CieknÄ…cy przedni amortyzator w cbr929
Posty: 9
• Strona 1 z 1
CieknÄ…cy przedni amortyzator w cbr929
wie moze ktos co sie mogl stac z tym amortyzatowem? co w nim nazely wymienic albo z z nim zrobic zeby to naprawic?? czy dam rade to smsemu zrobic czy to za wielka filozofia??
dzieki za info i pozdro;)
dzieki za info i pozdro;)
- klimek417
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 18/2/2008, 20:16
no cóż zapewne uszczelniacze do wymiany, nie wiem czy samemu dasz rade ale nie jest to duży koszt lepiej daj do serwisu
Motor Jest Bogiem Prędkośc Nałogiem Życie Zabawą A Laski Podstawą... | http://www.youtube.com/watch?v=XtA8sRferlY
-
MicronR1 - Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 30/1/2009, 09:57
- Lokalizacja: Warszawa
-
Dominik_YZF - Bywalec
- Posty: 664
- Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
- Lokalizacja: 3City
Nie można. Trzeba zalać nowy olej. Bo to podstawa prawidłowego tłumienia.
Tak jak mówią, lepiej daj do serwisu na wymianę uszczelniaczy i oleju.
Tak jak mówią, lepiej daj do serwisu na wymianę uszczelniaczy i oleju.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
W FZR600R sam wymieniałem uszczelniacze o ile pamiętam to kosztowały 35 zeta i olej ze 40 i pół dnia roboty:) wiec warto się pomęczyć w dobie kryzysu:D A podejrzewam, że ceny będą podobne. Same uszczelniacze powinny się dać "wydłubać" bez rozkręcania amora ale wtedy nie wyczyścisz dokładnie oleju a to ma znaczenie przy ponownym równym zalaniu amorków w ściśle określonej ilości oleju. Przy rozkręcaniu amora największym kłopotem jest śruba wewnątrz "rury" blokowana od spodu amora. Potrzebny jest klucz ampolowy/torx dosyć duży i długa przedłużka albo duża improwizacja:) Wg mnie jak nie masz dostępu do kluczy to możesz je zakupić i wyjdziesz tak jagbys oddał sprzęt do serwisu ale klucze będą już twoje:)
-
chestreR - Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 11/1/2008, 07:16
-
Dominik_YZF - Bywalec
- Posty: 664
- Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
- Lokalizacja: 3City
W 929 masz zawieszenie UP-SIDE-DOWN (odwrócone) i wymiana uszczelniaczy przy tym zawieszeniu jest dużo cięższa niż przy standardowym.
Nr larsson 5201035, komplet uszcz. przedn. zaw. NOK 43x54x11 cena 73,49zł
olej do zawieszenia 7110354, Motul Fork Oil Expert Medium 10W 1l. olej do teleskopów półsyntetyk 42zł
Nr larsson 5201035, komplet uszcz. przedn. zaw. NOK 43x54x11 cena 73,49zł
olej do zawieszenia 7110354, Motul Fork Oil Expert Medium 10W 1l. olej do teleskopów półsyntetyk 42zł
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości