Zobacz wątek - Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
NAS Analytics TAG

Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Michael19 » 22/4/2009, 11:15

Jakie ssanie jest w Apce RS 50 z 2002 automat czy manualne
Marzenie : Kawasaki Ninja 250 cc

" W tych czasach łatwiej znaleźść 125/50 niż 50/50 "

Motocykl jest Bogiem, Freestyle Nałogiem, Prędkość Zabawa, a Stunt Podstawą.
Avatar użytkownika
Michael19
Świeżak
 
Posty: 138
Dołączył(a): 20/3/2009, 11:05
Lokalizacja: Radom


Postprzez Koval135 » 22/4/2009, 11:17

Manual.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa


Postprzez Michael19 » 22/4/2009, 11:30

Dzięki wielkie :]
Marzenie : Kawasaki Ninja 250 cc

" W tych czasach łatwiej znaleźść 125/50 niż 50/50 "

Motocykl jest Bogiem, Freestyle Nałogiem, Prędkość Zabawa, a Stunt Podstawą.
Avatar użytkownika
Michael19
Świeżak
 
Posty: 138
Dołączył(a): 20/3/2009, 11:05
Lokalizacja: Radom

Postprzez Łukasz_15* » 22/4/2009, 14:39

Może ktoś w końcu odpowie na jakieś moje pytanie :P bo to jest dosyć pilne ;) Wsadziłem jednak dysze 110, ale obniżyłem iglicę ( założyłem na najwyższy rowek). Jeszcze czyściłem filtr powietrza i boję się ze mogłem to źle zrobić, a dokładnie chodzi o nasączenie gąbki, starałem się nie dać za dużo, ani za mało, ale nie wiem co z tego wyszło, ale wróćmy do senda sprawy. Motor poskładałem odpaliłem no i próbowałem regulować, ale teraz wogóle nie pójdzie wyżej jak 9 tys. obrotów, nawet się tam nie utrzyma tylko wejdzie na 9 tys. i spada do 6-7. Podczas jazdy nie lepiej. Regulacja nie pomaga(moduł odblokowany). Wydaje mi się, że mieszanka za bogata, ale ponoć 110 dysza tez możę być. Chyba, że jednak jest za duża. Sam już nie wiem :/ wie ktoś co mam zrobić?
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez Mateusz149 » 22/4/2009, 19:28

hmm.. Co do tego filtra, trzeba poprostu wysmarowac gabke.. Zadnego nasaczania, bierzesz pedzelek i smarujesz ja. Nie moze byc za duzo oleju. Nie moze kapac do skrzynki.

A kopci ? jesli jest za bogata mieszanka, kopcilby mocno..
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Pytanie:)

Postprzez aska81 » 22/4/2009, 19:29

Kupilam swoj pierwszy motorek i nie za bardzo wiem czemu przy 6000 obrotow zamula i wiecej nie chce sie rozpedzic. Nie wiem czemu tak sie dzieje, czy to blokady czy co?? Pod gorke musze na 2 wjezdzac, bo motor nie ma mocy w ogole. Poradzcie cos nowicjuszce:) Wkurza mnie to okrutnie, bo mieszkam w terenie gdzie duzo gorek i ledwo jade:)
aska81
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30/3/2009, 11:23
Lokalizacja: Jelenia Gora

Postprzez Koval135 » 22/4/2009, 19:35

Ile to ma przebiegu i ile jedzie po normalnej drodze?
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez aska81 » 22/4/2009, 19:50

Kurcze urwala mi sie linka od razu oczywiscie i chwile tylko udalo mi sie popatrzec na predkosc. Wiecej niz 50 nie jedzie a z gorki do 70 sie rozpedzilo i urwala sie linka:( Przebiegu ma 15000, to jest 2004 rocznik. Zaciekawilo mnie tylko to, ze nie chce wlezc na wieksze obroty niz 6000 a Wy tu o 11000 piszecie:)
aska81
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30/3/2009, 11:23
Lokalizacja: Jelenia Gora

Postprzez deyna » 22/4/2009, 19:51

Jak ciągnie tylko do 6k to mogą być blokady jeszcze.
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Łukasz_15* » 22/4/2009, 20:00

Mi na blokadach ciągło do 7k-7,5.

Ma ktoś jeszcze jakieś propozycje co do mojego problemu? :P
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez aska81 » 22/4/2009, 20:05

A moge jakos sama sprawdzic czy sa te blokady?? Tak czy tak planuje na dniach pojechac do mechanika ale nie chce sie za bardzo wyglupic dlatego pytam:))) Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
aska81
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30/3/2009, 11:23
Lokalizacja: Jelenia Gora

Postprzez Łukasz_15* » 22/4/2009, 21:17

Napewno masz na module ;), żeby sprawdzić czy masz małą dysze musisz odkręcić pokrywe gaźnika u dołu i wykręcić dysze i sprawdzić jaki ma numer, jest tam chyba seryjnie 60. A odblokowana jest 100. Jest jeszcze zwężka przy wyjściu z cylindra, oraz zawirowywacz spalin czyli taka "ślepa" rurka, która wychodzi z kolanka przy wydechu, trzeba ją uciąć i zaspawać dziurę po niej. W wydechu chyba jeszcze są jakieś, ale nie pamiętam.
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez Koval135 » 22/4/2009, 21:31

Jezeli nie znasz sie na mechanice,gaźnika nie rozkręcaj.Albo masz blokady,albo jest zajechany powoli ;/ Najlepiej zawieź do mechanika i niech sprawdzi blokady i kompresje :wink: A w jaki sposób kończa sie obroty?Poprostu zmula ja,czy szarpie,dlawi sie itp?
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez aska81 » 22/4/2009, 21:43

Zwyczajnie ja zmula:( Jutro zajrze do tego wydechu, to chyba bedzie najprostrze:) Jesli tam nic nie znajde zajrze do gaznika, na czyms sie musze nauczyc a, ze lubie ta brudna robote to dla mnie male wyzwanie:) Koval, ja Cie prosze, nie stresuj mnie z tym zajechaniem:P
aska81
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30/3/2009, 11:23
Lokalizacja: Jelenia Gora

Postprzez rico63 » 22/4/2009, 21:50

JA niestawiałbym na blokady :? (Jak miałbym takim moto zrobić 15000 w niecałe 5 lat to popełniłbym SEPUKU :( :?) Jedź do serwisu :) :!:
rico63

Aprilia RS50 ---> Cagiva Mito --> ?????
Avatar użytkownika
rico63
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle

Postprzez talta » 23/4/2009, 07:36

tez nie stawiam na blokady bo kto przez 5 lat i po 15tys. km nie zdjal jeszcze blokad?
rico ile robisz rocznie? bo 15tys.km:5lat=3tys.km/rok to nie jest jakos super duzo
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Koval135 » 23/4/2009, 10:41

Ja cie nie stresuje :wink: Jak lubisz sama grzebac to zacznij od świecy,jak nie pomoze to filtr powietrza i gaźnik.Co do wydechy-przy tym przebiegu mógł się tak samo zapchac-ja mam podobny przebieg i cos mialem takiego,wykrecilem i na chama prętem zrobilem przelot.Co do blokad-jezeli moto jest z niemiec to moze i jakies blokady ma... Ona tak od poczatku mialas jak ja kupilas?
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez rico63 » 23/4/2009, 13:52

Talta... :) Budzik mi nie działa :D :D Ale coś koło 2500 W tamtym sezonie zrobiłem :)
rico63

Aprilia RS50 ---> Cagiva Mito --> ?????
Avatar użytkownika
rico63
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle

Postprzez talta » 23/4/2009, 14:09

zapomnialem, czyli przebieg raczej normalny
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez lewko » 23/4/2009, 19:23

czy wieksza dysza poprawia osiągi?
Avatar użytkownika
lewko
Świeżak
 
Posty: 412
Dołączył(a): 27/10/2007, 17:38

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości




na gr