Ogranicznik obrotów do GS 500
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Ogranicznik obrotów do GS 500
Witam tak sobie pomyślałem, że fajnie byłoby mieć w GSie ogranicznik obrotów.
Probowałem coś poszperać po necie ale do moto z analogowym licznikiem nic nie znalazłem. Ma ktoś może jakiś pomysł jak to zrobić? Najlepiej i najdokładniej byłoby na elektronicznym ograniczniku, ale wtedy musiałbym skonstruować jakiś układ włączający/wyłączający zapłon (chyba na tranzystorze?), a może dałoby radę założyć limiter z jakiegoś innego motorka. Nie orientuję się dobrze w tych klimatach więc pytam tutaj.
Probowałem coś poszperać po necie ale do moto z analogowym licznikiem nic nie znalazłem. Ma ktoś może jakiś pomysł jak to zrobić? Najlepiej i najdokładniej byłoby na elektronicznym ograniczniku, ale wtedy musiałbym skonstruować jakiś układ włączający/wyłączający zapłon (chyba na tranzystorze?), a może dałoby radę założyć limiter z jakiegoś innego motorka. Nie orientuję się dobrze w tych klimatach więc pytam tutaj.
- animal
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 30/4/2009, 22:19
Po co to pojedz do jakiego¶ serwisu i popro¶ o zubo¿enie mieszanki paliwowej, stracisz na ci±gu nie co ale zyskasz na oszczêdno¶ci paliwa i przy wy¿szych prêdko¶ciach nie bêdzie ci nic odcina³ a jedynie d³awi³ siê. wiec po co tu jaka¶ elektronika???
- maruder07
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 18/8/2008, 16:12
- Lokalizacja: Michałowo
Nie jest to dobre rozwiazanie. Owszem na wyzszych biegach bedzie trudniej przekrecic silnik ale na nizszych nadal nie bedzie to problemem. A tu nie chodzi o ograniczenie V-max i dynamiki a zapobiezenie przekreceniu silnika bez wzgledu na zapiety bieg. Bo najprawdopodobniej o to chodzi wlascicielowi GS-a. Wiec nie tedy droga.
-
rider143 - Świeżak
- Posty: 124
- Dołączył(a): 22/3/2007, 22:48
rider143 napisał(a):Nie jest to dobre rozwiazanie. Owszem na wyzszych biegach bedzie trudniej przekrecic silnik ale na nizszych nadal nie bedzie to problemem. A tu nie chodzi o ograniczenie V-max i dynamiki a zapobiezenie przekreceniu silnika bez wzgledu na zapiety bieg. Bo najprawdopodobniej o to chodzi wlascicielowi GS-a. Wiec nie tedy droga.
Dokładnie. A druga sprawa to na zlocie można przyszpanować odcięciem w GSie.
- animal
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 30/4/2009, 22:19
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 8 gości