Hayabusa K7 praca silnika
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Hayabusa K7 praca silnika
Nie wiem czy na forum jest dużo użytkowników gsxa 1300,
ale chciałem zapytać jak ten silnik powinien pracować na luzie.
U mnie obroty falujÄ… +/- 100-150 obr.
Mam troche za wolne obr biegu jałowego bo koło 1000 (nominalnie 1150 obr), ale to sobie podniose.
Wydaje mi się że silnik na pełnym wtrysku powinien pracować aby wskazówka obrotomierza na drgała nawet.
ale chciałem zapytać jak ten silnik powinien pracować na luzie.
U mnie obroty falujÄ… +/- 100-150 obr.
Mam troche za wolne obr biegu jałowego bo koło 1000 (nominalnie 1150 obr), ale to sobie podniose.
Wydaje mi się że silnik na pełnym wtrysku powinien pracować aby wskazówka obrotomierza na drgała nawet.
- Seb_M30
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 29/6/2009, 09:05
- Lokalizacja: Moje
- Obserwator
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 28/6/2009, 11:07
mój brat posiada k8 i pomimo zmiany wydechów na otwarte obroty są stabilne, ma trochę inną przypadłość, moto musi chwilę pochodzić po odpaleniu na zimno, bo słabo wkręca się na obroty, bardzo ospale, ale po kilku minutach jak złapie odrobinę temperatury wszystko jest ok. moja r6 po zmianie wydechu na przelot również trochę faluję, ale tylko na zimnym silniku, sprawdź w serwisówce obroty i takie ustaw(jeśli jest możliwość regulacji), może to jest przyczyna
- Marian_r6
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 26/4/2007, 11:51
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Ale nie rozumiecie że coś takiego jak Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa K8 czy K7 nie istnieje?
K1, K2, K3, K4, K5, K6, K7, K8
To są modele Suzuki GSXR 600 lub 1000. I wcale nie znaczy że jak motocykl jest z roku 2007 to jest to model K7 bo może być K6. Symbol K to symbol modelu i naprawde nie moge sie powstrzymać od śmiechu jak patrze na właścicieli motocykli, którzy nawet nie wiedzą jak ich motor sie nazywa... 0 szacunku i naprawde jak ktoś pisze w ogłoszeniu że ma Hayabuse K6 Albo bandita K6 to wiem że nie ma po co jechać, bo większość z nich to zwykłe wiejskie buce które kupiły motor by pokozaczyć pod remizą, a nawet nie wiedzą jak sie nazywa nieraz=nawet nie umieją zadbać o stan motocykla, zamówić części, poprawnie się wysłowić w temacie motocykli.
Wiadomą rzeczą że wysłowić sie nie potrafią jedynie tępi i głupi ludzie więc co można sobie o tym pomyślec...
podsumowywujÄ…c kompletne dno
A wracając do tematu, każdy sportowy wydech powoduje różnicę ciśnień i doładowanie potrzebuje również regulacji tak by było tak jak w przypadku seryjnego wydechu.
K1, K2, K3, K4, K5, K6, K7, K8
To są modele Suzuki GSXR 600 lub 1000. I wcale nie znaczy że jak motocykl jest z roku 2007 to jest to model K7 bo może być K6. Symbol K to symbol modelu i naprawde nie moge sie powstrzymać od śmiechu jak patrze na właścicieli motocykli, którzy nawet nie wiedzą jak ich motor sie nazywa... 0 szacunku i naprawde jak ktoś pisze w ogłoszeniu że ma Hayabuse K6 Albo bandita K6 to wiem że nie ma po co jechać, bo większość z nich to zwykłe wiejskie buce które kupiły motor by pokozaczyć pod remizą, a nawet nie wiedzą jak sie nazywa nieraz=nawet nie umieją zadbać o stan motocykla, zamówić części, poprawnie się wysłowić w temacie motocykli.
Wiadomą rzeczą że wysłowić sie nie potrafią jedynie tępi i głupi ludzie więc co można sobie o tym pomyślec...
podsumowywujÄ…c kompletne dno
A wracając do tematu, każdy sportowy wydech powoduje różnicę ciśnień i doładowanie potrzebuje również regulacji tak by było tak jak w przypadku seryjnego wydechu.
- Obserwator
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 28/6/2009, 11:07
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 8 gości