Zobacz wątek - 125 naked
NAS Analytics TAG

125 naked

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Koval135 » 22/6/2009, 15:42

Jeden derbi w przyzwoitej cenie jest na allegro :wink:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa


Postprzez macello » 22/6/2009, 15:49

I co już wiesz nad czym bedziesz się zastanawiał? Masz jakiś liderów? :P W końcu trzeba się skupic nad jakimiś określonymi jednostkami, a ja tu widze, że z posta na post jest coraz więcej kandydatów, a nie wiadomo, w którą strone trzeba pójśc :D
Avatar użytkownika
macello
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 22/3/2008, 19:23
Lokalizacja: Trzebiatów / Szczecin


Postprzez budzu » 22/6/2009, 18:57

Hmm ... chłopaki bardzo cenie waszą wiedzę i zaangażowanie i tak zrobiliście mi tiu offtopa to ja tez odłącze sie od tematu . Mam pyt. niech mi ktos pokolei wyjasni dokładnie ze szczegółami jak przebiega kat a1
budzu
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 11/6/2009, 17:32

Postprzez macello » 22/6/2009, 23:11

Przebiega Kat A1? Hm.... Prawo jazdy nie potrafi biegac :D

Zapisujesz się na kurs, kończysz kurs, zapisujesz się do WORDu/ZORDu, Zdajesz egzamin, odbierasz prawko i śmigasz.....
Avatar użytkownika
macello
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 22/3/2008, 19:23
Lokalizacja: Trzebiatów / Szczecin

Postprzez budzu » 23/6/2009, 08:30

chodzi mi o to np kurs jak wygląda jak wygladają jazdy w osrodku co kazą tam robić itp itd
budzu
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 11/6/2009, 17:32

Postprzez deyna » 23/6/2009, 08:49

Na pewno ósemki kręcisz na kursie i na egzaminie. Pierwsze 2h pewnie sa gdzieś na placu, zeby egzaminator zobaczył jak sobie radzisz z motocyklem ( zapewne z yamaha ybr . A potem poszedł w miasto.
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez francuz321 » 9/7/2009, 22:16

Witam
pisałem pytanie w innych tematach i nie doczekałem się odpowiedzi. Jestem zainteresowany kupnem hyosung'a gt 125. Jaka jest różnica między nim a comet 125??
Do posiadaczy: jak jest z awaryjnością? ile pali i jakie ma przyspieszenie.
Ostatnio edytowano 10/7/2009, 09:41 przez francuz321, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
francuz321
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 19/6/2009, 14:19
Lokalizacja: Troyes(Fr)

Postprzez francuz321 » 9/7/2009, 22:16

Witam
pisałem pytanie w innych tematach i nie doczekałem się odpowiedzi. Jestem zainteresowany kupnem hyosung'a gt 125. Jaka jest różnica między nim a comet 125??
Do posiadaczy: jak jest z awaryjnością? ile pali i jakie ma przyspieszenie.

Dzisiaj słyszałem opinie mechanika że koreańskie motocykle pod wzgledem technicznym są lepsze od włloskich... Ma rację??
Proszę o szybką odpowiedź
Avatar użytkownika
francuz321
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 19/6/2009, 14:19
Lokalizacja: Troyes(Fr)

Postprzez iro » 9/7/2009, 22:39

pobawiłeś sie troche w archeologa wiesz o tym ale włoskie będą lepsze od koreańskich
Otoczeni hipokryzją idziemy swą ścieżką ...
Avatar użytkownika
iro
Bywalec
 
Posty: 810
Dołączył(a): 24/3/2009, 17:26
Lokalizacja: z psychiatryka ;)

Postprzez francuz321 » 10/7/2009, 09:39

W sumie korea zaczyna dorównywać do włoch i japoni... mój tata ma służbowe auto koreańskie(hyunday i30) i jest bardzo z niego zadowolony(bbardzo dobre materiały za przyzwoitą cenę) a hyosung jest z koncernu hyunday'a.
A co do mechanika to może dlatego że jest mało koreańskich motorów a cześciej naprawia włokie bo jest ich moc...
Pozdrawiam i czekam na dokładniejsze dane na temat gt125
Avatar użytkownika
francuz321
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 19/6/2009, 14:19
Lokalizacja: Troyes(Fr)

Postprzez C-bool » 10/7/2009, 10:42

Hyosung jest dobrym motocyklem, ale jeśli jest tak jak mówisz i jeśli jest z koncernu Hyundai'a to przemawia to na jego niekorzyść ;)
Jak auta to tylko niemcy.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez lothar » 10/7/2009, 11:27

Siema, takie pytanie: macie jakieś pomysły jakby tu odpicować Daelim'a Roadwin 125.

Kuzyn kupił w okazyjnej cenie, dał coś koło 4k zł, przebieg ~7k.
Kolor: wiśniowy
Tak to wygląda:
Obrazek (otwórz link)
Klik = powiększenie
lothar
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 19/5/2009, 21:02

Postprzez Koval135 » 10/7/2009, 11:46

Co do hyosunga,kolo wlocha nawet bym go nie stawial,bo to jakby stawiac wiesniare kolo damy,do wloch im jeszcze brakuje i to hoho,do japoni tak samo.byl test hyosunga-nówka bodajze po 5 tys zatarla panewki i łozyska walu,na allegro byl sprowadzony z niemiec jeden który mial przy 15 tys regenerwoana glowice,nowe tłoki i cylindry.Pozatym zobacz jak one szybko niszczeja.Tez mialem o hyousungu dobre zdanie dopóki go nie zobaczylem na zywo i nie zaczerpnąlem szerszej opini o nich.Jak moto to tylko włochy,japonia,niemcy i ewentualnie francja czy hiszpania.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Tmek » 28/7/2009, 14:49

Pojeździć ybr dalej też się da :)
Tmek
Świeżak
 
Posty: 219
Dołączył(a): 13/12/2008, 14:55
Lokalizacja: Łódź

Postprzez FFLORO » 28/7/2009, 15:24

No tak, ale przecież Hyosung jest właśnie robiony na podzespołach Suzuki, czyli rodowitego japońca, więc jednak całkiem nieźle powinien się trzymać...
Co do włochów z kolei, to ten motor jest cuudny;)
http://www.derbi.com/int/index.php?opti ... Itemid=285

problem tylko taki, ze w Polsce go nie sprzedaja, wiec albo allegro albo samemu sciagac trzeba;( No i wie ktoś może jak to w takim razie jest z tym Hyosungiem? Bo niedlugo zrobie wreszcie to prawko A1 i szukam jakiegos fajnego moto na poczatek i te wszystkie naked'y mi najbardziej pasuja, zwlaszcza Derbi Mulhacen Cafe 125 no i ten Hyosung GT...
Silnik, dwa koła i mina od razu jest wesoła!;)
Avatar użytkownika
FFLORO
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 28/7/2009, 14:59

Postprzez FFLORO » 29/7/2009, 16:17

O, LOTHAR, to ja mam jedno pytanie do ciebie;) jak sie sprawuje ten Daelim Roadwin 125 kuzyna? bo on dosc podobny do hyosunga gt 125 jest, a moze opinie masz jakas inna o nim, bo o GT pisza ze sie sypie...a przydalby sie raczej dosc trwaly sprzet;)
Silnik, dwa koła i mina od razu jest wesoła!;)
Avatar użytkownika
FFLORO
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 28/7/2009, 14:59

Postprzez lothar » 7/8/2009, 13:39

FFLORO
Odwiedzam kuzyna co 2 tydzień, wiec dużo powiedzieć nie mogę.
Z bliska wg. moich kryteriów luks. Ktoś inny powie, że mało widziałem to co ja tam wiem.

Jeździłem nim parę razy, łącznie to ze 20 klików zrobiłem. Silnik chodzi cichutko i równo. Wygodna pozycja za kierą. 135 kg na sucho, ale wygląd dużego moto, duży zbiornik, więc zasięg powinien być dobry.

Jeździło się tym przyjemnie, maks ile jechałem to 92 kmph , na więcej nie pozwoliło natężenie ruchu. Na pewno pojedzie więcej. Na youtube są filimiki ze 130 kmph. :D

Co do trwałości nie mogę nic powiedzieć. Z mechaniką nie mam nic wspólnego, a i motor kuzyn ma dopiero ponad miesiąc. Z resztą nie wiem o co nie którym chodzi, wg mnie 125-tki w 4t są do nauki jazdy, ewentualnie do jazdy z podziwianiem widoków, czyli bez nadwyrężania podzespołów. Jak się nie piłuje sprzętu to posłuży lata.

Ja na swoje moto niestety muszę poczekać do przyszłego roku, nie mam tyle funduszy. Ale już teraz wiem, że dam szansę Koreańczykom. Jak moto przejedzie 15.000 km bez większych usterek to będę zadowolony.

Sorry, że tyle musiałeś czekać na odp, nie śledzę tego tematu.
lothar
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 19/5/2009, 21:02

Postprzez kocurek1 » 10/8/2009, 22:07

FFLORO napisał(a):O, LOTHAR, to ja mam jedno pytanie do ciebie;) jak sie sprawuje ten Daelim Roadwin 125 kuzyna? bo on dosc podobny do hyosunga gt 125 jest, a moze opinie masz jakas inna o nim, bo o GT pisza ze sie sypie...a przydalby sie raczej dosc trwaly sprzet;)

ja mam roadwina na wtrysku od prawie roku i jestem zadowolony, 8500km ( w tym moje 3000) świetnie się prowadzi i dobrze przyspiesza, cichy i chyba najładnieszy w swojej klasie. wady, to duże wibracje po 8tys.rpm (chyba zbyt sztywna konstrukcja) i dłuższe trasy na autostradzie dają popalić, z usterek to model z wtryskiem ma felerną pompę paliwa, mi z kolei rozprogramował się ECU i poszedł na gwarancji do serwisu
Avatar użytkownika
kocurek1
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 17/12/2008, 10:08
Lokalizacja: spain

Postprzez FFLORO » 11/8/2009, 12:58

heh, dzieki;) i spoko, dopiero bede jazdy na A1 zaczynal, wiec zanim motor kupie jeszcze troche czasu minie...;P to teraz juz tylko szukac na allegro jakiejs niezlej sztuki;D
Silnik, dwa koła i mina od razu jest wesoła!;)
Avatar użytkownika
FFLORO
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 28/7/2009, 14:59

Postprzez lothar » 12/8/2009, 16:21

kocurek1 święta racja z tym wyglądem. Zdecydowanie najładniejsze moto 125ccm w 4T. Nie przemawia do mnie ybr125, wygląda jak z przed 10 lat. Dla jednych to będzie zaleta, dla mnie wada.

I drugi aspekt, taka cbr125 jest adresowana do ścigantów. Więc chodź honda robi dobry sprzęt to zakup jest lekko ryzykowny bo sprzęt na pewno był piłowany. Co innego golasy, są kierowane do innego grona użytkowników.
Takie jest moje zdanie, choć mogę się mylić. :P
lothar
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 19/5/2009, 21:02

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr