remont silnika Kawasaki KLR 650
Posty: 7
• Strona 1 z 1
remont silnika Kawasaki KLR 650
Witam chciałem zapytac ile kosztuje remont silnika w kawasaki klr 650 czy ktos moze robił w jakich cenach sa czesci?
- jack832
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 30/4/2009, 19:23
- Lokalizacja: kraków
dokładnie opisz jakie częsci ci potrzeba. remonty 4T niestety są dosc kosztowne głownie jezeli chodzi o TOP END czyli tłok głowica cylinder. głownie głowice jezeli jest uszkodzona to koszta naprawy/regeneracji/albo nowej są bardzo wysokie jezeli chodzi o silnik ceny takie same prawie jak w zwykłych 2T. napisz co konkretnie chciałbys wymienic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
no to juz niech sie wypowie jakis expert ja niestety o 4t pojęcia nie mam co w razie takiej usterki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
co do kopcenia nie trzeba eksperta;d
morał prosty uszczelki do wymiany :0
jeżeli komprecha dobra, moto dobrze się wcześniej zbierał to silniczek zdrowy
a kopcenie tzn branie tego oleju pewnie spowodowane jest przepuszczalnością uczelek lub złego złożenia silniczka przez co gdzies się dostaje olej do komory spalania
morał prosty uszczelki do wymiany :0
jeżeli komprecha dobra, moto dobrze się wcześniej zbierał to silniczek zdrowy
a kopcenie tzn branie tego oleju pewnie spowodowane jest przepuszczalnością uczelek lub złego złożenia silniczka przez co gdzies się dostaje olej do komory spalania
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
hehe jeżeli kopci to uszczelniacze zaworowe i pewnie pierścienie...jeżeli wyjmujesz tłok to musisz zmienic pierscienie...bo inaczej stare sie dobrze nie ułożą w swoje miejsca i dupa..bedziesz mial kompresje do dupy i znowu rozbierać silnik.wiec jak ktos nie wie nie wypowiadac sie lepiej 

Kawasaki ZX636 02'
- adamuzz
- Świeżak
- Posty: 139
- Dołączył(a): 21/3/2007, 21:30
- Lokalizacja: Gdańsk
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości