeby to było napisane a jedyną szarą zaślepkę jaką znalazłem to taka(tylko z drugiej strony):
Zaznaczyłem strzałką. Nie widziałem tam niczego czym mógłbym zmienić kąt padania światła a po ściągnięciu zaślepki jest tam mała dziurka do której można wsadzić jedynie jakoś drucik bo nawet neonówka weszła tylko kawałek.
Zaznaczyłem strzałką. Nie widziałem tam niczego czym mógłbym zmienić kąt padania światła a po ściągnięciu zaślepki jest tam mała dziurka do której można wsadzić jedynie jakoś drucik bo nawet neonówka weszła tylko kawałek.
Honda CBR 600 F4i user
(otwórz link)
(otwórz link)
-
patryk83 - Bywalec
- Posty: 942
- Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
- Lokalizacja: Wrocław
Wkładasz tam cienki śrubokręt i zapalasz światła stojąc blisko ściany.
Kręcisz śrubą i zobaczysz w którą stronę idzie strumien światła (góra/dół).
Sam tak robiłem więc na pewno się da.
Kręcisz śrubą i zobaczysz w którą stronę idzie strumien światła (góra/dół).
Sam tak robiłem więc na pewno się da.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Patrzyłem tam ale nie widziałem żadnej śruby no ale nosze okulary więc mogłem nie zobaczyć
pozdro i dzięki jeszcze raz.
Już Cie na GG zaczynałem męczyć ;p
pozdro i dzięki jeszcze raz.
Już Cie na GG zaczynałem męczyć ;p
Honda CBR 600 F4i user
(otwórz link)
(otwórz link)
-
patryk83 - Bywalec
- Posty: 942
- Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
- Lokalizacja: Wrocław
Dobra wymiękam
Szara zaślepka jak na obrazku niżej ale w środku nie ma żadnej śrubki. Wcisnąłem tam śrubokręt i doszedł aż do lampy a dokładnie nad elementem odbijającym światło więc troszkę mi ręce opadają a za 12 dni mam iść na przegląd techniczny ;p
Szara zaślepka jak na obrazku niżej ale w środku nie ma żadnej śrubki. Wcisnąłem tam śrubokręt i doszedł aż do lampy a dokładnie nad elementem odbijającym światło więc troszkę mi ręce opadają a za 12 dni mam iść na przegląd techniczny ;p
Honda CBR 600 F4i user
(otwórz link)
(otwórz link)
-
patryk83 - Bywalec
- Posty: 942
- Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
- Lokalizacja: Wrocław
luźna propozycja....
może jest to gniazdo na postojówke/obrysówke do wersji
kalifonijskiej tudzież amerykańskiej czy kanadyjskiej czy jeszcze jakiejś innej
albo jak mówi przedmówca jest tam śruba do regulacji której po prostu u ciebie już nie ma
może jest to gniazdo na postojówke/obrysówke do wersji
kalifonijskiej tudzież amerykańskiej czy kanadyjskiej czy jeszcze jakiejś innej
albo jak mówi przedmówca jest tam śruba do regulacji której po prostu u ciebie już nie ma
-
zomodj - Świeżak
- Posty: 256
- Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33
No wyjdzie na to, że wykręcę całe światło, żeby znaleźć tą śrubkę ;p
Honda CBR 600 F4i user
(otwórz link)
(otwórz link)
-
patryk83 - Bywalec
- Posty: 942
- Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
- Lokalizacja: Wrocław
Włóż tam śrubokręt, tylko musisz "poszukać" nim tej śruby.
Ona napewno jest za tą szarą zaślepką.
Ona napewno jest za tą szarą zaślepką.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
No właśnie nie ma ;p
Patrzyłem od przodu i widzę tą dziurę a śruby nie ma bo i nie ma możliwości takiego manewrowania śrubokrętem.
Ściągnę całe światło i poszukam tej śruby, jak jej nie będzie to widocznie gdzieś spier***a :> bo chyba na początku jak moto kupiłem to tak nie waliły wysoko.
EDIT:
Jak by ktoś kiedyś chciał wiedzieć to wyżej jest fotka na której widać dziurę w plastiku i tam jest śruba którą zmienia się wysokość świecenia świateł.
Patrzyłem od przodu i widzę tą dziurę a śruby nie ma bo i nie ma możliwości takiego manewrowania śrubokrętem.
Ściągnę całe światło i poszukam tej śruby, jak jej nie będzie to widocznie gdzieś spier***a :> bo chyba na początku jak moto kupiłem to tak nie waliły wysoko.
EDIT:
Jak by ktoś kiedyś chciał wiedzieć to wyżej jest fotka na której widać dziurę w plastiku i tam jest śruba którą zmienia się wysokość świecenia świateł.
Honda CBR 600 F4i user
(otwórz link)
(otwórz link)
-
patryk83 - Bywalec
- Posty: 942
- Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
- Lokalizacja: Wrocław
Witam,
Odświezam gdyz mam podobny problem. Wczoraj jechałem jak było ciemno i mam wrażenie, że jadąc na światłach "mijania" oślepiam kierowców puszek. Juz wcześniej zauważyłem ze lampy jakos tak jakby za wysoko na znaki drogowe świeciły. Kilku kierowców potraktowało mnie ostro długimi, no i to nie jest mile. Czy w każdym moto są takie śrubki do regulacji wysokości świecenia? zaraz ide poszukac tego w moim FZS 600 , ale jak ktoś juz to robił w tym modelu to prosze o wskazowki.
EDIT:
Juz jestem po wizycie w garazu, śrubki ro regulacji znalazlem, ale chyba i tak bede musial się wybrac sie do stacji kontroli pojazdow aby dobrze ustawic swiatla. teraz troszke obnizylem, jak sie zrobi ciemno to przetestuje:)
Odświezam gdyz mam podobny problem. Wczoraj jechałem jak było ciemno i mam wrażenie, że jadąc na światłach "mijania" oślepiam kierowców puszek. Juz wcześniej zauważyłem ze lampy jakos tak jakby za wysoko na znaki drogowe świeciły. Kilku kierowców potraktowało mnie ostro długimi, no i to nie jest mile. Czy w każdym moto są takie śrubki do regulacji wysokości świecenia? zaraz ide poszukac tego w moim FZS 600 , ale jak ktoś juz to robił w tym modelu to prosze o wskazowki.
EDIT:
Juz jestem po wizycie w garazu, śrubki ro regulacji znalazlem, ale chyba i tak bede musial się wybrac sie do stacji kontroli pojazdow aby dobrze ustawic swiatla. teraz troszke obnizylem, jak sie zrobi ciemno to przetestuje:)
FZS 600 Fazer , rok 2002.
-
lysy_adas - Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 4/1/2010, 14:39
- Lokalizacja: Koszalin
koledzy, z pół godziny straciłem na szukanie śrubek do regulacji za tymi szarymi zaślepkami...
a jeden kolega zapewniał, że na pewno tam są ' bo sam regulował'... norrrmalnie nerw mnie złapał, no ale dobra.....
aż się musiałem na zagraniczne forum wybrać i tam wytłumaczyli gdzie są te 'magiczne' śrubki:
w pokrywie kanałów dolotowych powietrza doładowywującego co jest jak wiadomo po obu stronach, jest taka mała dziurka w plastiku i tam należy elegancko krzyżakowy śrubowkręcik zapodać i sobie podregulować odpowiednią lampkę
pozdro wielgachne
a jeden kolega zapewniał, że na pewno tam są ' bo sam regulował'... norrrmalnie nerw mnie złapał, no ale dobra.....
aż się musiałem na zagraniczne forum wybrać i tam wytłumaczyli gdzie są te 'magiczne' śrubki:
w pokrywie kanałów dolotowych powietrza doładowywującego co jest jak wiadomo po obu stronach, jest taka mała dziurka w plastiku i tam należy elegancko krzyżakowy śrubowkręcik zapodać i sobie podregulować odpowiednią lampkę
pozdro wielgachne
- filiposki
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 10/6/2011, 21:47
dodam, że na poście patryk83 który się zaczyna od 'dobra wymiękam...' jest zdjęcie gdzie na prawo od wspomnianej szarej okrągłej zaślepki widać ową pokrywę kanałów dolotowych powietrza doładywowującego, a w niej tą małą dziurkę gdzie należy śrobowkręcik wciskać
tymcza
tymcza
- filiposki
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 10/6/2011, 21:47
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości