Problem z Honda F4i...
			Posty: 11
			 • Strona 1 z 1
		
	
Problem z Honda F4i...
Potrzebuje pomocy Honda CBR 600F4i Sport 
				
			- wiśnia25
 - Świeżak
 - Posty: 6
 - Dołączył(a): 2/5/2009, 00:40
 
PO 1sze- edytuj posty
Po 2-gie- opisz problem dokładniej. Po wymianach, których dokonałeś nie powinno nic złego sie stać, ale...
No właśnie jest zawsze jakieś ale więc proszę cię o dokładniejszy opis dolegliwości
				Po 2-gie- opisz problem dokładniej. Po wymianach, których dokonałeś nie powinno nic złego sie stać, ale...
No właśnie jest zawsze jakieś ale więc proszę cię o dokładniejszy opis dolegliwości
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
			- 
				

limak14 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 3798
 - Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
 - Lokalizacja: LBN/Puławy
 
obiawy były nastepujące wymieniłem olej zrobiłem około 200 km i motocykl zaczął mi gasnąć na wolnych obrotach nastepnie zaczął sie mulić i wyzucać ciemny dym z tłumika przy wyższych obrotach i paliwo znalazło sie w oleju... wymieniłem ponownie olej i świece ale problem nie minął... moto nadal nie wkreca sie na obroty dalej przy wyższych obrotach wyzuca kłęby ciemnego dymu i znów pojawiło sie paliwo w oleju...
				
			- wiśnia25
 - Świeżak
 - Posty: 6
 - Dołączył(a): 2/5/2009, 00:40
 
Było cos robione z tłokami?Być może masz już słabe pierścienie na tłokach i paliwo dociera do oleju.
				
			- Klinsmanor
 - Świeżak
 - Posty: 5
 - Dołączył(a): 16/4/2009, 15:56
 
prawdopodobnie padły pierścienie, jeśli olej dostaje sie do komory spalania to normalne że będzie kopcił i automatycznie straci moc i silnik straci kompresje. Wykręć świece sprawdż czy nie są zakopcone lub mokre od oleju, patrzyłeś czy nie cieknie z pod głowicy ? mogła też wydmuchnąć uszczelke z pod głowicy i moze lecieć na tłok z jakiegoś kanału olejowego.
				
			- damianxx
 - Świeżak
 - Posty: 15
 - Dołączył(a): 8/3/2009, 17:56
 
co do jakich kolwiek prac mechanicznych przy tym moto nie mam pojecia poniewaz przyjechał z Włoch wiec ciezko mi powiedzieć co bylo przy nim robione... co do swiec to srodkowe dwie swiece były bardzo okopcone i smierdziały benzyna oczysciłem je ale to nic nie dało poniewaz motocykl dalej nie zmienił swojej pracy wiec postanowiłem zmienic swiece na nowe i tak tez zrobiłem ale nadal bez zmian... 
				
			- wiśnia25
 - Świeżak
 - Posty: 6
 - Dołączył(a): 2/5/2009, 00:40
 
być moze akurat na te świece w jakis sposób dostaje sie olej, bo nie sądze ze mogły by sę aż tak zalewać zeby się aż tak zakopciły, obawiam sie że nie obędzie sie bez zdejmowania głowicy i sprawdzenia czy uszczelka nie poszła a jeśli sie okaze że jest ok to wtedy pozostają pierścienie do sprawdzenia. Same koszty naprawy nie powinny być duze ale troche czasu trzeba poświęcić
				
			- damianxx
 - Świeżak
 - Posty: 15
 - Dołączył(a): 8/3/2009, 17:56
 
Albo taki serwisant.
Ja mam kolejne moto z Włoch i nie mam żadnych problemów.
1. Uruchom silnik i daj się nagrzać tak aby świece uzyskały temperaturę samooczyszczenia.
2. Sprawdź czy zaślepiłeś króćce od synchronizacji na 2-3 cylindrze, oraz sprawdź przewody podciśnieniowe i króćce dolotowe między kolektorem a głowicą, oraz czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Tak bywa jak coś się robi szybko i bez głowy.
				Ja mam kolejne moto z Włoch i nie mam żadnych problemów.
1. Uruchom silnik i daj się nagrzać tak aby świece uzyskały temperaturę samooczyszczenia.
2. Sprawdź czy zaślepiłeś króćce od synchronizacji na 2-3 cylindrze, oraz sprawdź przewody podciśnieniowe i króćce dolotowe między kolektorem a głowicą, oraz czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Tak bywa jak coś się robi szybko i bez głowy.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
			- Raczek_6
 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 4217
 - Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
 - Lokalizacja: W-wa
 
			Posty: 11
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 29 gości