Zobacz wątek - wymiana klocków cbr f2
NAS Analytics TAG

wymiana klocków cbr f2

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

wymiana klocków cbr f2

Postprzez patryk2340 » 5/3/2009, 19:51

Witam. Wymieniam klocki w swojej cebrze, okręciłem zacisk, jednak nie wiem jak wyciągnąc te sworznie które trzymają klocki. Od zewnętrznej strony koła łeb sworznia jest na płaski wkrętak. Czy się go wykręca czy jak? Bo za cholerę nie mogę ruszyc, no i wogole pierwszy raz widze żeby przy hamulcach śruby były na płaski wkrętak... Pomoże ktoś? :)
Avatar użytkownika
patryk2340
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 12/7/2008, 17:56
Lokalizacja: Pruszcz Gdański


Postprzez miazga » 5/3/2009, 21:38

Próbuj, w koncu musi isc... JEsli u ciebie jest tak jak w F3, to ta srubeczka to taka jakby zaslepka, pod tym jeszcze musisz odkrecic to imbusem.
Avatar użytkownika
miazga
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 15/2/2009, 13:25


Postprzez patryk2340 » 5/3/2009, 21:44

Heh, tylko problem w tym jak wyciągnąć tą zaślepkę... Trzeba ją jakoś podważyć czy jak? Ona wcale nie wystaje, nie da się jej w żaden sposób podważyć. Odkręcać też próbowałem, ale nie ma szans... Nie chcę nic robić na siłę, bo nie wiem jak ją się prawidłowo demontuje ;)
Avatar użytkownika
patryk2340
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 12/7/2008, 17:56
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez -sailor- » 5/3/2009, 21:59

ją musisz wykręcić :)
F-czy %-) -sprzedane ;]
-sailor-
Świeżak
 
Posty: 118
Dołączył(a): 25/9/2008, 08:58
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez inek01 » 5/3/2009, 22:00

Normalnie odkrecasz, tylko dobrze dobranym pozadnym plaskim wretakiem. Sprobowac mozesz tez jakims kluczem z koncowka i bitem plaskim.

Pozniej tak jak Ci kolega wyzej pisal imbusem odkrecasz i klocki wyjd ajak po masle.

Niepotrzebnie w ogole odkrecales zaciski. No chyba ze masz syf i musisz czyszczenie zrobic...
inek01
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 29/2/2008, 06:22
Lokalizacja: Ciechanów

Postprzez patryk2340 » 5/3/2009, 22:11

Ok, dzięki wielkie panowie. Zacisk rzeczywiście niepotrzebnie ściągałem, no ale to tylko 2 śruby... Próbowałem te zaślepki odkręcić, ale za cholerę nie chciały puścić. No ale teraz przynajmniej wiem, jak się je ściąga. Jutro będę z nimi walczył ;) pozdro
Avatar użytkownika
patryk2340
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 12/7/2008, 17:56
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez Raczek_6 » 5/3/2009, 22:54

Odkręcasz płaskim śrubokrętem (możesz wcześniej namoczyć dobrym sprayem do odrdzewiania lub podgrzaną coca-colą), a później (z tego co pamietam) potrzebny będzie dobry ampul 5.

ewentualnie jak masz jakiś mini palnik to podgrzej lekko zacisk w okolicy tej śruby i popryskaj płynem do odrdzewiania (ja używam CRC Rost Flash - kupiony w inter-cars).
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez elco » 5/3/2009, 23:11

jezeli masz wkretak slusarki z podbijakiem po nasaczeniu odrdzewiaczem stuknij mlotkiem przez podbijak kilka razy. Tylko z wyczuciem. Zebys nie uszkodzil zacisku ani srub.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê
cron