Amortyzator skretu
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Amortyzator skretu
Witam. Jak ktos moze to niech napisze w czym tak naprawde pomaga amortyzatoe skretu i czy warto go zamontowac, Pozdrawiam.
- Bandit1200
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 11/3/2009, 09:12
- Lokalizacja: Wejherowo
Uwazam ze amor sprawdza sie w typowo spotrowych maszynach na torze jak i na ulicy, jest odpowiedzialny za usztywnienie kierownicy podczas jazdy co eliminuje tzw.shimmy (nie kontrolowane drgania kierownicy)
http://filmy.scigacz.pl/crashes
na tym filmiku 10 oraz ostatni moto ma objaw shimmy na maxa
http://filmy.scigacz.pl/crashes
na tym filmiku 10 oraz ostatni moto ma objaw shimmy na maxa
Motor Jest Bogiem Prędkośc Nałogiem Życie Zabawą A Laski Podstawą... | http://www.youtube.com/watch?v=XtA8sRferlY
-
MicronR1 - Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 30/1/2009, 09:57
- Lokalizacja: Warszawa
są motocykle które mają tendencje do shimmy jak np. TL1000R tam także zaleca się używanie amorka, jak walisz na kole to także się przydaje przy lądowaniu
http://filmy.scigacz.pl/TT_1999_shimmy_crash (otwórz link)
to chyba już legendarny filmik z shimmy podczas Isle of Man TT koleszka leci z Bray Hill.

http://filmy.scigacz.pl/TT_1999_shimmy_crash (otwórz link)
to chyba już legendarny filmik z shimmy podczas Isle of Man TT koleszka leci z Bray Hill.
-
zomodj - Świeżak
- Posty: 256
- Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33
podczepie sie troszke pod temat :
czy fabryczny amor w r1 2008 cos wogole daje czy jest on tam jako ozdoba ...
z tego co co organoleptycznie go macałem to lata we wszystkie manki , zero regulacji i na kierze nie czyc zadnego oporu ..
czy fabryczny amor w r1 2008 cos wogole daje czy jest on tam jako ozdoba ...
z tego co co organoleptycznie go macałem to lata we wszystkie manki , zero regulacji i na kierze nie czyc zadnego oporu ..
ERŁAN 08
- danielot
- Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 22/9/2007, 09:32
- Lokalizacja: łodz
- Bandit1200
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 11/3/2009, 09:12
- Lokalizacja: Wejherowo
danielot napisał(a):podczepie sie troszke pod temat :
czy fabryczny amor w r1 2008 cos wogole daje czy jest on tam jako ozdoba ...
z tego co co organoleptycznie go macałem to lata we wszystkie manki , zero regulacji i na kierze nie czyc zadnego oporu ..
Na pewno coś daje!!!
Ale każdy zaleca wymianę.
-
TomoR1 - Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 4/12/2008, 19:34
- Lokalizacja: Nowodwór/Maynooth
Wszystko zależy od motocykla, jego masy, masy kierowcy oraz umiejętności.
Są motocykle którymi nie da się normalnie jeździć bez amortyzatora skrętu.
Przeważnie są to typowo sportowe.
Są motocykle którymi nie da się normalnie jeździć bez amortyzatora skrętu.
Przeważnie są to typowo sportowe.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Moja rada do danielot: Wypierdol i zamontuj ohlinsa, z nim shimma to przyjemność
oporu nie czuć bo z tego co pamiętam standardowe amory załaczały się przy wyższych prędkościach(osobne ustawienia fabryczne na małe i duże prędkości) Bandit1200 - jeździsz bandziorem 1200 i nie wiesz do czego amor skrętu służy?! .....
a swoją drogą nie montował bym w bandziorze - 1200 ma ciężki przód i tak nie wpada w shimme z tego co słyszałem od ludzi którzy jeżdzą tą maszyną. Lepiej sprawdz wyważenie kół 



- R1der
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 11/4/2009, 22:08
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość