bandit gsf 600 zalewa cylinder
Posty: 12
• Strona 1 z 1
bandit gsf 600 zalewa cylinder
Mam problem z banditem gsf 600,gażnik zalewa pierwszy cylinder.Po wykręceniu świecy i zakręceniu rozrusznikiem z cylindra wypluwa paliwo.Miedzy pierwszym a drugim gażnikiem w miejscu wodzika od ssania kapie paliwo.Sprawdziłem pływaki są ok.podpowiedzcie co może mu dolegac.Jestem z Ryk w Lubelskim może ktoś zna dobry i nie drogi warsztat w okolicy który może to zrobic.
przemazs
- przemazs
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 16/2/2009, 12:31
zaworek iglicowy ci puszcza paliwo i od tego jest te zalewanie , a to siÄ™ dzieje na odpalonym moto czy zgaszonym. pierwszy cylinder od lewej czy prawej?
Suzuki GSX-R 750 (olejak)
-
lukaszbiernacki - Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 5/1/2008, 17:03
- Lokalizacja: Węgrów
pierwszym razem odpalił mi ale z wielkim trudem chodził ale dostawał za duzo wachy.W końcu zgasł jak wykręciłem świece wszystkie były wilgotne oczyścilem i sprawdziłem iskrę była dobra (świece nowe ngk)odkręciłem wachę i zakręciłem rozrusznikiem a z pierwszego od lewej walneło paliwem.
przemazs
- przemazs
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 16/2/2009, 12:31
moto tydzień wcześniej palił na dotyk stał tydzień i tak sie stało może orientujesz się jeszcze ile kosztowały by części komplet gażników można kupic za 200zł moze tak będzie taniej z góry wielkie dzięki za pomoc!!
przemazs
- przemazs
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 16/2/2009, 12:31
Nie bardzo wiem jak zacząć.
1. Nie kupuj używanych gaźników (nie wiadomo kiedy ostatnio siedziały w Bandicie i czy nie leżały w wodzie, czyli czy będą w ogóle działały)
2. Jak masz kranik ustawiony na PRI (paliwo leci cały czas) i pod naporem ciśnienia paliwa zaworki mogą puszczać paliwo - spotkałem się z takim czymś kilka krotnie.
Najlepiej naprawić te gaźniki
Nr Larsson 3430030, zaworek iglicowy FNL-301 Suzuki AN400/GSF600/GSX750/1200
Cena brutto bez rabatu 11,30 zł za sztukę.
Sprawdź kranik czy zamyka dopływ paliwa (przy pozycji ON i RES) paliwo powinno lecieć dopiero w momencie gdy powstanie podciśnienie.
1. Nie kupuj używanych gaźników (nie wiadomo kiedy ostatnio siedziały w Bandicie i czy nie leżały w wodzie, czyli czy będą w ogóle działały)
2. Jak masz kranik ustawiony na PRI (paliwo leci cały czas) i pod naporem ciśnienia paliwa zaworki mogą puszczać paliwo - spotkałem się z takim czymś kilka krotnie.
Najlepiej naprawić te gaźniki
Nr Larsson 3430030, zaworek iglicowy FNL-301 Suzuki AN400/GSF600/GSX750/1200
Cena brutto bez rabatu 11,30 zł za sztukę.
Sprawdź kranik czy zamyka dopływ paliwa (przy pozycji ON i RES) paliwo powinno lecieć dopiero w momencie gdy powstanie podciśnienie.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
http://www.larsson.pl/nuke/html/
tam znajdziesz sklep najbliżej Ciebie, lub przez internet w zakładce "sklep internetowy".
Koszt nie duży tak że warto pokusić się o wymianę kpl, 4 sztuk.
tam znajdziesz sklep najbliżej Ciebie, lub przez internet w zakładce "sklep internetowy".
Koszt nie duży tak że warto pokusić się o wymianę kpl, 4 sztuk.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
@przemazs
Rozwiązało to twój problem? Mam chyba to samo. Gdy spuszczę paliwo z gaźnika pierwszego i przedmucham pierwszy cylinder moto zapali i ładnie chodzi na wszystkie gary. Gdy go zgaszę i postoi z 10 minut zalewa pierwszy cylinder, moto chodzi wtedy na trzy gary, wali wachą i kopci z komina, świeca mokra.
Rozwiązało to twój problem? Mam chyba to samo. Gdy spuszczę paliwo z gaźnika pierwszego i przedmucham pierwszy cylinder moto zapali i ładnie chodzi na wszystkie gary. Gdy go zgaszę i postoi z 10 minut zalewa pierwszy cylinder, moto chodzi wtedy na trzy gary, wali wachą i kopci z komina, świeca mokra.
- 201ty
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 7/10/2009, 07:55
Gazniki
Wezcie wyczyscie te gazniki oczywiscie jezeli umiecie.Na zaworek wystarczy ze sie dostanie paproch niewidoczny czasem gołym okiem i jest problem.Są spraye Carburator cleaner do czyszczenia gażników.Wepsikac wydmuchac we wszystkie strony i bedzie na pewno dobrze.Czasem wystarczy ostukac zalewający sie gaznik np.trzonkiem młotka ,zdecydowanie z 2-3 razy ale z wyczuciem.Pozdr
Carpe diem
- kargulvmax
- Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości