Zobacz wątek - Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
NAS Analytics TAG

Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny

i inne małe pojemności
_________

Postprzez C-bool » 19/3/2009, 21:01

PaweK napisał(a):Ponawiam pytanie czy może się coś stać jeśli przednia zębatka będzie pod łańcuch 420 a łańcuch 428 ?

Przecież można skrócić.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań


Postprzez PaweK » 19/3/2009, 21:06

nie chodzi o ogniwa tylko o szerokość ponieważ do łańcucha 428 nie mogę dostać zębatki
PaweK
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18/3/2009, 15:19


Postprzez rico63 » 19/3/2009, 22:47

Spoko dzieki za pomoc :)
Avatar użytkownika
rico63
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle

Postprzez kiecu123 » 20/3/2009, 11:32

Dandi93 napisał(a):A co się z lekcji ucieka kiecu123 że matematyki nie znamy?

A co do zębatek to tak

przednia 12
Tylna 47

Ale nie jestem pewien na 100%


z matymy mam 4 :D:D wiec jestem dobry :P ale to sie nie da tak latwo poliszczyc

a jest ktos pewny jakie sa te zebatki???
kiecu123
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 13/5/2008, 16:24

Postprzez Hubert17 » 20/3/2009, 15:30

no az tak bardzo zielony nie jestem bo juz rozkladalem silnik od Hondy MB8 bo z 2 silnikow był robiony jeden. Olej mialem nawet koło koła zamochowego a jak juz i tak rozłoze silnik to wymienie wszystkie uszczelki. No jeszce mam ojca mechanika samochodowego to chyba dam rade heh

Dokladnie leci olej z dzwigni od sprzegla co jest kolo kola zamochowego. ale tylko gdy postawie moto na stopke.

Obrazek (otwórz link)
Hubert17
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1/1/2009, 12:44

Postprzez Lotos1 » 21/3/2009, 10:12

NIE NIE chodzi mi o moduł. Wygląda to bardziej na jakies przekażniki
Lotos1
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 10/1/2009, 12:51
Lokalizacja: Łopiennik/Krasnystaw

Postprzez Hubert17 » 21/3/2009, 12:16

pomóżcie co moze byc z tymi przeciekami teraz przejechalem sie około 5km i i silnik z lewej strony caly w oleju. Co moglo sie stac?

Obrazek (otwórz link)


Pomocy...
Hubert17
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1/1/2009, 12:44

Postprzez Landryss25 » 21/3/2009, 12:20

Któryś uszczelniacz padł. Przy zębatce? Zobacz skąd cieknie i będziesz wiedział.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Hubert17 » 21/3/2009, 12:39

no ale jak by przy zębatce padł to by góra silnika była sucha a jest cała zalana.

http://moto.allegro.pl/item589653088_us ... aguti.html

czy te uszczelki by byly dobre?? ile by mógł mechanik zgarnac za wymine uszcelek? oczywiscie moje uszczelki
Hubert17
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1/1/2009, 12:44

Postprzez Landryss25 » 21/3/2009, 13:12

Wytrzyj silnik, odpal niech pochodzi trochę i się przejedź kawałek. Zobaczysz skąd cieknie. Może być przy zębatce bo podczas jazdy ma ona spore obroty i jeśli znajduje się na niej olej to go rozchlapuje. Nie ma sensu rozbieranie silnika bez potrzeby jak nie wiadomo do końca skąd cieknie. Zobacz tak jak Ci mówię a potem już będziesz wiedział co trzeba zrobić.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Hubert17 » 21/3/2009, 14:02

ok no juz silnik chodzi dobre 10min jest umyty na glanc i czekam na wyciek


juz nalazlem to leci z tej wjchy od sprzęgła
Obrazek (otwórz link)


A co mam kupic za czesci? jak sie nazywa to??
Hubert17
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1/1/2009, 12:44

Postprzez Hubert17 » 21/3/2009, 14:27

http://moto.allegro.pl/item586810400_us ... zr_dt.html

to jest to co mi potrzeba do naprawy??
Hubert17
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1/1/2009, 12:44

Postprzez Łukasz_15* » 21/3/2009, 18:07

Orientuje się ktoś może ile powinien mniej więcej kosztować nowy błotnik tylni do Aprili Rs 50? Facet proponuje mi 165zł i nie wiem czy to dobra cena.
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez Landryss25 » 21/3/2009, 19:38

Hubert edytuj posty.

Do naprawy potrzebny Ci jest nowy uszczelniacz. Na starym masz numery, spisz wszystkie i idź do sklepu z częściami do traktorów/ciężarówek, tam na pewno dostaniesz. Koszt takiego uszczelniacza to 2-5zł.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Senior » 21/3/2009, 19:43

Senior napisał(a):Witam
Kupilem synowi Rs 50 z 1996 roku.
Motorek poszedl do mechanika zostaly w nim wymienione tarczki sprzegla olej plyn chlodzacy olej w przzekladni. Zostal tez zrobiony remont silnika czyli tlok cylinder i reszta ktora byla w komplecie. Problem jest taki ze motor tera jak i przed remontem pluje z wydechu olejem. Problem jest tez ze sprzeglem tak jak by zle trzymalo bo zeby ruszyc trzeba dac mu ok 5 tys obrotow. Czy ktos mie pomoze??????




Pisaliscie mi ze to wszystko to norma. Ok mozliwe, nie jestem specjalista.
Dzis odpalilismy moto w garazu i tak kopcil ze trzeba bylo wyjsc i wietrzyc. Moto nawet jak sie rozgrzalo i tak strasznie strasznie mocno kopci. Co moze byc powodem
pozdro
Senior
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 16/3/2009, 18:06
Lokalizacja: Raj

Postprzez Hellrider » 21/3/2009, 20:03

Wiesz, ja się do końca nie orientuję w 50cm3 2T, ale zapytam..

Jeździ normalnie? Tzn. nie przerywa , nie muli?
Dziwne zjawisko, reklamuj najlepiej u mechanika.

Jedyne co mi przychodzi do głowy to dozownik oleju - może podaje go zbyt dużo do paliwa?
Avatar użytkownika
Hellrider
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 2/9/2008, 15:31

Postprzez Landryss25 » 21/3/2009, 20:19

Kopcenie może być spowodowane za dużą dawką oleju podawaną przez dozownik. Ale również może być to wina uszczelniacza od strony sprzęgła. Niech syn tak pojeździ a Ty skontroluj stan oleju w skrzyni czy nie ubywa.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Senior » 21/3/2009, 20:36

A jak to sprwdzic ??? A z dozownika ubywa szybko olej.
pozdro
Senior
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 16/3/2009, 18:06
Lokalizacja: Raj

Postprzez Hellrider » 21/3/2009, 21:24

Powiedz ile spala oleju - czyli co ile km dolewasz i ile tego oleju dolewasz - wtedy wyliczymy spalanie i ocenimy, czy pali za dużo, czy w normie.

A jeśli chodzi o hipotezę Landryssa25 to odpowiedź masz w jego poście:
Landryss25 napisał(a): Niech syn tak pojeździ a Ty skontroluj stan oleju w skrzyni czy nie ubywa.
Avatar użytkownika
Hellrider
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 2/9/2008, 15:31

Postprzez Hubert17 » 22/3/2009, 12:27

na tak tylko ze sam to chyba nie da rady wymienic uszczelniacza? Bylem u mechanika to powiedzial ze aprilia ma ciezką skrzynie do złozenia i nie zrobi
Hubert17
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1/1/2009, 12:44

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na gr