Komar dusi sie na wysokich obrotach
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Komar dusi sie na wysokich obrotach
może wiecie co to moze byc moj kumpel ma komara pali na dotyk i n aluzie wkręca sie na obroty bez żadnych problemow a jak sie wrzuci 1 i da sie mu dużo gazu to sie dusi i jak sie wrzuci 2 to tez po jakims czasie dluzszego dodawania gazu sie zaczyna dusić i zwalniac powiem ze komar jescze nie byl naprawiany od nowosci co to moze byc ?
Kawasaki GPX 750R 

-
Logum - Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 14/9/2005, 17:37
- Lokalizacja: Ciechanowiec
Ja mialem to samo w jawie 50 za dzuo dostaje powietrza do gażnika jak chcesz sprawdzic czy to jest to ze tostaje za duzo powietrza to przejedz sie kawalem i jak masz taka rórke do pudełka i tam jest filtr powietrza to jedz i jak sie zacznie dusic to jak masz dojscie dobre do tej rórki to zatkaj ja na chwile palcem i jak bedzie juz jechal normalnie to bedzie wiadomo ze to wina za dużego powietrza w gazniku ja zrobilem tak ze polowe otworu rórki zakleilem izolacja i jakos jeżdzil potem to zdjalem i zaczołem bawić sie w gazniku przeczyściłem dysze i ustawilem obroty i chodziło juz luks sprawdz czy to jest to samo co u mnie
POZDRAWIAM
Oczywiscie jak jedziesz to zatkaj na chwile palcem rórke i jak bedzie chwile zedl dobrze to wlasnie jest to co napisałem powyżej

Oczywiscie jak jedziesz to zatkaj na chwile palcem rórke i jak bedzie chwile zedl dobrze to wlasnie jest to co napisałem powyżej
-
RideR - Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 26/11/2005, 14:56
więc tak wiedza na temat mechaniki RideR jest dość marna ale blisko byleś
moim zdaniem niemal na 100 % jest lewe powietrze wymień uszczelke między gaźnikiem a cylindrem pomoże na 100% no chyba że gaźnik jest do kitu i lapie lewe powietrze przez przepustnice. choć problem może tkwić w zwyczajnym braku mocy spowodowanym zwyczajnym zużyciem tłoka pierścieni i cylindra RideR widzialeś kiedyś komara ? w tym sprzęcie nie ma zadnego pudełka z filtrem powietrza

moim zdaniem niemal na 100 % jest lewe powietrze wymień uszczelke między gaźnikiem a cylindrem pomoże na 100% no chyba że gaźnik jest do kitu i lapie lewe powietrze przez przepustnice. choć problem może tkwić w zwyczajnym braku mocy spowodowanym zwyczajnym zużyciem tłoka pierścieni i cylindra RideR widzialeś kiedyś komara ? w tym sprzęcie nie ma zadnego pudełka z filtrem powietrza
-
PajÄ…k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 704
- Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa Gocław
sprawdź czy w dyszy nie ma za dużej dziurki, jak będzie większa niż powinna to weź najcieńszy drucik jaki masz i tam włóż [zagnij i nie powinien wypadać].
Możesz też pobawić sie w ustawienie zapłonu, regulowanie obrotów i takie tam duperele
Możesz też pobawić sie w ustawienie zapłonu, regulowanie obrotów i takie tam duperele


-
Bunny - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
- Lokalizacja: siÄ™: biorÄ…: dzieci: ?
mechanicy swietni pomozcie mi w moim problemie
mam go-karta z silnikiem wsk 125 i mam straszne problemy zeby go odpalic musze dawac duzo gazu swiece zalewa czasem czasem paliwo sie przelewa kanalem dolotowym tam gdzie filtr powietrza powinien byc niemam pojecie co jest z ta wsk'a macie jakies rady??
mam go-karta z silnikiem wsk 125 i mam straszne problemy zeby go odpalic musze dawac duzo gazu swiece zalewa czasem czasem paliwo sie przelewa kanalem dolotowym tam gdzie filtr powietrza powinien byc niemam pojecie co jest z ta wsk'a macie jakies rady??
dzwieki silnika to moja muzyka honda CBR 600f
-
[zt]michu - Świeżak
- Posty: 143
- Dołączył(a): 17/4/2006, 12:56
- Lokalizacja: poznań
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości