Romet kadet z silnikiem wsk
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Romet kadet z silnikiem wsk
Witam to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumialosc.Mam kadeta i co chwile psuja mi się orginalne silniki więc wpadlem na pomysł by założyć silnik od wski co o tym myślicie.Jak ktoś ma takiego to proszę o fotki jak przerobił ramę
- Dudu44
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 25/6/2009, 09:07
kolego lepiej wyremontować silnik rometowski dotrzeć i śmigać powoli i bezpiecznie silnik z wsk hmm wiąże się t oz wieloma przeróbkami ta rama nie jest przystosowana do tego silnik troszkę waży i jest dużych gabarytów. Chyba że kupiłbyś inny silnik np z jakiegoś simsona one maja porządne silniki
pozdrawiam
pozdrawiam
1. Motoryna (cud maszyna)
2. Komar na pedały (sztywniak po dziadku)
3. Ogar-y 2 (silniki ceskie)
4. SHL 175
5. Suzuki rg 80
6 bandit 400
....
7. R1
2. Komar na pedały (sztywniak po dziadku)
3. Ogar-y 2 (silniki ceskie)
4. SHL 175
5. Suzuki rg 80

6 bandit 400
....
7. R1

- chrupek
- Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 9/10/2008, 12:42
- Lokalizacja: Gliwice
no tak każdy inny silnik= przerabianie ramy a z tym legalnie nie pojezdzisz bo jak an przegląd jak przy kontroli przez policje... jedyne na "pola" do użytku własnego
1. Motoryna (cud maszyna)
2. Komar na pedały (sztywniak po dziadku)
3. Ogar-y 2 (silniki ceskie)
4. SHL 175
5. Suzuki rg 80
6 bandit 400
....
7. R1
2. Komar na pedały (sztywniak po dziadku)
3. Ogar-y 2 (silniki ceskie)
4. SHL 175
5. Suzuki rg 80

6 bandit 400
....
7. R1

- chrupek
- Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 9/10/2008, 12:42
- Lokalizacja: Gliwice
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
akurat policja przy takim wynalazku to największy problem... jak zobaczą tą biede na kołach to nawet nie będzie im sie chciało długopisu marnować...
- Obserwator
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 28/6/2009, 11:07
Nie wiem czy w Kadecie jest wystarczająco miejsca, ale można pokombinować z przespawaniem paru części od WSKi. Mój siostrzeniec miał jawke/ogara (nie wiem jak tam u Was na to mówią, w każdym razie 50cc) to wkurzał się, bo silnik jest tam kiepski, co chwila coś się sypało. kupiłem od niego ramę i włożyłem silnik od WSKi
Umocowałem go tak, że miałem starą ramę od WSK i odciąłem tą rurę co są uszy do trzymania silnika od główki ramy aż do stopek. Silnik trzymał sie na 2uch uszach od ramy z WSK i na jednym z tylu od jawki, do tego przebiegała pod nim twarda rura od Wiesi
trzymało się to znakomicie. Inna bajka to hamulce i filigranowość zawieszenia jawki w stosunku do mocy silnika WSKi
Może coś podobnego się uda w ramie od Kadeta.



-
Michal_burnout - Świeżak
- Posty: 101
- Dołączył(a): 4/5/2009, 21:04
- Lokalizacja: Mława
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości