Problem leovince tt
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Problem leovince tt
Mam takie pytanie zalozylem tłumik leovince tt a wcale skoter nie jedzie szybciej tylko ma strasznego muła Pomocy!!
- ijk
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 15/6/2009, 20:13
wiec piaggio nrg mc3 obroty to okolo 800-1000
nie wiem czy sie v max zwiekszyl czy nie bo mam mula strasznego wymienialem cylinder bo stary juz byl na zatarciu nowy jest to zwykly cylinder no i fabrycznie mam zamonotowany gaźnik dellorto 17.5
nie wiem czy sie v max zwiekszyl czy nie bo mam mula strasznego wymienialem cylinder bo stary juz byl na zatarciu nowy jest to zwykly cylinder no i fabrycznie mam zamonotowany gaźnik dellorto 17.5
- ijk
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 15/6/2009, 20:13
Trzeba wyregulowac sprzęta... Gaźnik... Można też dobra inne rolki, aha no i z tego co wiem to te TT są homologowane więc mają blokadę... Co do blokady to taka zwężka, wywalisz ją za pomocą krzyżaka 

-
macello - Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 22/3/2008, 19:23
- Lokalizacja: Trzebiatów / Szczecin
kajak94 napisał(a):Odpowiedz na moje pytanie , przy zmianie wydechu zalecane jest zwiększyć dyszę główną o 5mm
jak można zmienic dysze główną o 5mm?



Jaką masz seryjnie dysze? 53? 5mm? 6mm?? Dysze powinno dobrac się podczas regulacji gaźnika, żeby wykrzesac max mocy

-
macello - Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 22/3/2008, 19:23
- Lokalizacja: Trzebiatów / Szczecin
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości