Wymiana lagi fazer1000
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Wymiana lagi fazer1000
Mam pytanie!Chcę wymienić lagę w fazer 1000 . W jaki sposób rozebrać amortyzatory?
- sylwia78
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 26/3/2009, 16:27
Juz jest zdemontowana ( zdjeta z moto )
chodzi ci o rozebranie jej na czesci ?
Jezeli tak to udajesz sie z nia do warsztatu np samochodowego i prosisz zeby ci kluczem pneumatycznym odkrecili srube umieszczona centralnie na samym dole goleni ( czesci ruchomej ). Przedtem odkrecasz gorna nakretke ( korek ) i wylewasz olej, wyjmujesz sprezyne.
Po odkreceniu tej nakretki montujesz lage w solidnym imadle okrecajac szczeki szmatami albo wkladajac specjalne miekkie okladziny na szczeki imadla. Lage montujesz ta czescia ktora normalnie jest zmontowana w polkach widelca przedniego moto, a nie ta po ktorej chodzi golen.
Kiedy laga siedzi juz w imadle zdejmujesz oslone przeciwkurzowa z lagi, wyjmujesz pierscien z drutu zabezpieczajacy simmer przed wypadnieciem i przesuwajac golen po ladze kilkoma silnymi uderzeniami wybijasz simmer ( uszczelniacz ) z tuleja. Wowczas mozesz wysunac cala lage z goleni, pamietajac ze rowniez cartridge moze ci z tamtad wypasc zapisz kolejnosc ulozenia poszczegolnych czesci.
Ja na twoim miejscu po zdjeciu lagi z moto ddalbym ja do rozebrania do warsztatu, bo jezeli jest skrzywiona to rozebranie jej moze byc o wiele wiekszym problemem niz wowczas gdy jest prosta.
chodzi ci o rozebranie jej na czesci ?
Jezeli tak to udajesz sie z nia do warsztatu np samochodowego i prosisz zeby ci kluczem pneumatycznym odkrecili srube umieszczona centralnie na samym dole goleni ( czesci ruchomej ). Przedtem odkrecasz gorna nakretke ( korek ) i wylewasz olej, wyjmujesz sprezyne.
Po odkreceniu tej nakretki montujesz lage w solidnym imadle okrecajac szczeki szmatami albo wkladajac specjalne miekkie okladziny na szczeki imadla. Lage montujesz ta czescia ktora normalnie jest zmontowana w polkach widelca przedniego moto, a nie ta po ktorej chodzi golen.
Kiedy laga siedzi juz w imadle zdejmujesz oslone przeciwkurzowa z lagi, wyjmujesz pierscien z drutu zabezpieczajacy simmer przed wypadnieciem i przesuwajac golen po ladze kilkoma silnymi uderzeniami wybijasz simmer ( uszczelniacz ) z tuleja. Wowczas mozesz wysunac cala lage z goleni, pamietajac ze rowniez cartridge moze ci z tamtad wypasc zapisz kolejnosc ulozenia poszczegolnych czesci.
Ja na twoim miejscu po zdjeciu lagi z moto ddalbym ja do rozebrania do warsztatu, bo jezeli jest skrzywiona to rozebranie jej moze byc o wiele wiekszym problemem niz wowczas gdy jest prosta.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości