Zobacz wÄ…tek - CieknÄ…cy przedni amortyzator w cbr929
NAS Analytics TAG

CieknÄ…cy przedni amortyzator w cbr929

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

CieknÄ…cy przedni amortyzator w cbr929

Postprzez klimek417 » 14/3/2009, 17:54

wie moze ktos co sie mogl stac z tym amortyzatowem? co w nim nazely wymienic albo z z nim zrobic zeby to naprawic?? czy dam rade to smsemu zrobic czy to za wielka filozofia??
dzieki za info i pozdro;)
klimek417
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 18/2/2008, 20:16


Postprzez MicronR1 » 14/3/2009, 19:11

no cóż zapewne uszczelniacze do wymiany, nie wiem czy samemu dasz rade ale nie jest to duży koszt lepiej daj do serwisu
Motor Jest Bogiem Prędkośc Nałogiem Życie Zabawą A Laski Podstawą... | http://www.youtube.com/watch?v=XtA8sRferlY
Avatar użytkownika
MicronR1
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Dominik_YZF » 14/3/2009, 20:23

Wymien sobie uszczelniac, przy okazji mozna zalac świezy olej do lag. Idz do serwisu.
Avatar użytkownika
Dominik_YZF
Bywalec
 
Posty: 664
Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
Lokalizacja: 3City

Postprzez Landryss25 » 15/3/2009, 00:58

Nie można. Trzeba zalać nowy olej. Bo to podstawa prawidłowego tłumienia.

Tak jak mówią, lepiej daj do serwisu na wymianę uszczelniaczy i oleju.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez chestreR » 15/3/2009, 08:32

W FZR600R sam wymieniałem uszczelniacze o ile pamiętam to kosztowały 35 zeta i olej ze 40 i pół dnia roboty:) wiec warto się pomęczyć w dobie kryzysu:D A podejrzewam, że ceny będą podobne. Same uszczelniacze powinny się dać "wydłubać" bez rozkręcania amora ale wtedy nie wyczyścisz dokładnie oleju a to ma znaczenie przy ponownym równym zalaniu amorków w ściśle określonej ilości oleju. Przy rozkręcaniu amora największym kłopotem jest śruba wewnątrz "rury" blokowana od spodu amora. Potrzebny jest klucz ampolowy/torx dosyć duży i długa przedłużka albo duża improwizacja:) Wg mnie jak nie masz dostępu do kluczy to możesz je zakupić i wyjdziesz tak jagbys oddał sprzęt do serwisu ale klucze będą już twoje:)
Avatar użytkownika
chestreR
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 11/1/2008, 07:16

Postprzez klimek417 » 15/3/2009, 12:19

aha. no to mam nadzieje ze samaemu to zrobie bo centralnie szkoda mi kasy zeby to oddawac do serwisu. cztli jedynie to sa mi potrzebane uszczelniacze tak?? z czescie
klimek417
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 18/2/2008, 20:16

Postprzez Dominik_YZF » 15/3/2009, 16:06

uszczelniacze i olej
Avatar użytkownika
Dominik_YZF
Bywalec
 
Posty: 664
Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
Lokalizacja: 3City

Postprzez Raczek_6 » 15/3/2009, 19:09

W 929 masz zawieszenie UP-SIDE-DOWN (odwrócone) i wymiana uszczelniaczy przy tym zawieszeniu jest dużo cięższa niż przy standardowym.
Nr larsson 5201035, komplet uszcz. przedn. zaw. NOK 43x54x11 cena 73,49zł
olej do zawieszenia 7110354, Motul Fork Oil Expert Medium 10W 1l. olej do teleskopów półsyntetyk 42zł
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê