YAMAHA XT 125 R- POMOCY
Posty: 6
• Strona 1 z 1
YAMAHA XT 125 R- POMOCY
Witam.
Mam problem z moją yamaszką otóż jeżdzę nią w ostrym terenie. Niestety chyba do tego się nie nadaję... Przy skokach zawieszenie składa się za każdym razem do końca, brak przyspieszenia, szybko części się łamią(błotnik, zbiorniczek plynu hamulcowego, oświetlenie rejestracji, krzywa kierownica itp..) Czy ta yamaszka się do tego nie nadaję?
Co polecacie jakieÅ› hard enduro lub crossa 125 2t czy 250 4t?
Jakiego?
Jak jest z wymianami tłoków i innych podzespołów?
Słyszałem że w 4t nic się nie wymienia. czy to prawda?
z góry dziękuje za odpowiedź.
Pozdrawiam
Mam problem z moją yamaszką otóż jeżdzę nią w ostrym terenie. Niestety chyba do tego się nie nadaję... Przy skokach zawieszenie składa się za każdym razem do końca, brak przyspieszenia, szybko części się łamią(błotnik, zbiorniczek plynu hamulcowego, oświetlenie rejestracji, krzywa kierownica itp..) Czy ta yamaszka się do tego nie nadaję?
Co polecacie jakieÅ› hard enduro lub crossa 125 2t czy 250 4t?
Jakiego?
Jak jest z wymianami tłoków i innych podzespołów?
Słyszałem że w 4t nic się nie wymienia. czy to prawda?
z góry dziękuje za odpowiedź.
Pozdrawiam
- cinek151511
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 22/7/2009, 23:09
Xt to raczej dobry sprzęt na ulice po zakupy i to jako 1 moto
w terenie to jedynie wypady na ryby/grzyby
o hard enduro i crossach ingo jest pełno zalezy jaki masz budżet. najnowsze w/w moto są bezawaryjne i jaki nie kupisz jest dobry
jezeli chodzi o uzywke to musisz wiedziec czego chcesz ile masz kasy jak chcesz jeździc i tak dalej. w 4T wymienia sie żadziej niz w 2T za to jedna taka wymiana to koszt kilku remontów w 2T
porównywalnie kompletny remont silnika to około 2 tys zł w 2T w 4T 2 tysiące to lekko sama głowica. plus tłok korbowód łozyska uszczelki. wszystkie podzespoły poza tłokiem i korbą są droższe od 2T. i cięzko kupic dobrego 4takta bo osoba jeżdząca i znająca sie na rzeczy gdy tylko poczuje że cos nie tak od razu woli postawic na allegro czy gdzie indziej póki jest na chodzie. laicy kupują i po kilku jazdach wychodzi wszystko
mój kumpel juz tak trafił 


o hard enduro i crossach ingo jest pełno zalezy jaki masz budżet. najnowsze w/w moto są bezawaryjne i jaki nie kupisz jest dobry




KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Szukaj: Kawasaki KDX, Husqvarna WRE i Aprili RX (wszystko 125). To są takie kompromisy pomiędzy Hard enduro a dual sportami. Chyba że jesteś gotów na wydatki to szukaj WR 125 lub EXC 125.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
- cinek151511
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 22/7/2009, 23:09
- cinek151511
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 22/7/2009, 23:09
olej ok 3 razy na rok to bedzie dobrze. tłok mniej więcej co rok. zalezy od jazdy. 20 motogodzin ostrego katowania
Dt da rade ale zalezy do czego
to nie jest tak zrywne jak EXC CR YZ RM KX i inne fulle czy mocne enduraki. ale jechac sie da


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości