Moduł H.I.S.S
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Moduł H.I.S.S
Czy ktoś wie w jaki sposób można dopisać nowe kluczyki do HISSa hondy?Kupiłem nowy klucz w serwisie i nie mogli go dopisać.Podobno można 3 szt.tylko i tłumaczą że ktoś prze de mną musiał już to zrobić.W ogóle to w liczniku nie ma kontrolki HISSa bo podobno jest z wersji amerykańskiej gdzie nie ma immobilisera.Chodzi o "VFR 800 FI" 2001r.
A może ktoś poratuje mnie schematem?Wszystkie którymi koledzy mnie ratują dotyczą właśnie wersji amerykańskiej bes HISSa.Mam tylko jeden działający klucz i boję się że go mogę zgubić w najbardziej niespodziewanym momencie.Z góry dziękuję za wszelką pomoc i postaram się odwdzięczyć.
A może ktoś poratuje mnie schematem?Wszystkie którymi koledzy mnie ratują dotyczą właśnie wersji amerykańskiej bes HISSa.Mam tylko jeden działający klucz i boję się że go mogę zgubić w najbardziej niespodziewanym momencie.Z góry dziękuję za wszelką pomoc i postaram się odwdzięczyć.
- dziki100
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 3/11/2006, 22:34
Miałem już dwie Hondy z HISSem i oba klucze były jednakowe tzn nie miały matki.Ten klucznik który frezował mój surowy klucz nie dał rady odczytać tego zakodowanego.Może spróbuję u innego?
A nie masz namiaru na tego gościa któremu wypruli tego HISSA z modułu?
A nie masz namiaru na tego gościa któremu wypruli tego HISSA z modułu?
- dziki100
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 3/11/2006, 22:34
odświeżę żeby nie zakładać nowego...
wiecie gdzie można dorobić kluczyk z HISSem do CBR 929?
mam tylko jeden i chcę dorobić drugi na wszelki wypadek...
i teraz pytanie: gdzie? u kogo? za ile? jak?
tylko konkrety proszę...
wiecie gdzie można dorobić kluczyk z HISSem do CBR 929?
mam tylko jeden i chcę dorobić drugi na wszelki wypadek...
i teraz pytanie: gdzie? u kogo? za ile? jak?
tylko konkrety proszę...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Tylko w serwisie Hondy zrobią to bez problemu jeśli masz jeden zakodowany kluczyk i działającą diodę H.I.S.S A w to pierdzielenie o różnego rodzaju magikach nie wierz bo nikt inny tego nie zrobi tylko serwis. Koszt to 120 zł surówka potem musisz dociąć kluczyk we własnym zakresie i wracasz do serwisu i oni programują 130 zł. A ten typ co wywalił immo z 929 to chyba po prostu wsadził moduł od wersji USA a do tego nie trzeba być magikiem. Aha moduł może pamiętać maksymalnie 4 kluczyki. Mam nadzieje że pomogłem. Pozdro
- KrzyHo24
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 15/12/2007, 01:05
Tylko Honda.
Nikt po za nimi nie da rady.
Znajomy próbował w Hornecie 900 i tylko w Hondzie byli w stanie zakodować kluczyk.
Potrzebny jest do tego specjalny elektroniczny klucz serwisowy (podpinany pod odpowiednią kostkę).
Raz zakodowany kluczyk nie da się ponownie zakodować w innym motocyklu Hondy.
Nikt po za nimi nie da rady.
Znajomy próbował w Hornecie 900 i tylko w Hondzie byli w stanie zakodować kluczyk.
Potrzebny jest do tego specjalny elektroniczny klucz serwisowy (podpinany pod odpowiednią kostkę).
Raz zakodowany kluczyk nie da się ponownie zakodować w innym motocyklu Hondy.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Pewnie dlatego, że pamięć we wnętrzu kluczka jest pamięcią ROM czy tam PROM, zapis odbywa się poprzez przepalanie połączeń między przerzutnikami ^^.
Chyba, że ktoś ma piracki kluczyk.... ^^ (jeśli są takowe)
Chyba, że ktoś ma piracki kluczyk.... ^^ (jeśli są takowe)
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Tak dla sprostowania to kluczyk nie ma żadnej pamięci, jest w nim chip zakodowany na stałe przez producenta kluczyka i programowanie polega na dopisaniu tego kluczyka do pamięci modułu. A ten klucz serwisowy to dokładnie kabel do połączenia modułu z antena H.I.S.S który czyta klucz i zapisuje go w pamięci modułu. Do całej operacji jest potrzebna działająca dioda led na zegarach która informuje o wszystkich krokach programowania.
- KrzyHo24
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 15/12/2007, 01:05
KrzyHo24 napisał(a):Tak dla sprostowania to kluczyk nie ma żadnej pamięci, jest w nim chip zakodowany na stałe przez producenta kluczyka i programowanie polega na dopisaniu tego kluczyka do pamięci modułu. A ten klucz serwisowy to dokładnie kabel do połączenia modułu z antena H.I.S.S który czyta klucz i zapisuje go w pamięci modułu. Do całej operacji jest potrzebna działająca dioda led na zegarach która informuje o wszystkich krokach programowania.
łahaha a co do jest chip? W jaki inny sposób można zapamiętać cokolwiekm jak nie przerzutnikiem. Polecam podstawy elektroniki.
Najmniejszą formą pamięci w elektronice jest przerzutnik i muszą być tam takowe. Pamięć EPROM to jest pamięć jednokrotnego zapisu, i musi być tam coś takiego, inaczej się nie da. Chyba, że Honda zakodowała tam kod DNA.
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Dobra może źle to ująłem nie ważne czy ma pamięć czy nie jest to nie istotne bo chodzi o to że, to kluczyk jest zapisywany do pamięci modułu nie odwrotnie i o to mi chodziło. Nie jestem elektronikiem i nie wiem jakiego rodzaju pamięć jest tam stosowana za to wiem jak wygląda w praktyce kodowanie kluczy do modułu. A skoro jesteś taki mądry elektronik to powiedz co wnoszą Twoje posty do tego tematu ?? Melvin niestety nie wiem gdzie w okolicach można to zrobić niby są jakieś 2 pseudo serwisy w Łodzi ale nie wiem czy dadzą radę, jeszcze się nie orientowałem. Pytałem w serwisie w Wawie ale i tam może być problem bo z odpowiedzi jaką otrzymałem od warszawskiego dealera widać że nie mają zbyt dużego doświadczenia w tym temacie, niestety.
- KrzyHo24
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 15/12/2007, 01:05
Tyle co Twoja, starałeś się wyjaśnić zasadę działania negując to co ja napisałem. Moja wypowiedź nie neguje Twojej, ja nie wiedziałem od której strony jest zapis, teraz już wiem dzięki za info. Pozdrawiam
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Witam, nie chce zakladac kolejnego tematu, a mam problem w CBR 929 nie miga mi kontrolka od HISS(czerwona dioda). Probowalem kombinacji klawiszy na wyswietlaczu i jak nic sie nie chce wlaczyc, bo podobno calkiem mozna ja wylaczyc i wlaczyc. Co moze byc nie tak? Jak ja wlaczyc?
- Zygzak600
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 10/7/2007, 23:02
Mam 954 i jest tak samo. Kiedy motocykl jest odpalony to nie miga, ale gdy wyjmę kluczyk to kontrolka miga przez chyba 48 godzin, po tym czasie gdy moto jest nie używane gaśnie całkowicie. Wydaje mi się że tak to jest skonstruowane, ale może się mylę. Wcześniej miałem 929 z roku 2000 i w tamtym moto nie migała wogóle. Jeśli ktoś wie coś więcej na ten temat, to chętnie też się dowiem.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
Krzycho-cbr - Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 15/7/2006, 14:51
- Lokalizacja: Wlkp - ok Kalisza
W 929 nie miga nigdy, zapala się dioda w momencie przekręcenia stacyjki na ON i przełącznika (wyłącznika zapłonu) na RUN. Dioda z tego co pamiętam daje zielone światło.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Nie wiem jak jest w 929 ale w 954 diodę można wyłączyć. Trzeba przytrzymać przyciski A i B aż zacznie mrugać zegar i wyłączyć stacyjkę. Tak samo się włącza. Krzycho u Ciebie jest wszystko OK tak jak powinno być. Zresztą wszystkim użytkownikom fajerów proponuje się zalogować na www.fireblade.pl tam jest prawie wszystko na temat fajerów. Pozdro
- KrzyHo24
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 15/12/2007, 01:05
Dziś sprawdziłem i rzeczywiście diodę można wyłączyć, robiąc tak jak napisał KrzyHo24. Dzięki.
Na forum fireblade.pl jestem też zarejestrowany, ale specjalnie nie szukałem informacji na ten temat. Całkiem przypadkowo natknąłem się na temat HISS-a tutaj.
Pozdro
Na forum fireblade.pl jestem też zarejestrowany, ale specjalnie nie szukałem informacji na ten temat. Całkiem przypadkowo natknąłem się na temat HISS-a tutaj.
Pozdro
-
Krzycho-cbr - Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 15/7/2006, 14:51
- Lokalizacja: Wlkp - ok Kalisza
Oswiezam. Ktos tam wyzej pisal ze programowanie hissa jest tylko mozliwe za pomoca serwisu. A nie prawda. Ktos chce dorobic kluczyk to niech pisze do mnie na gg- 2906855. Na terenie wroclawia i okolic jestem w stanie dorobic kluczyk. Potrzebny jest oczywiscie motocykl z oryginalnym kluczykiem
250kmh<
- Yannkes
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 13/8/2007, 21:22
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości