Zobacz wÄ…tek - efekt ssania? :/
NAS Analytics TAG

efekt ssania? :/

i inne małe pojemności
_________

efekt ssania? :/

Postprzez kamyl » 26/5/2009, 18:35

Czy efektem ssania w vivacity 50 może być to że jak jest zimny i dam mu gazu to zgaśnie? Gdy pochodzi pół minuty to już się tak nie dzieje.
kamyl
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 11/4/2009, 13:20


Postprzez laser » 26/5/2009, 18:46

zaden silnik nie lubi wysokich obrotów jak jest zimny
może dławić a ale jak puścisz to już powinno być ok ...
możesz mu robić lekkie przygazówki nie powinien zgaś może sie lekko dławic ale jak puscisz gaz nie powinien zgaś
teraz odp na pytanie to może być ssanie ale to nie jest awaria ponieważ nie powinno sie latać na zimnym silniku
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity


Postprzez kamyl » 27/5/2009, 05:27

Jeżeli to jest normalne to dlaczego mój kolega nie ma tak w kingwayu?
kamyl
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 11/4/2009, 13:20

Postprzez Landryss25 » 27/5/2009, 07:30

Twój może mieć źle ustawiony gaźnik bądź słabą świecę. Dlatego na zimnym silniku przy gwałtownym dodaniu gazu nie jest w stanie przepalić mieszanki i się przylewa.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez laser » 27/5/2009, 07:34

kamyl chinczyki mają to do siebie ze jeden jest zrobiny dobże a jeden nie tak sami jeden przejedzie 5k a drugi 10k km takie motory nie mają jednakowej ze tak powiem "komdycij" jeden dobry drugi padło
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez andrzej551 » 27/5/2009, 09:49

tez sadze ze moze byc zle ustawiony gaznik za duzo dostaje paliwa i sie dławi a w efekcie gasnie
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez talta » 27/5/2009, 11:56

mi tez sie wydaje ze to gaznik
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez kamyl » 27/5/2009, 12:44

czyli powinien dostawac wiecej powietrza??
sorry że takie proste pytania zadaje ale nie za bardzo znam sie na tym :)
kamyl
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 11/4/2009, 13:20

Postprzez talta » 27/5/2009, 12:47

tak bo dostaje za duzo paliwa i sie dlawi
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez kamyl » 27/5/2009, 12:50

a jak to wyregulowac? w vivce jest ciezko dostac sie do gaznika
kamyl
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 11/4/2009, 13:20

Postprzez laser » 27/5/2009, 15:59

kamyl napisał(a):a jak to wyregulowac? w vivce jest ciezko dostac sie do gaznika


ściągasz siedzenie i schowek i gaźnik masz na wierzchu i tam bedziesz miał śrubki jedna od paliwa 2 od powietrza :) i krecisz jedna tylko troche i patrzysz co sie dzieje z motorem
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez kamyl » 27/5/2009, 16:06

ale w tym problem że ja tam nie widzę żadnych śrubek
kamyl
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 11/4/2009, 13:20

Postprzez Landryss25 » 27/5/2009, 16:32

W gaźniku nie ma czegoś takiego jak śrubka od powietrza. Jest duża ze sprężynką od obrotów i mniejsza od składu mieszanki. Śrubki te zazwyczaj są po lewej stronie gaźnika.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez laser » 27/5/2009, 18:36

dodam tylko ze regulacji dokonuje się na ciepłym silniku
jak masz dobre obroty jak motor sie rozgrzeje to tej dużej ze sprężyną nie ruszaj
natomiast jak ma kłopot z mięszanką to najlepiej jest dokręcić te małą śrubkę (u mnie jest to śrubka od paliwa :lol: )i potem odkręcać po 0 5 obrotu,
i dodać gazu i zobaczyć jak motor wchodzi i jak schodzi z obrotów jak źle to znów o 0,5 obrotu az do skutku
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez kamyl » 27/5/2009, 18:49

no to jak sie reguluje na ciepłym silniku to dla mnie jest to bez sensu bo jak mój moto jest rozgrzany to ładnie chodzi tylko że tak jak napisałem wcześniej dusi go jak dam mu gazu i jest zimny. pochodzi pół minuty i wszystko jest ok
kamyl
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 11/4/2009, 13:20

Postprzez laser » 27/5/2009, 18:54

na zimnym nie jesteś wstanie wyregulowć gaźnika poniewasz masz nie równe obroty jak silnik sie rozgrzeje łapie równe obroty
też miałem kiedyś skuter i tez mi sie tak działo ale nic z tym nie robiłem i nie przeszkadzało mi to ponieważ nie jeździ sie skuterem na ssaniu
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez kamyl » 27/5/2009, 18:56

więc co mam zrobić jak jest ciepły to wszystko jest ok:/
kamyl
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 11/4/2009, 13:20

Postprzez Landryss25 » 27/5/2009, 19:18

Wymienić świecę. A jak to nie pomoże to nic nie zrobisz.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez kamyl » 27/5/2009, 20:02

świeca jest nowiutka ngk ma 2 tyg.
kamyl
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 11/4/2009, 13:20

Postprzez laser » 27/5/2009, 20:43

kamyl ja na twoim miejscu nie przejmował bym się tym
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê