Luz na klamce sprzęgła? Yamaha TT-R125L
Posty: 4
• Strona 1 z 1
LUZ MUSI BYĆ.
Rozwieranie się tarcz sprzęgła nie może następować w pozycji gdy klamka sprzęgła jest zupełni puszczona. Inaczej spalisz sprzęgło.
Tarcze sprzęgła muszą być zwarte zanim puścisz klamkę do końca. Dlatego LUZ w końcowej fazie MUSI BYĆ.
Wyreguluj tak sprzęgło by mieć luz.
Oraz jednocześnie by przy wciśniętej klamie nie ciągnęło motocykla do przodu (za duży luz), lub by bieg neutralny nie wchodził z dużymi oporami.
Luz w każdym motocyklu jest inny i każdy ma mniejsze lub większe problemy z neutralnym.
Rozwieranie się tarcz sprzęgła nie może następować w pozycji gdy klamka sprzęgła jest zupełni puszczona. Inaczej spalisz sprzęgło.
Tarcze sprzęgła muszą być zwarte zanim puścisz klamkę do końca. Dlatego LUZ w końcowej fazie MUSI BYĆ.
Wyreguluj tak sprzęgło by mieć luz.
Oraz jednocześnie by przy wciśniętej klamie nie ciągnęło motocykla do przodu (za duży luz), lub by bieg neutralny nie wchodził z dużymi oporami.
Luz w każdym motocyklu jest inny i każdy ma mniejsze lub większe problemy z neutralnym.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości