Problem z silnikiem - poważny ?!
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Problem z silnikiem - poważny ?!
Witam jestem już na tym forum od dawna ale mało się udzielam. Mianowicie posiadam motocykl Daelim Roadwin 125 podczas jednej przejażdżki ok 200m motor stracił moc, zaczął dziwnie pukać i po następnych około 100m zgasł i już nie mogłem go odpalić. Przycholowałem motor do domu, nie mogłem wogóle zakrecić rozrusznikiem i rozebrałem myślałem ze to pierścienie poszły ale one są ok. No i co mogło się stać ? I jeszcze jedno jak włącze bieg i przytrzymam tłok żeby chodził swobodnie gdy zakrece tylnym kołem to słyszę dziwny dźwięk tak nie pracuje jak powinno. Dodam jeszcze ze wcześniej v-max mojego moto to było 80. Czy to mogły się uszkodzić łożyska na wale głównym, czy jest jakaś inna przyczyna, nie chce na darmo rozbierać silniczka. Proszę o wasze opinie i pozdrawiam Marek
Widzę, że jest tu dużo ludzi niezarejestrowanych, jeśli ktoś wie proszę o odpowiedź na gg: 5734879
Widzę, że jest tu dużo ludzi niezarejestrowanych, jeśli ktoś wie proszę o odpowiedź na gg: 5734879
- mareq_17
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 30/6/2008, 22:25
senekkorzenna napisał(a):Teraz jeszcze napisz skąd ten dźwięk się wydobywa;czy z okolicy skrzyni biegów czy raczej z karteru.
Ten dźwiek wydobywa sie właśnie z okolicy tłoka, a ze skrzynią chyba wszystko jest ok. Nie mam kopniaka w moim moto.
- mareq_17
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 30/6/2008, 22:25
Złapało ci na panewce. Dobierz się do wału, to będziesz miał pewność.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
Witam, od ostatniego czasu duzo sie pozmieniało. Wiec rozebrałem silnik i powymieniałem łozyska na wale głównym, dlatego ze po zdjeciu łożyska z lewej(obok magneta) zobaczyłem ze na wale było widac lekkie przypieczenie (taki ciemny kolor), wał jako takich luzow to nie miał zadnych tylko taki jak powinien byc na korbowodzie (na boki, gora dol wszystko sie trzyma). Po wymianie skreciłem silnik (zle zrobilem ze sprzeglem bo trzyma ale to wiem od czego, bo do konca przykrecilem srobki od sprezyn
). Rozrzad ustawiałem nastepująco : na kole magnesowym mam 4 kreski po 2 czyli wyglada to tak " .......II....II ....... "
Gdy ustawie na 3 kreske od lewej to tłok jest w GMP, natomiast na wałku rozrzadu mam 3 dziurki 2 małe ktore ustawiłem rownolegle do głowicy i jedna duza ktora jest podan tymi dwoma czyli jest skierowana ku gorze.
Motor ma iskre i swiece zalewa, nie odpala mi ani nic nawet nie zagada (zawory maja wiekszy luz bo na poczatku sie nie domykały) No i moje pytanie jest takie : co mam zrobic by moj motorek odpalił ??????????????????
Piszcie wszyscy swoje propozycje BARDZO PROSZE

Gdy ustawie na 3 kreske od lewej to tłok jest w GMP, natomiast na wałku rozrzadu mam 3 dziurki 2 małe ktore ustawiłem rownolegle do głowicy i jedna duza ktora jest podan tymi dwoma czyli jest skierowana ku gorze.
Motor ma iskre i swiece zalewa, nie odpala mi ani nic nawet nie zagada (zawory maja wiekszy luz bo na poczatku sie nie domykały) No i moje pytanie jest takie : co mam zrobic by moj motorek odpalił ??????????????????

- mareq_17
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 30/6/2008, 22:25
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości