P O M O C Y !!!!
Posty: 4
• Strona 1 z 1
P O M O C Y !!!!
Wielka prośba !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Proszę pomóżcie .
Dostałem od ojca zipp simpy - jest all OK. tzn drobny szczegół mnie przeraża. Z rurki ,która znajduje sie pod gażnikiem ,po wolnej jeżdzie / nigdy na szybkich obrotach/ po zatrzymaniu wylewa sie paliwo -jest tego znaczna ,widoczna ilość na asfalcie/ proszę poradzcie -czy to jest normalne, czy to usterka,czy moge to sam naprawic i jak ??? . Mojego starego nie będzie 3 miesiące a nie chce żeby się na mnie darł.silnik nie traci mocy,jest OK.jedynie występują czasem kłopoty z odpaleniem .czytałem że może to być problem z zablokowanym pływakiem .ale boje się żeby coś nie spaprać.
dzięki za każdą porade.
pozdro dla wszystkich ,, zipp-owiczów. barth
Proszę pomóżcie .
Dostałem od ojca zipp simpy - jest all OK. tzn drobny szczegół mnie przeraża. Z rurki ,która znajduje sie pod gażnikiem ,po wolnej jeżdzie / nigdy na szybkich obrotach/ po zatrzymaniu wylewa sie paliwo -jest tego znaczna ,widoczna ilość na asfalcie/ proszę poradzcie -czy to jest normalne, czy to usterka,czy moge to sam naprawic i jak ??? . Mojego starego nie będzie 3 miesiące a nie chce żeby się na mnie darł.silnik nie traci mocy,jest OK.jedynie występują czasem kłopoty z odpaleniem .czytałem że może to być problem z zablokowanym pływakiem .ale boje się żeby coś nie spaprać.
dzięki za każdą porade.
pozdro dla wszystkich ,, zipp-owiczów. barth
- barth59
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 23/5/2009, 09:15
Po pierwsze nazywaj swoje tematy na forum sensownie.
Jeśli chodzi o wyciek,to najprawdopodobniej ten pływak tak jak czytałeś. Jeśli masz jakiekolwiek pojęcie o mechanice, to rozbierasz gaźnik i sprawdzasz jak jest pływak umocowany i czy ma odpowiednią możliwość ruchu i zamknięcia "zaworka" paliwowego. Ja gaźniki znam, ze starych dwusuwów,ale raczej zasady działania się nie zmieniły.
Jak nie chcesz się tego ruszać, to polecam serwis-nie jest to żadna poważna naprawa więc kasy z Ciebie,raczej wielkiej nie zedrą.
A tata chyba tez nie będzie krzyczał, bo to nie jest Twoja wina, tak więc spoko
Jeśli chodzi o wyciek,to najprawdopodobniej ten pływak tak jak czytałeś. Jeśli masz jakiekolwiek pojęcie o mechanice, to rozbierasz gaźnik i sprawdzasz jak jest pływak umocowany i czy ma odpowiednią możliwość ruchu i zamknięcia "zaworka" paliwowego. Ja gaźniki znam, ze starych dwusuwów,ale raczej zasady działania się nie zmieniły.
Jak nie chcesz się tego ruszać, to polecam serwis-nie jest to żadna poważna naprawa więc kasy z Ciebie,raczej wielkiej nie zedrą.
A tata chyba tez nie będzie krzyczał, bo to nie jest Twoja wina, tak więc spoko

Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
-
krydka - Świeżak
- Posty: 304
- Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
- Lokalizacja: Janowiec Wlkp
żeby się upewnic czy to gaznik to puknij jak będzie wyciek z niego czymś twardym,tam prawdopodobnie pływak się zawiesza i paliwo się leje,jak pukniesz w komorę pływakową i przestanie się lac tzn że gaznik i trzeba go przeczyścic,a kto to zrobi to już twój problem
xxxx
-
fajerstarter - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 358
- Dołączył(a): 19/6/2006, 18:43
- Lokalizacja: warszawa
Jeśli skuter jest na gwarancji polecam wizytę w dobrym autoryzowanym serwisie.
Lista na http://www.zipp.pl/logowanie.php?action=serwisy
Dotkniesz czegoś sam i możesz stracić gwarancję.
Lista na http://www.zipp.pl/logowanie.php?action=serwisy
Dotkniesz czegoś sam i możesz stracić gwarancję.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości