Zobacz wątek - Jaki cylinder i wał wybrać aby wyciągnąć jak najwięcej
NAS Analytics TAG

Jaki cylinder i wał wybrać aby wyciągnąć jak najwięcej

i inne małe pojemności
_________

Jaki cylinder i wał wybrać aby wyciągnąć jak najwięcej

Postprzez 0G0R3K-15 » 1/7/2009, 16:48

Witajcie. Dzisiaj przeglądałem sobie mieloch.pl w poszukiwaniu Cylka i wału aby z mojej Gilerki DNA wyciągnąć jak najwięcej przy stosunkowo niskiej cenie i dobrej jakości.

jako iż posiadałem już runnera 50 wiem że nawet z 50 da się wyciągnąć 105km/h po prostej tak więc chciałbym podobny wynik osiągnąć montując 70cc. Do sspozycji będę miał za ok 2 tygodnie 1tyś. Wiadomo trzeba to zarobić a obota się właśnie trafiła.

Kilka pytań dotyczących tego właśnie tuningu.

Czy oryginalny wał rozleci mi się przy 70cc. Jeśli nie ma co ryzykować to jaki wał kupić aby był w miarę tani i wytrzymał kilka latek. ( czywiście moto nie będzie żyłowany po prostu chcę pociągnąć tyle aby ze świateł pociągnąć całkiem szybko i aby nadawał się do prostych stuntów jak np wheliee.)

Jeśli już kupić cylek to jakiej marki tanio i jaką pojemność, do niektórych skuterów wiem że są nawet 90cc którymi bym oczywiście nie pogardził ale na mielochu do DNA znalazłem tylko 70. Czy to oznaczaże większych się nie da?


Na razie to tyle ale jakprzyjdą mi jakieś pytania do głowy to oczywiście dopiszę.
0G0R3K-15
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 2/5/2009, 21:35
Lokalizacja: Sunderland


Postprzez wojtasmazi1 » 1/7/2009, 18:30

Moje zdanie jest takie ze nie warto wsadzac kasy w 50 cm. Lepiej odlozyc kase i potem zrobic A1 i kupic 125cm.
Jesli Ci tak zalezy na duzych predkosciach i chcesz je osigac to lepiej zmienic wal na jakis sportowy (tmbardziej ze planujesz robić wheliee) Co do cylindra to sie nie wypowiadam (wsadzanie 70 cm do moto ktore jest zarejestrowane na 50cm jest nielegalne, i mozecie mowic ze inni tak maja i jeżdza, ale i tak to lamanie prawa)
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje


Postprzez macello » 1/7/2009, 20:30

Rozumiem, że za kafla chcesz kupic cylinder i wał? :D Zapomnij :D

PS. Z seryjnego Runnera wyciągnąłeś 105? hahaha
Avatar użytkownika
macello
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 22/3/2008, 19:23
Lokalizacja: Trzebiatów / Szczecin

Postprzez hubixD » 1/7/2009, 20:53

Może nie chodziło mu o seryjnego runnera tylko po tuningu.
hubixD
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 1/7/2009, 20:51

Postprzez 0G0R3K-15 » 1/7/2009, 21:47

runner nie był seryjny. Miał cylek 50 , sportowy wał, lżejsze rlki, sportowy wariator, sprzęgło tłok kuty, wydech Giannelli sileners. chyba tyle.

Ja mieszkam w angli wiec tam jest to legalne, znaczy wszystkie modyfikaje sa dozwolone a na A1 na raze nie planuje bo to koszt ok 2ty zł wiec odpada na raziea DNa mi odpowiada.

niestety tylko ok kafla mam bo nie dlugo bedzie malowanie i 900zł pojdzie w plecy a dla tego że lakier będzie 100% od Forda ST pomarańczowy a jest on bardzoskomplikowany i wymaga sporo czasu do nałożenia itp
0G0R3K-15
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 2/5/2009, 21:35
Lokalizacja: Sunderland

Postprzez wojtasmazi1 » 2/7/2009, 03:58

Za 1 000 kupisz albo bardzo dobry wał albo bardzo dobry cylinder. Zostanie ci jeszcze troche siana na jakies łozyska czy zimeringi
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê