problemy po tym jak spadł łańcuch
Posty: 9
• Strona 1 z 1
problemy po tym jak spadł łańcuch
witam, dzisiaj spadł mi łańcuch z obu zębatek (nie mam pojęcia czemu).. po tym jak go nałożyłem i napiąłem motor podczas prowadzenia stawia wiekszy opór i jakby hałasuje... łancuch też lezy na takim gumowym czyms (nie wiem czy tak miało być, bo nie pamietam czy wczesniej wisiał w powietrzu).
wiecie o co moze chodzić?
wiecie o co moze chodzić?
- oczopek
- Świeżak
- Posty: 94
- Dołączył(a): 19/8/2008, 21:26
czy kiedykolwiek go smarowałeś? sprawdzałeś czy nie jest zbyt luźny? w jakim stanie masz napęd? daj jakieś foty jak możesz bo ten opis jakiś kulawy jest
<a href="http://szkolnis.pl">szkolnis.pl</a>
-
Nal - Świeżak
- Posty: 408
- Dołączył(a): 13/6/2009, 14:05
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki / Warszawa
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
mam yamahe tzr 50. hałasy zniknęły po tym jak ponownie odkreciłem koło i ustawiłem łańcuch.. nadal pozostają 2 pytania. czy łancuch powinien lezeć na tej gumowej osłonce (dół zdjęcia) i czy dobrze zrozumiałem jak powinien wygladać luz łańcucha?(góra zdjecia
)
(otwórz link)
i drugi problem.. nie wiem które odległosci w ustawianiu koła powinny sie zgadzać. te zielone sie zgadzają, te czerwone nie. tak ma być?
(otwórz link)
ps. tak... wiem mój łańcuch nie wyglada zbyt dobrze


i drugi problem.. nie wiem które odległosci w ustawianiu koła powinny sie zgadzać. te zielone sie zgadzają, te czerwone nie. tak ma być?

ps. tak... wiem mój łańcuch nie wyglada zbyt dobrze

- oczopek
- Świeżak
- Posty: 94
- Dołączył(a): 19/8/2008, 21:26
Mozna powiedzieć że oś koła powinna być równoległa do osi wahacza. Chodzi o to by koło było ustawione prosto względem motocykla. To czarne co tam pytasz to jest ślizg łańcucha. To normalnie. Tak ma być. To jest osłona, dzieki którem łancuch nie kaleczy wahacza.
- MECHA-MOT
- Świeżak
- Posty: 267
- Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
- Lokalizacja: Mika
Koleś nie umiesz założyć łańcucha w moto. Idź z tym do mechanika to oszczędzi ci kosztów za plastiki jak ci łańcuch zablokuje tylne koło w zakręcie.
- Obserwator
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 28/6/2009, 11:07
pierwsze co piwionnes zrobic to nasmarowac łancuch!!!!!!!!!!!!!!!!
po2:
naciagnac go po naciagnieciu i zrobieniu kilku km-ów okaze sie czy halas ucichl czy tez nie i czy moto lepiej idzie... jesli nie zmnilo sie nic napedz do wymiany...
po2:
naciagnac go po naciagnieciu i zrobieniu kilku km-ów okaze sie czy halas ucichl czy tez nie i czy moto lepiej idzie... jesli nie zmnilo sie nic napedz do wymiany...
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości