Honda ns-1
Posty: 61
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Honda ns-1
Zalozylem do hondy ns 1 duzy tlumik i od tego czasu motor nie wchodzi za bardzo do konca na obroty i nie zapala czasami na starter nawet jak jest rozgrzany,podobno trzeba wyregulowac gaznik czy ktos moze wie jak to zrobic???
-
dulek161 - Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 12/8/2006, 18:54
- Lokalizacja: Leszno
Zakładaj stary tłumik, żadne regulacje Ci niepomogą To teraz wszyscy będą mieli żywy dowód dlaczego niezakłada się tłumików nieprzeznaczonych do danej pojemności i typu silnika
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Wcale nie zaluje bo motor ma wieksze osiagi,przyspieszenie i fajny glos... Duzo lepiej sie prezentuje i zwraca na siebie uwage!!! W serwisie hondy mi powiedzieli ze wystarczy regulacja powietrza i motor jeszcze lepiej bedzie frygal bo ma duzo wiecej sily przez przelotowy tlumik...
-
dulek161 - Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 12/8/2006, 18:54
- Lokalizacja: Leszno
a z czego dokładnie założyłes tłumik??ile za niego dałes?? bo ja też mam ns1 ale ze sportowym wydechem ;p
"żyj tak, że kiedy umrzesz twoim znajomym zrobi sie przykro" | www.201.photobucket.com/albums/aa296/lu ... sterko.jpg
- x_miki_x
- Świeżak
- Posty: 448
- Dołączył(a): 29/10/2006, 12:38
- Lokalizacja: z nienacka
dulek co Ty gadasz za bzdury.. ze lepiej chodzi i ma lepsze osiagi a w pierwszym poscie napisales ze nie wchodzi na obroty i ze nie odpala na cieplo LOL sam sobie przeczysz.. :>
"od tego czasu motor nie wchodzi za bardzo do konca na obroty i nie zapala czasami na starter nawet jak jest rozgrzany,"
"od tego czasu motor nie wchodzi za bardzo do konca na obroty i nie zapala czasami na starter nawet jak jest rozgrzany,"
-
Saimek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 623
- Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
- Lokalizacja: Poznań
dulek a skÄ…d jestes??
"żyj tak, że kiedy umrzesz twoim znajomym zrobi sie przykro" | www.201.photobucket.com/albums/aa296/lu ... sterko.jpg
- x_miki_x
- Świeżak
- Posty: 448
- Dołączył(a): 29/10/2006, 12:38
- Lokalizacja: z nienacka
a masz jakies fotki albo próbki dzwiękowe ;]
"żyj tak, że kiedy umrzesz twoim znajomym zrobi sie przykro" | www.201.photobucket.com/albums/aa296/lu ... sterko.jpg
- x_miki_x
- Świeżak
- Posty: 448
- Dołączył(a): 29/10/2006, 12:38
- Lokalizacja: z nienacka
dulek161 napisał(a):Mialem robiony na zamowienie... Przyjemnosc ta kosztowala 150zl...
Ja pier*ole człowieku tyle kasy? Trzeba było powiedzieć mi pospawałbym Ci z nierdzewki profesjonalnie, dźwięk byś miał jak prawdziwa 600-ta, osiągi do 2 razy większe, spalanie by się zmniejszyło o 4 litry, a kosztowałoby Cię jedyne 59.99zł. Robiłem kumplowi, był zachwycony, gdzieś miałem wykresy z chamowni brata, ale się zapodziały, jak znajdę to zapodam na pewno. I następnym razem niepchaj się w niepewne gówno, u mnie masz za 1/3 ceny, profesjonalnie, wszystko sprawdzone na chamowni brata, estetyczny wygląd, specjalnie dobiorę kształt, tak, aby jak najlepiej komponował się na tle motocykla, za dodatkową opłatą wydech mogę poprowadzić pod zadupkiem, albo pod silnikiem.
Także wiecie, chcecie wydech specjanie na zamówienie do swoich 50/80/125 extra, szybko, profesjonalnie i przedewszystkim tanio!!! Walcie do wuja MANHATANA!!!
A jak w to wszystko uwieżyliście to jesteście skończeni idioci i patałachy
Pozdro
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
hehe ;d.. serio?? ;p
"żyj tak, że kiedy umrzesz twoim znajomym zrobi sie przykro" | www.201.photobucket.com/albums/aa296/lu ... sterko.jpg
- x_miki_x
- Świeżak
- Posty: 448
- Dołączył(a): 29/10/2006, 12:38
- Lokalizacja: z nienacka
Nie jestem jakiś super i wogóle tylko śmieję się z Ciebie tak jak i reszta forumowiczów Napisałeś na początku, że niewchodzi Ci na obroty, że niezapala po zmianie tłumika. Potem stwierdziłeś w obronie własnej, że dzieki temu tłumikowi robionemu na zamówienie za 150 zł ^^' ma lepsze osiągi, przyspieszenie dzwięk. No to wkońcu wchodzi na te obroty czy niewchodzi? Skoro niewchodzi to jak może mieć lepsze osiągi? A tym kolesiom z Hondy to się chyba twoje moto pojechało z jakimś 4T Przelotówka do 2T, zaj*bisty patent tam opracowali w tym serwisie Powiedziałeś im chociaż, że robiłeś tłumik na zamówienie u pana Zenka za 150zł? A czy chociaż tam gdzie robiłeś ten tłumik mają przyżądy służące do mieżenia dB? Niemówiąc już o stężeniu tlenku azotu, siarki, węgla. Masz jakikolwiek atest dany przez tego twojego producenta? No naprawdę jeśli tak jest to jestem pewnien podziwu dla tego kogoś kto Ci robił ten tłumik, bo za tak małą cenę potrafi wyprodukować coś co takie firmy jak Gianelli, LeoVince etc. nawet niemają w swojej ofercie do 2T. Jeszcze się niespotkałęm z ''przelotówką'' do 2 suwów Wielki podziw dla Ciebie gościu, życzę szczęścia przy dostrajaniu silnika twojej Hondy do przelotowego tłumika
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Zadnego atestu nie mam,tlumik jest przelotowy i jak w serwisie zakladali to powiedzilei ze problemow nie bedzie tylko jak przejade kilka km to silnik nie bedzie pracowal rowno poniewaz trzeba bedzie zmienic parametry gaznika i dysz-ale jak to w naszym pieknym kraju nic za darmo wiec chce to zrobic sam!!! Wiec moze powiesz mi czy trzeba rogulowac obroty czy powietrze albo paliwo czy cos... aaaaaaaaa i jaki jest powod ze motor czasami nie lapie na starter bo jak go pchne to ledwie ze kolo sie ruszy to trybi.
-
dulek161 - Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 12/8/2006, 18:54
- Lokalizacja: Leszno
Nie da się wyrególować gaźnika, obrotów, ilości zasysanego powietrza przez post. Według mnie to nic nieda, bo właściwości 2T są takie, że spaliny muszą być sprężane i rozprężane w odpowiedni sposób, co powoduje lepszą i lżejszą pracę silnika. Z tego co wiem bieże w tym udział również tłumik, dlatego przelotowy według mnie to nieporozumienie. Nawet sportowe atestowane tłumiki znanych firm nie są przelotowe. A jeśli chodzi o to 2 pytanie to jeśli dobrze zrozumiałem to, że niechce zapalić poprzez starter tylko na popych? Możliwe, że masz świecę zalaną w tym momencie i dlatego.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
tak jak napisał Manhatan, tłumik w dwusuwie ma komore rozprężną która służy do przetrzymywania spalin i wytwarzania w nim ciśnienia, ponieważ oddziałowuje to na cylinder powodując lepszą kompresje. No ale oczywiście ten Twój tuningowy wydech był zrobiony przez specjalistów ktrzy wyliczyli jaką pojemność i kształt powinna mieć komora rozprężna.
(nawet jak się zakłąda tuningowe cylindry zwiększające pojemność, to taki wydech powinien też ulec modyfikacji w celu zwiększenia pojemności komory [dobranie jej kształtu, rozmiaru, długości, średnic wlotów i wylotów] niektóre tłumiki mają w środku nawet taką przesuwną przegrode, tak że nie trzeba wymieniać całego tłumika)
tak że jakimi wzorami matematycznymi kierowali się ci co robili Tobie ten "robiony na zamufienie" produkt ? pewnie takimi żeby z rynny wyspawać tłumik. Jak chcesz dalej psuć osiagi tego czegoś, to kup jeszcze indywidualnie dobierany na allegro uniwersalny stożkowy filtr powietrza
(nawet jak się zakłąda tuningowe cylindry zwiększające pojemność, to taki wydech powinien też ulec modyfikacji w celu zwiększenia pojemności komory [dobranie jej kształtu, rozmiaru, długości, średnic wlotów i wylotów] niektóre tłumiki mają w środku nawet taką przesuwną przegrode, tak że nie trzeba wymieniać całego tłumika)
tak że jakimi wzorami matematycznymi kierowali się ci co robili Tobie ten "robiony na zamufienie" produkt ? pewnie takimi żeby z rynny wyspawać tłumik. Jak chcesz dalej psuć osiagi tego czegoś, to kup jeszcze indywidualnie dobierany na allegro uniwersalny stożkowy filtr powietrza
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Posty: 61
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość