R6 - nierówne obroty, gaśnie podczas zwalniania
Posty: 8
• Strona 1 z 1
R6 - nierówne obroty, gaśnie podczas zwalniania
motorek troche postał podczas wymiany uszczelniaczy, mozliwe ze to zbieg okolicznosci ale pojawił sie problem...
Moto ma nierówne obroty czasem zafaluje...
jade 1 - 2 - 3 ... reduckja na dwa jest ok.. ale na jeden .... wciskam sprzegło i potrafi zgasnac ...
a jak nei zgasnei to slcyhac ze nie chodzi tak jak powinein i obroty mu lekko faluja i sa za niskie ... gdy tak sie toczy odpala ze startera odrazu i jedzimy dalej ... nie gasnei za kazdym razem ... ale zauwazylem ze jak jade tak 20 - 30 km / h ... i zredukuje na 1 sprzeglo wcisniete .... to prawdopodobienstwo jest mneisjze... a jak jade 50 - 60 ... i redukcja z z dwa na jeden .... sprzeglo wciskam.. obroty spadaja i moto gasnie ...
co to moze byc ...???
PaliwO ..??
Jakis czujnik powietrza moze we wlocie powietrza jest i sie odłączył przez przypadek .???
Filtr powietrza ??
Swiece ???
Mocy raczej mu nie brakuje ... nie rozpedzalem sie jakos super bo nie lubie sytuacji gdy cos jest nei tak... ale nie odczuwam braku mocy ani nei ma problemu z wkrecaniem sie ... a mzoe tego nei odczuwam boi nie jezdzielm moto jakies 2 tygodnie .
Moto ma nierówne obroty czasem zafaluje...
jade 1 - 2 - 3 ... reduckja na dwa jest ok.. ale na jeden .... wciskam sprzegło i potrafi zgasnac ...
a jak nei zgasnei to slcyhac ze nie chodzi tak jak powinein i obroty mu lekko faluja i sa za niskie ... gdy tak sie toczy odpala ze startera odrazu i jedzimy dalej ... nie gasnei za kazdym razem ... ale zauwazylem ze jak jade tak 20 - 30 km / h ... i zredukuje na 1 sprzeglo wcisniete .... to prawdopodobienstwo jest mneisjze... a jak jade 50 - 60 ... i redukcja z z dwa na jeden .... sprzeglo wciskam.. obroty spadaja i moto gasnie ...
co to moze byc ...???
PaliwO ..??
Jakis czujnik powietrza moze we wlocie powietrza jest i sie odłączył przez przypadek .???
Filtr powietrza ??
Swiece ???
Mocy raczej mu nie brakuje ... nie rozpedzalem sie jakos super bo nie lubie sytuacji gdy cos jest nei tak... ale nie odczuwam braku mocy ani nei ma problemu z wkrecaniem sie ... a mzoe tego nei odczuwam boi nie jezdzielm moto jakies 2 tygodnie .
RSIX
-
Rafal_W_wa - Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 29/4/2009, 20:59
nikt nigdy nie miał podobnego problemu???
Dodam że dziś kilka razy pojezdziłem moto...
benzyna spuszczona i zalana nowa
nie mialem nowego filtra powietrza ale go przeczyscilem
to co zaobserwowałem...
nie jest to uzaleznione od nagrzania silnika, moto moze byc rozgrzane na postoju po kilkunastominutowym postoju po zapaleniu i jedzie normalnie...
jezdze z 10 min.. i wszystko ok. nic sie nie dzieje .... po jakis 15 - 20 min... po wcisnieciu sprzegła obroty faluja ... i spadaja ponizej 500... a juz po kilku minutach przy wcisnieciu sprzegła za każdym razem gaśnie
Wyjeżdzam teraz na urlop ... ale po powrocie wstawie go do serwisu...
jedna jak ktos ma jakeis pomysły ... to z chęcią poczytam...
Dodam że dziś kilka razy pojezdziłem moto...
benzyna spuszczona i zalana nowa
nie mialem nowego filtra powietrza ale go przeczyscilem
to co zaobserwowałem...
nie jest to uzaleznione od nagrzania silnika, moto moze byc rozgrzane na postoju po kilkunastominutowym postoju po zapaleniu i jedzie normalnie...
jezdze z 10 min.. i wszystko ok. nic sie nie dzieje .... po jakis 15 - 20 min... po wcisnieciu sprzegła obroty faluja ... i spadaja ponizej 500... a juz po kilku minutach przy wcisnieciu sprzegła za każdym razem gaśnie
Wyjeżdzam teraz na urlop ... ale po powrocie wstawie go do serwisu...
jedna jak ktos ma jakeis pomysły ... to z chęcią poczytam...
RSIX
-
Rafal_W_wa - Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 29/4/2009, 20:59
Zrozumiałbym Twoj problem jak przy kazdej redukcji gasl lub falowaly obroty ale Ty piszesz,ze tylko przy zmianie 2 na 1.
Ja bym myslal ze cos nie tak z czujnikiem luzu(biegu jalowego)bo tylko przy tej redukcji przechodzi przez luz.Czujnik klamki sprzegla raczej odpada.
Nie przygasa lub mruga Ci kontrolka od luzu?
Na biegu jalowym obroty sa ok??
Ja bym myslal ze cos nie tak z czujnikiem luzu(biegu jalowego)bo tylko przy tej redukcji przechodzi przez luz.Czujnik klamki sprzegla raczej odpada.
Nie przygasa lub mruga Ci kontrolka od luzu?
Na biegu jalowym obroty sa ok??
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
na luzie faluje ale faluje delikatnie i w wyższym zakresie... wczoraj zaobserwowałem że gaśnie po wcisnieciu sprzegła nawet bez redukcji... pozatym jest to po kilkunASTU minutach jezdzenia... mimo ze rozgrzany byl od poczatku ... wiec czujnik chyba odpada od luzu.
czuć tak jakby podczas wcisniecia sprzegla obroty spadly na 300 - 400 ... no a czasem spadaja bardziej i gasnie ... po kilkunastu minutach jzu tylko gasnie ...
podejrzewam jakis czujnik typu lambda, podejrzewam także świece
NOWE SPOSTRZEŻENIA
dziś objawy są coraz wieksze... juz po coraz krótszej jezdzie gaśnie... no i zaczyna przerywac juz delikatnie po zapaleniu.. i obroty tez faluje od poczatku....
cos cyka w miejscu gdzie sa swiece... nie wiem jak w motocyklach ale w samochodach czesto słychac takei cykanie jest przebicie na swiecy na przewodzie lub cewce ... tu chyab zasada ponowna ...
spotkał się ktoś z czyms takim...
dodam że moto stało jakiś rok nie odpalane... moze swiece sie wykonczyły
czuć tak jakby podczas wcisniecia sprzegla obroty spadly na 300 - 400 ... no a czasem spadaja bardziej i gasnie ... po kilkunastu minutach jzu tylko gasnie ...
podejrzewam jakis czujnik typu lambda, podejrzewam także świece
NOWE SPOSTRZEŻENIA
dziś objawy są coraz wieksze... juz po coraz krótszej jezdzie gaśnie... no i zaczyna przerywac juz delikatnie po zapaleniu.. i obroty tez faluje od poczatku....
cos cyka w miejscu gdzie sa swiece... nie wiem jak w motocyklach ale w samochodach czesto słychac takei cykanie jest przebicie na swiecy na przewodzie lub cewce ... tu chyab zasada ponowna ...
spotkał się ktoś z czyms takim...
dodam że moto stało jakiś rok nie odpalane... moze swiece sie wykonczyły
RSIX
-
Rafal_W_wa - Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 29/4/2009, 20:59
-
Rafal_W_wa - Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 29/4/2009, 20:59
Rafal_W_wa napisał(a):problem rozwiazany... bo dokładnym oglądnieciu moto ... jeden czujnik odłaczony...
no ale jaki ?
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
soory nie sledziłem tematu
i nie dopatrzyłem.. że nie napsiałem jaki .
rozpiął się czujnik od sprzegła ten przy klamce, przez to klamka go nie wciskała ... tylko slizgał sie pod nia ... i moto było tak jakby ciagle na wcisnietym sprzegle... tak przynajmniej przyjmował to ten czujnik.. nikt na to ie mógł wpaśc .. a ja wpałem bo sledzięł mwszystkei kabel które mogłem poruszyc przy wyciaganiu lag

rozpiął się czujnik od sprzegła ten przy klamce, przez to klamka go nie wciskała ... tylko slizgał sie pod nia ... i moto było tak jakby ciagle na wcisnietym sprzegle... tak przynajmniej przyjmował to ten czujnik.. nikt na to ie mógł wpaśc .. a ja wpałem bo sledzięł mwszystkei kabel które mogłem poruszyc przy wyciaganiu lag
RSIX
-
Rafal_W_wa - Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 29/4/2009, 20:59
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości