ER-5 Hamulec
Posty: 5
• Strona 1 z 1
ER-5 Hamulec
Witam. Od dluzszego czasu mecze sie z przednim hamuclem. Problem polega na tym ze klamka jest mieka( jak uzyje troszke sily to dotyka manetki). Uklad byl odpowietrzany z 10 razy. Myslalem ze moze jest to wina pompy hamulcowej wiec wymienialem ja na 100% sprawna i nadal jest to samo. Tloczki od zacisku nasmarowane. Jeszcze mnie martwi bo tarcza ma grubosc 4.8mm(na tarczy pisze ze minimum 4.5mm) wiec tarcza powoli sie konczy ale jeszcze spelnia normy.Pozdrawiam
-
tobiach - Świeżak
- Posty: 288
- Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Też mi się wydaje, że z przewodem musi być coś nie halo, bo nawet jak tarcza jest poniżej normy, a klocki są zdarte na pałe to i tak nie powinno tak być. Tu odrazu rada, jak byś wymieniał przewód, to zainstaluj odrazu w stalowym oplocie poprawi się znacznie hamowanie.
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Tez tak wlasnie mysle nad wymiana przewodu i odrazu bym wziol w stalowym oplocie jak kolega wyzej pisal. Ma ktos moze w er-5 zamontowany w stalowym oplocie jak tak to byl bym wdzieczny jagby sie podzielil spostrzezeniami czy jest duza roznica.
-
tobiach - Świeżak
- Posty: 288
- Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kumpel zmieniał w ER-5 i mówił że różnica była bardzo duża.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości