1)Porysowane owiewk 2)Wgięty kierunkowskaz 3)Crashpady
			Posty: 4
			 • Strona 1 z 1
		
	
1)Porysowane owiewk 2)Wgięty kierunkowskaz 3)Crashpady
Witam!
Mam 2 problemy, z którymi chciałbym się uporać przed rozpoczęciem sezonu (sprzęt: Honda Varadero 125):
1) Mam porysowane owiewki, nieco zdarty lakier. Chciałbym, poprawić ich wygląd. Mają nieco uszkodzone zaczepy - lekko latają na motorze. Co radzicie?
2) Po jednej z wywrotek pękła część dzięki której kierunkowaskazy był ładnie wkomponowany w boczne owiewki, co zrobić aby wrócił do swojego pierwotnego stanu? Jakaś dodatkowa część? Oczywiście kierunek działa ale jest słabo zamocowany.
3) Tu mam 2 pytania. Nie mylę się stwierdzając, że crash pady to specjalne części, które w razie upadku nie dopuszczają do uszkodzenia wizualnego motoru? Chciałbym takie coś zamontować
Nie bardzo chcę inwestować w jakichś mechaników ani lakierników. Wszystkie te "operacje" mógłbym spróbować zrobić sam.
Bardzo mile widziane +/- koszty.
Z góry dziękuję za pomoc!
				Mam 2 problemy, z którymi chciałbym się uporać przed rozpoczęciem sezonu (sprzęt: Honda Varadero 125):
1) Mam porysowane owiewki, nieco zdarty lakier. Chciałbym, poprawić ich wygląd. Mają nieco uszkodzone zaczepy - lekko latają na motorze. Co radzicie?
2) Po jednej z wywrotek pękła część dzięki której kierunkowaskazy był ładnie wkomponowany w boczne owiewki, co zrobić aby wrócił do swojego pierwotnego stanu? Jakaś dodatkowa część? Oczywiście kierunek działa ale jest słabo zamocowany.
3) Tu mam 2 pytania. Nie mylę się stwierdzając, że crash pady to specjalne części, które w razie upadku nie dopuszczają do uszkodzenia wizualnego motoru? Chciałbym takie coś zamontować
Nie bardzo chcę inwestować w jakichś mechaników ani lakierników. Wszystkie te "operacje" mógłbym spróbować zrobić sam.
Bardzo mile widziane +/- koszty.
Z góry dziękuję za pomoc!
Varadero 125XL
			- Ccysio
 - Świeżak
 - Posty: 11
 - Dołączył(a): 18/3/2009, 21:31
 
Pospawać jeśli masz odpowiedni materiał.
Do Varadero lepiej odpowiednei gmole zamontować niż crash-pady.
Tak jak w Transalpie sÄ… gmole chroniÄ…ce owiewki podczas przewrotki.
				Do Varadero lepiej odpowiednei gmole zamontować niż crash-pady.
Tak jak w Transalpie sÄ… gmole chroniÄ…ce owiewki podczas przewrotki.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
			- Raczek_6
 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 4217
 - Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
 - Lokalizacja: W-wa
 
			Posty: 4
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 33 gości