Kawasaki 636
Posty: 41
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kawasaki 636
Witam chciałbym poznać wady i zalety tego sprzęcika, jakie roczniki-modele jak bardziej opłaca się kupić. pozdr
Mam jeden cel, pionować cały dzień.
-
StarsKtm - Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 12/2/2009, 17:08
- Lokalizacja: Kobyłka koło Wawy
-
pablomotors - Świeżak
- Posty: 453
- Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
- Lokalizacja: Maczu-Pikczu
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
Mi sie 4-rka podoba... nie wiem dlaczego ale mi sie podoba... :/
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
- sebekmelior
- Świeżak
- Posty: 368
- Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31
No ja ci tylko życzę żeby 929 pojeździła ci tyle lat i zrobiła tyle km co moja niezdatna do użytku kawamelvin napisał(a):dla mnie reszta kaw jest ch*jowa i zdania nie zmienię, wszyscy pamiętają jak sypały się pierwsze szóstki...
-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
e tam kawy to dobre maszyny, tak samo jak i inne marki, gadanei ze kawy sa do d... tylko dlatego ze ramy w 6 z przelomu wieku pekaly nie ma sesnu. nie kupujmy wszyscy suzuk bo w gsr tez ramy pekaja albo nie kupujmy yamah bo skrzynie sie sypia. osobiscie smigalem kawa nakedem zr i jestem bardzo zadowolony, teraz zakupuje Z 2007, albo tez moze zx6. StarsKtm zapraszam na forum mojekawasaki.pl znajdziesz conieco tam
Z 1000
-
rat - Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 19/9/2007, 23:12
- Lokalizacja: slupsk
[url=http://moto.allegro.pl/18480_kawasaki.html?id=18480&shops=0&hide_categories_form=0&motoad=0&state=0&city=&view=gtext&order=t&buy=0&listing_sel=2&listing_interval=7&price_from=&price_to=16000&change_view=Poka%C5%BC&a_text_i[1][0]=2003&a_text_i[1][1]=2006&a_text_i[4][0]=&a_text_i[4][1]=&a_enum[15]=all&a_enum[26]=4&a_enum[178]=1&a_text_i[203][0]=125&a_text_i[203][1]=135&a_enum[204]=all&a_enum[205]=all]Allegro[/url]
Jeszcze 2 miechy temu dostałbyś za to 2005-2006r.
Ja bym polecił pierwszą z góry, duzo dodatków. Jest tez jedna z 2005 ze sprzęgłem antyhoppingowym. Ma wydech Scorpion.
Jeżeli chodzi o motocykl to jest bardzo zrywny ale da się spokojnie jeździć. Mam 180 wzrostu i lekko ugięte kolana na postojach. Jak jesteś niższy z 110pln na ebaju są kity obniżające. Co prawda wykonane ze stali i nie są tak lekkie jak te oryginalne ale 3,5cm w dół. Dobrze się sprawuje na oponie 190/50 kolejne 0,5cm w dół. Motor idzie jak burza na 2 biegu bodajże 140. Rama nie boryka się z problemami poprzedników z 1998.Silnik w miarę elastyczny nie trzeba tak wachlować biegami. Ogólnie dla mnie podpasował. To by było tyle z mojej strony.
Jeszcze 2 miechy temu dostałbyś za to 2005-2006r.
Ja bym polecił pierwszą z góry, duzo dodatków. Jest tez jedna z 2005 ze sprzęgłem antyhoppingowym. Ma wydech Scorpion.
Jeżeli chodzi o motocykl to jest bardzo zrywny ale da się spokojnie jeździć. Mam 180 wzrostu i lekko ugięte kolana na postojach. Jak jesteś niższy z 110pln na ebaju są kity obniżające. Co prawda wykonane ze stali i nie są tak lekkie jak te oryginalne ale 3,5cm w dół. Dobrze się sprawuje na oponie 190/50 kolejne 0,5cm w dół. Motor idzie jak burza na 2 biegu bodajże 140. Rama nie boryka się z problemami poprzedników z 1998.Silnik w miarę elastyczny nie trzeba tak wachlować biegami. Ogólnie dla mnie podpasował. To by było tyle z mojej strony.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
enek wiem kiedy zmieniały się modele szóstki
ale sam przyznasz że dwie pierwsze odsłony nie wyrobiły kawasaki renomy, min ze względu na pękające ramy (i w tych 95-97 i w tych 98-99, spotkałem się z obiema wersjami które miały "małą ryskę na ramie") co zdarza się bardzo często i nie jest jakimś tam wymysłem... trzecie wydanie podobno było pozbawione wady ramy, ale stylistycznie było porażką... dopiero 636 narobiła szału
ale sam przyznasz że dwie pierwsze odsłony nie wyrobiły kawasaki renomy, min ze względu na pękające ramy (i w tych 95-97 i w tych 98-99, spotkałem się z obiema wersjami które miały "małą ryskę na ramie") co zdarza się bardzo często i nie jest jakimś tam wymysłem... trzecie wydanie podobno było pozbawione wady ramy, ale stylistycznie było porażką... dopiero 636 narobiła szału
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
ja tez mam właśnie 180cm wzrostu więc nie będzie problemu z tym. A można wiedzieć na czym polega te sprzęgło hop.... ?
Mi się najbardziej podobają te kawki albo zielone lub czarne z tymi boskimi światłami z przodu --> http://moto.allegro.pl/item566594666_ka ... x_636.html
Mi się najbardziej podobają te kawki albo zielone lub czarne z tymi boskimi światłami z przodu --> http://moto.allegro.pl/item566594666_ka ... x_636.html
Mam jeden cel, pionować cały dzień.
-
StarsKtm - Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 12/2/2009, 17:08
- Lokalizacja: Kobyłka koło Wawy
Miałem okazję jeździć trzema różnymi modelami Kawy i jest to marka tak samo dobra jak inne japońce. Następne moje moto to pewnie też będzie Kawa. Czytałem o pękających ramach w ZX6R ale czytałem że w Suzi GSX-R też pękają ale jakoś przy okazji gixera nikt tak piany nie bije
Pozdro rat
Pozdro rat
Zephyr 550 "RUDA SUKA"
-
pol3k - Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 8/1/2008, 14:44
- Lokalizacja: W-W
dziwi mnie podejscie niekotrych, jak ktos mowi ze kawa to odrazu mysli ze szajs jakis, nie jezdzil a tylko slyszal o wadliwych sprzetach z jakiegos okresu. wsiadz na ta 636 przejedz sie zobaczysz (osobiscie nie mialem doczynienia z tym modelem). nie marka a stan konkretnego egzemplarzu sie liczy.
siemka pol3k
siemka pol3k
Z 1000
-
rat - Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 19/9/2007, 23:12
- Lokalizacja: slupsk
pol3k nic nie pęka ;p. Przynajmniej mi nie wiadomo. Te 2004-2005 mają sprzęgło antyhoppingowe one zapobiega zblokowaniu koło przy gwałtownej redukcji.
Jeżeli kupisz z anglii to musisz kombinować z lampą (na allegro do 800 używana) ewentualnie z kolesiem od przeglądu. Ja mam 2 kawy z 03r. Na razie nie moge nic złego powiedzieć. W swojej na starcie zmieniłem olej filtr oleju swiece i filtr powietrza(i tu tylko K&N znalazłem 250pl) a i plyn hamulcowy Castrol Respon dot4. Craspady PUIG 250pln.Stalowy oplot Hell przód tył 401 z przesyłka mnie wyniosło. Zamawiałem na stronie Hela. To tak przy okazji .
Jeździłem wersja z 2001r (600). Nie ma podejścia No i brzydsze. Pamietaj ze wydech Acrapa to rząd 2000pln a amor skretu tez nie wiele mniej badz nawet wiecej.
Jeżeli kupisz z anglii to musisz kombinować z lampą (na allegro do 800 używana) ewentualnie z kolesiem od przeglądu. Ja mam 2 kawy z 03r. Na razie nie moge nic złego powiedzieć. W swojej na starcie zmieniłem olej filtr oleju swiece i filtr powietrza(i tu tylko K&N znalazłem 250pl) a i plyn hamulcowy Castrol Respon dot4. Craspady PUIG 250pln.Stalowy oplot Hell przód tył 401 z przesyłka mnie wyniosło. Zamawiałem na stronie Hela. To tak przy okazji .
Jeździłem wersja z 2001r (600). Nie ma podejścia No i brzydsze. Pamietaj ze wydech Acrapa to rząd 2000pln a amor skretu tez nie wiele mniej badz nawet wiecej.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 41
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości