[Suzuki] Suzuki GS500
Co za bzdury. Nie bylo zadnej limitowanej wersji. Slingshot to to owczesna nazwa tego typu gaznika, ktory do dzis stosowany jest w gs'ach. I nie "slingshota" tylko slingshot. Poczatkowo pelna nazwa gsa to własnie "Suzuku GS 500 E Slingshot", nazwa została zmieniona po bodajze 92 rokuKomentatorzy napisał(a):witam. dziś usłyszałem od kolegi, ze istnieje Gska w innej wersji. czy słyszał ktoś o wzmocnionej wersji z 1990 roku. Ma mieć podobno 57 KM czy jest możliwe aby istniała taka seryjna produkcja,?<br><hr>Silent<br>Komentatorzy napisał(a):Istnieje taka lecz ma 55koni. ja sam mam taka tzw. slingshota. Jest to wersja limitowana<br><hr>Jacho<br>
Pozdrowki dla nieswiadomych<br><hr>Koper
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co za bzdury. Nie bylo zadnej limitowanej wersji. Slingshot to to owczesna nazwa tego typu gaznika, ktory do dzis stosowany jest w gs'ach. I nie "slingshota" tylko slingshot. Poczatkowo pelna nazwa gsa to własnie "Suzuku GS 500 E Slingshot", nazwa została zmieniona po bodajze 92 rokuKomentatorzy napisał(a):witam. dziś usłyszałem od kolegi, ze istnieje Gska w innej wersji. czy słyszał ktoś o wzmocnionej wersji z 1990 roku. Ma mieć podobno 57 KM czy jest możliwe aby istniała taka seryjna produkcja,?<br><hr>Silent<br>Komentatorzy napisał(a):Istnieje taka lecz ma 55koni. ja sam mam taka tzw. slingshota. Jest to wersja limitowana<br><hr>Jacho<br>
Pozdrowki dla nieswiadomych<br><hr>Koper
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Gs500
Witam.
Mam problem z moim GS a mianowicie jak przekręcam kluczyk kontrolki się zapalają a jak próbuje zapalić to tak dziwnie coś pyka...akumulator nowy, moduł sprawdzałem jak również kostkę od przekaźnika rozrusznika. Czy ktoś może mi pomóc byłbym wdzieczny
Mam problem z moim GS a mianowicie jak przekręcam kluczyk kontrolki się zapalają a jak próbuje zapalić to tak dziwnie coś pyka...akumulator nowy, moduł sprawdzałem jak również kostkę od przekaźnika rozrusznika. Czy ktoś może mi pomóc byłbym wdzieczny

- karoldg1
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 30/3/2009, 15:32
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam potrzebuje prawy dekiel do GS 500 z '07 r. Ma ktos moze namiary do kogos kto handluje czesciami?? z gory dzieki<br><hr>Gosc
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam
PotrzebujÄ™ obudowÄ™ na zegary tÄ… plastikowÄ… czarnÄ… oraz prawe lusterko czarne.
Mam Gs z 1993 roku. Jeśli ktoś posiada chętnie kupię.
Tel kontaktowy:604173338<br><hr>WYLEN
PotrzebujÄ™ obudowÄ™ na zegary tÄ… plastikowÄ… czarnÄ… oraz prawe lusterko czarne.
Mam Gs z 1993 roku. Jeśli ktoś posiada chętnie kupię.
Tel kontaktowy:604173338<br><hr>WYLEN
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Suzuki GS od roku 98 w gore
Witam, poszukuje Suzki GS rocznik od 98 w gore (nowe plastiki, nowe siodło). Cena - do 9tys PLN, miejsce - województwo małopolskie, śląskie.
Jeśli ktoś chce sprzedać taki egzemplarz proszę o kontakt - izdread@wp.pl
Jeśli ktoś chce sprzedać taki egzemplarz proszę o kontakt - izdread@wp.pl
- izdread
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 17/8/2008, 11:40
mam gs-ke i kiedys poszedl mi impulsator znajdujacy sie po prawa pokrywa silnka z napisem suzuki zobacz to..<br><hr>gebelsKomentatorzy napisał(a):witam mam pytanko ostatniej pięknej niedzieli jechałem swoim GSem i nagle poczułem jakby przestał palić na jeden gar po czym po chwili wogóle zgasł w domu po wstępnych oględzinach stwierdziłem ze świece są dobre ale po prawej stronie na fajce nie ma napięcia ... czego to może być wina? cewka poszła czy co? pozdrawiam i dzięki za rade<br><hr>Robertooo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mam gs-ke i kiedys poszedl mi impulsator znajdujacy sie po prawa pokrywa silnka z napisem suzuki zobacz to..<br><hr>gebelsKomentatorzy napisał(a):witam mam pytanko ostatniej pięknej niedzieli jechałem swoim GSem i nagle poczułem jakby przestał palić na jeden gar po czym po chwili wogóle zgasł w domu po wstępnych oględzinach stwierdziłem ze świece są dobre ale po prawej stronie na fajce nie ma napięcia ... czego to może być wina? cewka poszła czy co? pozdrawiam i dzięki za rade<br><hr>Robertooo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mam gs-ke i kiedys poszedl mi impulsator znajdujacy sie po prawa pokrywa silnka z napisem suzuki zobacz to..<br><hr>gebelsKomentatorzy napisał(a):witam mam pytanko ostatniej pięknej niedzieli jechałem swoim GSem i nagle poczułem jakby przestał palić na jeden gar po czym po chwili wogóle zgasł w domu po wstępnych oględzinach stwierdziłem ze świece są dobre ale po prawej stronie na fajce nie ma napięcia ... czego to może być wina? cewka poszła czy co? pozdrawiam i dzięki za rade<br><hr>Robertooo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
podwiesił się pływak w gażniku!<br><hr>staniKomentatorzy napisał(a):mam problem czy może mi ktoś powiedzieć dlaczego w oleju mam benzyne i to dość sporo. mam suzuki z 1992r.<br><hr>Piotrek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie gaśnie kontrolka ciśnienia oleju gdy silnik pracuje niedawno miałem wywrotkę,czy to może być przyczyna ?<br><hr>stani
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dobrze wyregulowany GS pali w trasie ok. 4-4.5 litra, w mieście do 5 litrów.Komentatorzy napisał(a):mam pytanie : jakie trzymac obroty zeby gs byl ekonomiczny?? nie przekraczac 7 tys?<br><hr>szynwela<br>
Czyli sam w sobie jest już ekonomiczny, niezależenie od stylu jazdy.
Jeżeli chcesz jeździć ekonomiczne to:
- hamuj silnikiem
- jak najmniej używaj hamulców
- jak najszybciej zmieniaj biegi, oczywiście bez przesady
- ekonomiczne jeździj w trasie od 80 do 120 km/h czyli od 4 do 6 tys. obr/min na szóstym biegu przy standardowych zębatkach (16/39)
Rad jest wiele. Na pewno trzeba jeździć z głową, nie jeździć w stylu: gazuję na maxa-po hamulcach, tylko płynnie.
W trasie przy rozsądnej jeździe w pojedynkę spokojnie zejdziesz poniżej 4 litrów przy spokojnej jeździe w przedziale 80-120. <br><hr>www.forum.gs500.pl
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nowe plastiki, Nowe siodło to model po liftingu czyli od 2002 roku.Komentatorzy napisał(a):Witam, poszukuje Suzki GS rocznik od 98 w gore (nowe plastiki, nowe siodło). Cena - do 9tys PLN, miejsce - województwo małopolskie, śląskie. Jeśli ktoś chce sprzedać taki egzemplarz proszę o kontakt - izdread@wp.pl<br><hr>izdread<br>
W tej chwili bardzo ładny egzemplarz w 2004 roku wystawiony jest w Olkuszu (od. 30 km od DG i ok. 35 od Krakowa), z kufrem, stelażem i najładniejszym malowaniem wg mnie czyli niebieskim.<br><hr>www.forum.gs500.pl
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam mam pytanko chcialbym kupic sobie motor a suzuki bardzo mi sie podoba dodam tylko ze jestem swierzo po zrobieniu prawa jazdy i to by byl moj 1 motor problem polega na tym ze mam 190 cm wzrostu i niechcialbym wygladac na motorze jak kingkong na osiolku biore jeszcze pod uwage honde cb 500 moze doradzicie mi czy bedzie mi wygodnie na suzuki albo za jakim innym motorem milabym sie rozgladac z gory dziekuje za odpowiedz<br><hr>Mariusz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
będziesz wyglądać dobrze na GSie. Sam mam 185 (śmigam na porównywalnym ER5), i jak pośmigałem na GS500E kolegi to mówił że wygląda ok.
Na początek to bardzo dobre moto, 46KM wystarczy Ci żeby do setki rozpędzić się w kilka sekund; zawiesznie wiele wybacza - pewnie dlatego za granicą tak lubią ten model szkoły jazdy. GS fajnie wygląda, ma dobre hamulce, zawieszenie lepsze niż w ER5 (chyba).
Z modeli w tej klasie - GS, CB, ER5 model Suzuki ma najmniejszą moc (er5 ma 50, CB chyba 58KM), jako jedyny ma hamulce tarczowe z tyłu (dobra sprawa) i jest chłodzony olejem. Ma to swoje wady, bo trzeba dość często sprawdzać ile oleju ubyło, a ubywa go zawsze bo tak jest zaprojektowany silnik. Przy ostrej jeździe "do czerwonego pola" oleju idzie wiadrami, a przy zmianie biegów przy ~10k rpm GSy zostawiają chmurkę spalonego oleju.
Przy kupnie zwróć też uwagę na stan centralnego amortyzatora tylnego; jest to dość drogi element który po paru latach eksploatacji po prostu się zużywa. Tarcze hamulcowe też są dość drogie, ich grubość powinna przekraczać chyba 3.5mm (wybite na tarczy) i też radzę na to zwrócić uwagę.
GS jest wygodny, w miarę ekonomiczny i bardzo przyjazny dla świeżego kierowcy.
Osobiście przy kupnie pierwszego moto za kwoty 5-8 tyś rozglądałbym się właśnie za GS500 albo ER5
Na początek to bardzo dobre moto, 46KM wystarczy Ci żeby do setki rozpędzić się w kilka sekund; zawiesznie wiele wybacza - pewnie dlatego za granicą tak lubią ten model szkoły jazdy. GS fajnie wygląda, ma dobre hamulce, zawieszenie lepsze niż w ER5 (chyba).
Z modeli w tej klasie - GS, CB, ER5 model Suzuki ma najmniejszą moc (er5 ma 50, CB chyba 58KM), jako jedyny ma hamulce tarczowe z tyłu (dobra sprawa) i jest chłodzony olejem. Ma to swoje wady, bo trzeba dość często sprawdzać ile oleju ubyło, a ubywa go zawsze bo tak jest zaprojektowany silnik. Przy ostrej jeździe "do czerwonego pola" oleju idzie wiadrami, a przy zmianie biegów przy ~10k rpm GSy zostawiają chmurkę spalonego oleju.
Przy kupnie zwróć też uwagę na stan centralnego amortyzatora tylnego; jest to dość drogi element który po paru latach eksploatacji po prostu się zużywa. Tarcze hamulcowe też są dość drogie, ich grubość powinna przekraczać chyba 3.5mm (wybite na tarczy) i też radzę na to zwrócić uwagę.
GS jest wygodny, w miarę ekonomiczny i bardzo przyjazny dla świeżego kierowcy.
Osobiście przy kupnie pierwszego moto za kwoty 5-8 tyś rozglądałbym się właśnie za GS500 albo ER5
- Thomsonicus
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 13/3/2008, 11:00
- Lokalizacja: Lubelskie
Witam, ja mam następujące pyutanie, stałem się właśnie posiadaczem GS 500 F z 2003r. kupilem od kolegi który mial nim jednak wczesniej szlifa i plastiki są dosyć mocno porysowane i trzy elementy są do malowania...Zastanawiam się żeby go przerobić na normalna wersje E (poprzedni właściciel ma oryginalną okrągłą lampe która mi dał) tylko że słyszałem że to nie jest wcale takie łatwe porzerobić, ponoć są inne kierunkowskazy i nie tak łatwo wymienic lampe itd...może ktoś coś więcej wie na ten temat??<br><hr>Largo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
chłopaki mam jakiś problem z moją suzi. mianowicie od pewnego czasu zaczęła mi gasnąć podczas jazdy.objawy jakby paliwa nie było ale po chwili odpali i na kilka minut jedzie po czym znowu to samo. Motorek może nowy nie jest (94r) ale dotąd bez awaryjny.prosiłbym o poradę.<br><hr>michalGS500E
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 24 gości