ogar 200
			Posty: 9
			 • Strona 1 z 1
		
	
może paliwa masz mało... jak może na wolnych obrotach jechać? bo jak masz na myśli na luzie to nawet bez włączonego silnika przy odpowiedniej górce się da  a te coś się stało to coś konkretnego? coś strzeliło, puknęło, cokolwiek?
 a te coś się stało to coś konkretnego? coś strzeliło, puknęło, cokolwiek?
				 a te coś się stało to coś konkretnego? coś strzeliło, puknęło, cokolwiek?
 a te coś się stało to coś konkretnego? coś strzeliło, puknęło, cokolwiek?1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
			2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
- michael
- Bywalec
- Posty: 515
- Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
- Lokalizacja: Białystok
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Witam wszystkich! Nie chciałem zakładać nowego tematu, więc piszę tutaj.
Jak w temacie o ogarze 200 silnik jawka. Otóż mam problem z ustawieniem gaźnika. Cały czas mi go muliło nie wchodził odrazu w obroty tak jak powinien. Raz palił raz nie.
Sprawdzałęm świece cały czas zalana No to zmniejszyłem mu paliwo na iglicy do minimum. Ale wraz cały czas mokra. Więc zaczołem sie bawić ustawianiem pływaka. No i jest w miare. Już nie zalewa. Tylko teraz:
  No to zmniejszyłem mu paliwo na iglicy do minimum. Ale wraz cały czas mokra. Więc zaczołem sie bawić ustawianiem pływaka. No i jest w miare. Już nie zalewa. Tylko teraz:
Na wolnych obrotach chodzi OK. ale jak odkręcę manetke to muli, nie wchodzi w obroty. a wiem że paliwa zamało nie ma i już sie nie dało zmniejszyć. No to w celu sprawdzenia zdjąłem gumkę od filtra powietrza z gaźnika. I kurde rakieta Nie wiedziałem co się dzieje na każdych obrotach wchodził na maxa, nie mulił miał kopa. No ale nie będe jeździł bez filtra. wiec nadal wskazuje że jeszcze ma za dużo paliwa.
  Nie wiedziałem co się dzieje na każdych obrotach wchodził na maxa, nie mulił miał kopa. No ale nie będe jeździł bez filtra. wiec nadal wskazuje że jeszcze ma za dużo paliwa.
I co teraz zrobić 
 
ProszÄ™ o pomoc
				
			Jak w temacie o ogarze 200 silnik jawka. Otóż mam problem z ustawieniem gaźnika. Cały czas mi go muliło nie wchodził odrazu w obroty tak jak powinien. Raz palił raz nie.
Sprawdzałęm świece cały czas zalana
 No to zmniejszyłem mu paliwo na iglicy do minimum. Ale wraz cały czas mokra. Więc zaczołem sie bawić ustawianiem pływaka. No i jest w miare. Już nie zalewa. Tylko teraz:
  No to zmniejszyłem mu paliwo na iglicy do minimum. Ale wraz cały czas mokra. Więc zaczołem sie bawić ustawianiem pływaka. No i jest w miare. Już nie zalewa. Tylko teraz:
Na wolnych obrotach chodzi OK. ale jak odkręcę manetke to muli, nie wchodzi w obroty. a wiem że paliwa zamało nie ma i już sie nie dało zmniejszyć. No to w celu sprawdzenia zdjąłem gumkę od filtra powietrza z gaźnika. I kurde rakieta
 Nie wiedziałem co się dzieje na każdych obrotach wchodził na maxa, nie mulił miał kopa. No ale nie będe jeździł bez filtra. wiec nadal wskazuje że jeszcze ma za dużo paliwa.
  Nie wiedziałem co się dzieje na każdych obrotach wchodził na maxa, nie mulił miał kopa. No ale nie będe jeździł bez filtra. wiec nadal wskazuje że jeszcze ma za dużo paliwa.
I co teraz zrobić
 
 
ProszÄ™ o pomoc
- Viper125
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 20/6/2009, 15:09
Wyczyścić filtr powietrza. Albo wymienić.
				,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
			- 
				 
 Landryss25
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
podejrzewam, ze filtr nigdy nie byl czyszczony (w moim simie mialem jeszcze takie orginalne bolce blokujace) zeby wyczyscic taki syf trzeba sie nie zle napracowac wiec lepiej kup nawet stozek za 30zl napewno bedzie lepszy niz ten
				
			- talta
- Mieszkaniec forum
- Posty: 2439
- Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14
			Posty: 9
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 9 gości


