Cylinder simson sr 50 skuter
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Cylinder simson sr 50 skuter
Chce wsadzic do mojej simki pojemnosc 60ccm. Czekam na jakiekolwiek porady w zwiazku z tym. Głównie chodzi mi o dojscie paliwa <jaki gaźnik i te sprawy. Z góry dzieki:P
Jaka róznica miedzy 50 a 60 ccm?
Jaka róznica miedzy 50 a 60 ccm?
- Marcin_14mlody
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 27/2/2009, 21:17
- Lokalizacja: Ostrów
- Marcin_14mlody
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 27/2/2009, 21:17
- Lokalizacja: Ostrów
To i tak dużo...mój kolega ma simsona z cylindrem 60ccm i pali mu 4,5 litra. To coś musisz mieć nie tak.
- pindus1994
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 16/7/2008, 09:16
- Lokalizacja: Wieluń
ale ja jeszcze mam 50cm i chce załozyc 60cmm ale nie wiem jaki gaznik byłby najlepszy czyli najbardziej ekonomiczny :D :D doradzcie
- Marcin_14mlody
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 27/2/2009, 21:17
- Lokalizacja: Ostrów
- Marcin_14mlody
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 27/2/2009, 21:17
- Lokalizacja: Ostrów
Możliwe, że przez to, że masz już stary tłok i ma przedmuchy dlatego tyle pali. Mam to samo w nsr i musze zmienić tłok. Pali mi 6l/100km bo specjalnie liczyłem;/
Co do cyla to nie kupuj z allegro to po 1, a po 2 to kup tylko PORZĄDNY tłok do 60ccm, najlepiej mza ze stopu ak20 i zanieś go razem z cylem do zakładu szlifierskiego. Będziesz miał wtedy 600ccm DDR, a nie 60ccm no name, które jest daremne. Na cylku DDR bedizesz mial lepsze osiagi i kulture pracy silnika, poniewaz jest inne rozmieszczenie kanałów i lepsze wykonanie kanałow. A jezeli kiedys bedize Ci brakowalo mocy to mozesz spokojnie z niego wycisnac tuleje i dorobic dodatkowe pluki, a w tych cylkach no name nie ma mozliwsci wycisniecia tuleji.
Co do gaznika to zostaw ten co masz, tylko najlepiej daj dysze głowna 72 i "dobrze" go wyreguluj. Zadnego wiekszego nie oplaca sie dawac do gaznik 60/2, poniewaz itak nie odczujesz za duzej roznicy.
Tyle ode mnie;D Jezeli czegos nie zrozumiales to pytaj smialo;)
Pozdrawiam;D
Co do cyla to nie kupuj z allegro to po 1, a po 2 to kup tylko PORZĄDNY tłok do 60ccm, najlepiej mza ze stopu ak20 i zanieś go razem z cylem do zakładu szlifierskiego. Będziesz miał wtedy 600ccm DDR, a nie 60ccm no name, które jest daremne. Na cylku DDR bedizesz mial lepsze osiagi i kulture pracy silnika, poniewaz jest inne rozmieszczenie kanałów i lepsze wykonanie kanałow. A jezeli kiedys bedize Ci brakowalo mocy to mozesz spokojnie z niego wycisnac tuleje i dorobic dodatkowe pluki, a w tych cylkach no name nie ma mozliwsci wycisniecia tuleji.
Co do gaznika to zostaw ten co masz, tylko najlepiej daj dysze głowna 72 i "dobrze" go wyreguluj. Zadnego wiekszego nie oplaca sie dawac do gaznik 60/2, poniewaz itak nie odczujesz za duzej roznicy.
Tyle ode mnie;D Jezeli czegos nie zrozumiales to pytaj smialo;)
Pozdrawiam;D
Honda...Pasja....
- Kenio
- Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 4/12/2008, 17:28
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość