Czym mocno z dołu?
Posty: 32
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Faktycznie czytałem o teście, w którym mała sv ma lepszą elastyczność od dużego bandyty. Jednak tego testu nie widziałem, więc nie wiem czy na każdym biegu, czy tylko na np. 6. Jest to istotne, ponieważ w bandycie 1200 bieg nr 6 jest nazwany przez fabrykę nadbiegiem. Zatem z założenia nie służy do rewelacyjnych przyspieszeń, tylko redukcji spalania.
Co do 2 cylindrowców. Mają niższe obroty niż 4 i dlatego zwykło się mówić, że ciągną z dołu. Każdy, kto takim czymś jechał, wie, że jak jest za nisko lubi poszarpać łańcuchem. 4 cylindry pracują płynnej i rzadziej się to zdarza. A, że moc osiągają przy wyższych obrotach…
Duży bandzior t bardzo fajny sprzęt. Różnica do mojego jest powalająca. Zupełnie inne silniki.
Co do 2 cylindrowców. Mają niższe obroty niż 4 i dlatego zwykło się mówić, że ciągną z dołu. Każdy, kto takim czymś jechał, wie, że jak jest za nisko lubi poszarpać łańcuchem. 4 cylindry pracują płynnej i rzadziej się to zdarza. A, że moc osiągają przy wyższych obrotach…
Duży bandzior t bardzo fajny sprzęt. Różnica do mojego jest powalająca. Zupełnie inne silniki.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
elcommendante napisał(a):Mike napisał(a):Honda VFR, pięknie się zbiera już od 2 tyś obrotów. Przy 40 km/h wrzucasz 6 bieg i też jedziesz
Do turystyki idealny, choć to plastik.
Przy 40km/h na 6 i 2 nizszych biegach troche szarpie ta maszyna i wcale nie zbiera sie tak gladko na wyzszych biegach. Nie mniej jednak to bardzo ciekawy silnik z, ktorego nie trzeba ciagnac na czerwonym polu aby w pelni wykrzesac z niego cala moc. Trzeba pamietac, ze jest to V4, ktore ma zupelnie inna charakterystyke niz V2.
No napisałem, że się jedzie, oczywiście przyspieszenia brak i coś tam zawsze szarpnie...ale mam porównanie z CB500, gdzie jak zejdziesz poniżej 3000 to wogóle łańcuch dęba staje Jazda na 6 biegu przy 40 km/h wogóle nie jest możliwa na Cebuli.
Generalnie ja jestem pod wrażeniem i polecam! Nie wiem jak V2, ale wydaje mi się, że V4 jeśli chodzi o elastykę i płynność oddawania mocy będzie lepsza.
Honda VFR 800I
-
Mike - Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 25/2/2008, 21:10
- Lokalizacja: Łódź
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
W porownaniu z poprzendnia CBR F2 musze sie przyznac, ze VFR lubi troche mocno poszarpac lancuchem ponizej 3000 r.p.m.. Nie mniej jezeli chodzi o elastycznosc silnika na wyzszych biegach przy wiekszych predkosciach to CBR F2 nawet w polowie nie byla tak dobra
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
neuro napisał(a):Kedar-88 napisał(a):
Czy ty uważasz że 91 Nm przegrywa z 64 Nm??
Że tak nieśmiało wtrącę: a ile waży B12 w porównaniu z SV> ;]
Pozdr,
p.
Bandit waży coś koło 225 Kg, ale waga to nie odzwierciedlenie,
np. rocket III waży 320kg a rozbuja się do setki w 3s
Elastyczność mierzy się na ostatnim biegu, a w bandicie to nadbieg służący do jazdy ekonomicznej.
Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
ja smiagam na Triumphie Sprincie 1050 ST, ma 3 cylindry i ten dopiero idzie od samego, no niestety plastik, wiec może speed tripla ? podobny silnik tylko inaczej zestrojony, po ostatnim lataniu mogę stwierdzić że ani mocy ani momentu mu nigdy nie brakuje
cały czas na angolach teraz Street
-
ociec - Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 26/2/2008, 19:39
ociec, kurde weź mi zarysuj jakoś charakterystykę tego motocykla, ponieważ bardzo mnie interesuje w kwestii posiadania jak zawieszenia, hamulce, ochrona przed warunkami atmosferycznymi, silnik, możliwości bagażowe, pozycja za kierą, komfort pasażera... może nie w tym wątku, ale jako nowy temat (coś ala test) albo mi na priv
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
SQ, ok w wolnej chwili sie rozpisze ale to za czas jakiś, wybieram się na tor poznań i wtedy będę mógł dużo powiedzieć od latania po mieście po tor wyścigowy na razie mam tylko 2,5 tys nawinięte wiec troche za wcześnie na głębokie refleksje - generalnie po mieście latam Gs'em
cały czas na angolach teraz Street
-
ociec - Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 26/2/2008, 19:39
Ja tez szukam czego co lapie z dolu po przesiadce z CB i musi ladnie brzmiec jak moje V2 z LeoVince ;p Nie ukrywam tez ze zalezy mi tez na bezawaryjnosci.
http://pl.youtube.com/watch?v=Ygm6irGpy ... re=related | | Pamietamy... [*]
-
s_extrem* - Świeżak
- Posty: 294
- Dołączył(a): 18/5/2008, 14:43
- Lokalizacja: Leszno
Posty: 32
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości