Hayabusa GSX 1300 R 2007 Problem
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Hayabusa GSX 1300 R 2007 Problem
Witam.
Mam problem ze swoją Hayabusa 2007. Problem polega na tym że gdy odpalam motor pracuje prawidłowo po przejechaniu kilu kilkudziesięciu kilometrów zaczyna sie zachowywać tak jakby nie dostawał paliwa nie można wkręcić go wysoko na obroty i gaśnie po odstaniu np 5 minut odpala i mozna jechać dalej i po przejechaniu paru kilometrów znów to samo pompa paliwa była przeczyszczona świece wyglądają wzorowo przy wkręceniu go na wyższe obroty gdy jeszcze działą zapala sie FI kontrolka (Fuel Injection) nie wiem co się dzieje może ktoś miał taki problem lub wie co z tym zrobić ?
Mam problem ze swoją Hayabusa 2007. Problem polega na tym że gdy odpalam motor pracuje prawidłowo po przejechaniu kilu kilkudziesięciu kilometrów zaczyna sie zachowywać tak jakby nie dostawał paliwa nie można wkręcić go wysoko na obroty i gaśnie po odstaniu np 5 minut odpala i mozna jechać dalej i po przejechaniu paru kilometrów znów to samo pompa paliwa była przeczyszczona świece wyglądają wzorowo przy wkręceniu go na wyższe obroty gdy jeszcze działą zapala sie FI kontrolka (Fuel Injection) nie wiem co się dzieje może ktoś miał taki problem lub wie co z tym zrobić ?
- nerwus
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 28/4/2009, 20:09
Pompa była sprawdzana, a wtryskiwacze?
Wydaje mi się, że problem jest związany z nabieraniem temperatury przez właśnie wtryskiwacze. Jak się silnik zagrzeje to może się z nimi dziać coś niedobrego. Chcociaż w sumie żeby aż 4 naraz nawalały to raczej niemożliwe.
Możliwe jest też że z tego samego powodu może szwankować pompa paliwowa (co z tego, że była czyszczona, jak może być uszkodzona...)
To na tyle, na ile byłem w stanie coś pomóc.
pozdrawiam
Wydaje mi się, że problem jest związany z nabieraniem temperatury przez właśnie wtryskiwacze. Jak się silnik zagrzeje to może się z nimi dziać coś niedobrego. Chcociaż w sumie żeby aż 4 naraz nawalały to raczej niemożliwe.
Możliwe jest też że z tego samego powodu może szwankować pompa paliwowa (co z tego, że była czyszczona, jak może być uszkodzona...)
To na tyle, na ile byłem w stanie coś pomóc.
pozdrawiam
- animal
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 30/4/2009, 22:19
sytuacja wygląda tak że gdy jade 140 km/h Hajka strzela i gaśnie zwalnia do 80 mk/h i odpala ale tak jakby cos sie zatykało odstoi np 5 minut ostygnie i znów jedzie. Motor działał poprawnie stało sie to po otwarciu sezonu i jezdzie na paradzie na 1,2 biegu. na początku FI zapalało sie powyżej około 7 tys obr. podejrzewam własnie pompe jutro zczytam blędy i sprawdze pompe jeszcze.
- nerwus
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 28/4/2009, 20:09
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
skwy napisał(a):Należało by na początek sprawdzić odpowietrzenie zbiornika.Może właśnie tam jest problem.
odpowietrzenie sprawdzone dawno to nie to :/ zaraz może zczytam błędy..
@animal tak na wolnych spoko jak załapie temperaturę w normie to dopiero zaczyna mu odwalac poki sie nie zagrzeje spoko jest
- nerwus
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 28/4/2009, 20:09
A czy masz jakiÅ› alarm w hayabusie ?
Już kilkakrotnie spotykałem się z tym że alarm odcinał i zapalała się lampka FI, na próbę możesz odłączyć odcięcie.
Już kilkakrotnie spotykałem się z tym że alarm odcinał i zapalała się lampka FI, na próbę możesz odłączyć odcięcie.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości