Zobacz wątek - Wyciąganie wgnieceń z baku
NAS Analytics TAG

Wyciąganie wgnieceń z baku

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Wyciąganie wgnieceń z baku

Postprzez Justyn » 30/6/2009, 07:52

Witam! Tak jak w temacie jakie są koszta wyciagniecia wgnioeceń z baku i malowania oraz jak i kto może to zrobić. Pilnie potrzebuje kosztorys takiego zabiegu ponieważ kumpel wgniutł mi bak i musze powiedzieć mu ile ma za to zapłacić
Kawasaki Er 5

Przypadki są przypadkami tylko dla ignorantów
Avatar użytkownika
Justyn
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 18/1/2009, 16:14
Lokalizacja: Wolbórz/Łódź


Postprzez elco » 30/6/2009, 10:35

musisz dobrze przeszukac forum. Kiedys chyba hugo dokladnie pokazywal naprawe baku.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław


Postprzez krydka » 30/6/2009, 22:00

Z tego co słyszałem: jak masz bak z blachy to po dokładnym wypłukaniu baku, w miejscu wgniotki musisz przyspawać jakiś pręt. Nastepnie mocno ciągniesz za ten pręt i wiciągasz wgniecenie. Odcinasz pręt, szlifujesz szpachla i gotowe. Nie wiem czy obecnie tak się robi. Kiedys chciałem robić cos takiego przy MZ-cie to mi blacharz powiedziął, że z malowaniem 300zł, ale to było parę lat temu.
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
Avatar użytkownika
krydka
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
Lokalizacja: Janowiec Wlkp

Postprzez Kurt » 30/6/2009, 22:09

Malowanie pewnie będzie ok 200-300. Niektóre wgniotki da się wydmuchać kompresorem chociaż efekt może być gorszy jak się wypchnie nie tam gdzie potrzeba;/ niektóre wgniecenia da radę wypchnąć jakimś długim śrubokrętem np przez otwór wlewu albo od kranika. Musisz pokombinować i obejrzeć. Czasem uda się to zrobić tak ładnie, że nawet nie będzie trzeba malować. Niedawno widziałem też na allegro taki wynalazek do naprawiania wgniotów na samochodach coś jakby przyssawki i za to się wyciąga. Możesz iść też do jakiegoś blacharza, oni mają swoje sposoby żeby z przystanku zrobić samochód to i z bakiem dadzą sobie radę:)
Avatar użytkownika
Kurt
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21/1/2009, 14:21
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Justyn » 30/6/2009, 23:10

Kawasaki Er 5

Przypadki są przypadkami tylko dla ignorantów
Avatar użytkownika
Justyn
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 18/1/2009, 16:14
Lokalizacja: Wolbórz/Łódź

Postprzez Kurt » 1/7/2009, 01:42

Nie jest żle. Blisko korka wlewu. Spróbuj to od środka wypchnąć czymś długim i w miarę szerokim, może jakąś listewką. Zrób to z wyczuciem i będzie ok. Albo zanieś do blacharza i powinien to od ręki zrobić.
Avatar użytkownika
Kurt
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21/1/2009, 14:21
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez nismo » 1/7/2009, 03:55

wkładasz nit, nie odcinasz go do końca, łapiesz np kombinerkami i wyciągasz. Później odcinasz nit, szifujesz i do malowania. Przynajmniej widziałem że tak robią w zakładzie blacharskim...
nismo
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 27/4/2009, 21:08
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez Justyn » 1/7/2009, 07:46

a słyszeliście o suchym ?? Podobno bardzo dobrze wyciaga takie niewielkie wgniecenia może by tym spróbować??
Kawasaki Er 5

Przypadki są przypadkami tylko dla ignorantów
Avatar użytkownika
Justyn
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 18/1/2009, 16:14
Lokalizacja: Wolbórz/Łódź

Postprzez s_extrem* » 1/7/2009, 11:59

A ja Wam powiem inaczej. Ode mnie chcieli od 2-3 stow na zrobienie baku (wyprostowanie i malowanie) a za 2 kupilem bak w swietnym stanie xD
Avatar użytkownika
s_extrem*
Świeżak
 
Posty: 294
Dołączył(a): 18/5/2008, 14:43
Lokalizacja: Leszno

Postprzez hugo2003 » 1/7/2009, 19:55

elcommendante dokladnie!!! wyciagniecie ok 300zl z tym ze ja mialem mala masakre(byl nawet dziurawy- foty sa na forum tylko opcja szukaj jest tylko opcja bo nie spalnia swojego zadania).. lakierowanie samego baku ok 250-300zl i to bylo okazjonalnie .... wiec nic taniego.... a do tegomusisz doliczyc naklejki jesli masz na baku bo nie maluje sie kawalka baku tylko caly element.... pozdro!!!
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Obserwator » 2/7/2009, 13:56

Taka wgniotka to odejdzie ci od kompresora na 100 % bo ona jest półkolista i ma dużą powierzchnię, wystarczy to wydmuchać i da rade. Kiedy wgniota ma ostre kanty wtedy wypieprzy ci bak w innym miejscu.

Zadnych kombinerek itp nie wkładaj od wewnetrznej strony bo tylko zrobisz tak że blacha ci sie kompletnie powygina jak małą powierzchnią będziesz podważał a na taką powierzchnie nic ci sie przez wlew nie wślizgnie.

Fizyka ludzie...
Obserwator
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 28/6/2009, 11:07

Postprzez Przemo_rene » 2/7/2009, 15:45

popieram obserwatora! Ja w aucie co prawda wyciągałem coś podobnego i nawet malować nie trzeba było. podjedź do blacharza i spytaj się czy to zrobi tak by nie było widać bez malowania.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr