[Aktualności] Yamaha V-Max 2009 oficjalnie na rynku
Posty: 33
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Myślałem , że to są naked bike. Waga V MAX z paliwem to aż 311 kg, a K 1200 R tylko 237 kg. Czy to wada, że BMW to skuter przy V MAX? Technologicznie, to faktycznie sukces, że w V MAX można podczas jazdy zmienić twardość sprężyn, używając pokrętła hihi.<br><hr>ddzKomentatorzy napisał(a):V MAX jest piękny, bardzo drogi i technologicznie przestarzały, wiem to, bo posiadam BMW K 1200 R i jak do tej pory nic mu nie dorównuje.<br><hr>ddz<br>Komentatorzy napisał(a):No proszę przyjacielu od BMW nie porównuj tych motocykli. To całkiem inna klasa. Ty jeździsz skuterem w porównaniu z potworem. A co do technologii to nie masz racji. To że nie ma ABS-u nie znaczy że jest przestarzały!!! Vmax w dużej części korzysta z rozwiązań z motocykli sportowych klasy R. Mam pytanie na czym jeździłeś skoro nic nie dorównuje twojemu K1200R? Na pewno nie Vmaxem nawet tym pierwszym...<br><hr>pepo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
.....no comment! żalisz sie czy się chwalisz?? bo nie wiem do czego bijesz Kolego.Ja osobiście wolał bym 1ego V-max-a od twoich 10ciu K1.(skuterów)<br><hr>ZabaKomentatorzy napisał(a):V MAX jest piękny, bardzo drogi i technologicznie przestarzały, wiem to, bo posiadam BMW K 1200 R i jak do tej pory nic mu nie dorównuje.<br><hr>ddz<br>Komentatorzy napisał(a):No proszę przyjacielu od BMW nie porównuj tych motocykli. To całkiem inna klasa. Ty jeździsz skuterem w porównaniu z potworem. A co do technologii to nie masz racji. To że nie ma ABS-u nie znaczy że jest przestarzały!!! Vmax w dużej części korzysta z rozwiązań z motocykli sportowych klasy R. Mam pytanie na czym jeździłeś skoro nic nie dorównuje twojemu K1200R? Na pewno nie Vmaxem nawet tym pierwszym...<br><hr>pepo<br>Komentatorzy napisał(a):Myślałem , że to są naked bike. Waga V MAX z paliwem to aż 311 kg, a K 1200 R tylko 237 kg. Czy to wada, że BMW to skuter przy V MAX? Technologicznie, to faktycznie sukces, że w V MAX można podczas jazdy zmienić twardość sprężyn, używając pokrętła hihi.<br><hr>ddz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
'technologicznie przestarzały"?? Nowy model yamahy nigdy nie był "technologicznie przestarzały". Dobre hasłoKomentatorzy napisał(a):V MAX jest piękny, bardzo drogi i technologicznie przestarzały, wiem to, bo posiadam BMW K 1200 R i jak do tej pory nic mu nie dorównuje.<br><hr>ddz<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Triumph Rocket III Classic ma ponad 300 kg a do sety ciągnie w 3 sec dzięki 200 NM monemtu, przeciążenie przy starcie 1 G!! V- Max zawsze był ciężki a i tak dawał rade dużo lżejszym, dlatego jest taki "prestiżowy' <br><hr>bbbKomentatorzy napisał(a):V MAX jest piękny, bardzo drogi i technologicznie przestarzały, wiem to, bo posiadam BMW K 1200 R i jak do tej pory nic mu nie dorównuje.<br><hr>ddz<br>Komentatorzy napisał(a):No proszę przyjacielu od BMW nie porównuj tych motocykli. To całkiem inna klasa. Ty jeździsz skuterem w porównaniu z potworem. A co do technologii to nie masz racji. To że nie ma ABS-u nie znaczy że jest przestarzały!!! Vmax w dużej części korzysta z rozwiązań z motocykli sportowych klasy R. Mam pytanie na czym jeździłeś skoro nic nie dorównuje twojemu K1200R? Na pewno nie Vmaxem nawet tym pierwszym...<br><hr>pepo<br>Komentatorzy napisał(a):Myślałem , że to są naked bike. Waga V MAX z paliwem to aż 311 kg, a K 1200 R tylko 237 kg. Czy to wada, że BMW to skuter przy V MAX? Technologicznie, to faktycznie sukces, że w V MAX można podczas jazdy zmienić twardość sprężyn, używając pokrętła hihi.<br><hr>ddz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
V MAX i Suzuki Intruder może jakoś jadą bez problemu, ale tylko na wprost, bo na winklach takim ciężarem nie da się śmigać. 27 VI 2009r zapraszam na wyjazd do Cap d'Agde we Francji, z Dzierżoniowa do Agde 1740km w dwa dni.<br><hr>ddzKomentatorzy napisał(a):V MAX jest piękny, bardzo drogi i technologicznie przestarzały, wiem to, bo posiadam BMW K 1200 R i jak do tej pory nic mu nie dorównuje.<br><hr>ddz<br>Komentatorzy napisał(a):No proszę przyjacielu od BMW nie porównuj tych motocykli. To całkiem inna klasa. Ty jeździsz skuterem w porównaniu z potworem. A co do technologii to nie masz racji. To że nie ma ABS-u nie znaczy że jest przestarzały!!! Vmax w dużej części korzysta z rozwiązań z motocykli sportowych klasy R. Mam pytanie na czym jeździłeś skoro nic nie dorównuje twojemu K1200R? Na pewno nie Vmaxem nawet tym pierwszym...<br><hr>pepo<br>Komentatorzy napisał(a):Myślałem , że to są naked bike. Waga V MAX z paliwem to aż 311 kg, a K 1200 R tylko 237 kg. Czy to wada, że BMW to skuter przy V MAX? Technologicznie, to faktycznie sukces, że w V MAX można podczas jazdy zmienić twardość sprężyn, używając pokrętła hihi.<br><hr>ddz<br>Komentatorzy napisał(a):Triumph Rocket III Classic ma ponad 300 kg a do sety ciągnie w 3 sec dzięki 200 NM monemtu, przeciążenie przy starcie 1 G!! V- Max zawsze był ciężki a i tak dawał rade dużo lżejszym, dlatego jest taki "prestiżowy' <br><hr>bbb<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Po prostu powiedz, że nie stać Cię na Vmaxa albo lepiej że się boisz....Tutaj technologia to silnik a nie kanapa i full opcja dla mięczaków jak w BMWKomentatorzy napisał(a):V MAX jest piękny, bardzo drogi i technologicznie przestarzały, wiem to, bo posiadam BMW K 1200 R i jak do tej pory nic mu nie dorównuje.<br><hr>ddz<br>Komentatorzy napisał(a):No proszę przyjacielu od BMW nie porównuj tych motocykli. To całkiem inna klasa. Ty jeździsz skuterem w porównaniu z potworem. A co do technologii to nie masz racji. To że nie ma ABS-u nie znaczy że jest przestarzały!!! Vmax w dużej części korzysta z rozwiązań z motocykli sportowych klasy R. Mam pytanie na czym jeździłeś skoro nic nie dorównuje twojemu K1200R? Na pewno nie Vmaxem nawet tym pierwszym...<br><hr>pepo<br>Komentatorzy napisał(a):Myślałem , że to są naked bike. Waga V MAX z paliwem to aż 311 kg, a K 1200 R tylko 237 kg. Czy to wada, że BMW to skuter przy V MAX? Technologicznie, to faktycznie sukces, że w V MAX można podczas jazdy zmienić twardość sprężyn, używając pokrętła hihi.<br><hr>ddz<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
co ty gadasz ,jest technologicznie przestazaly?????2009 rok???pukni sie w glowe,posiadam v-maxa z 2006 ten morze jest troche przestarzaly ale nie 2009 moj drogi ,jezdszilem tym motocykle i wiem co mowie<br><hr>sebastian usaKomentatorzy napisał(a):V MAX jest piękny, bardzo drogi i technologicznie przestarzały, wiem to, bo posiadam BMW K 1200 R i jak do tej pory nic mu nie dorównuje.<br><hr>ddz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
niejedne????/hahahaha,<br><hr>sebastian usaKomentatorzy napisał(a):Nio, takie dziwadło, raczej do lanserki, "patrzcie jaki kosmiczny pojazd" !! Wszystko jest idealnie dopasowane do takiej stylistyki. Nawet te wloty z przodu... Moc i silnik dobija nie jedne Audi... Hehe....<br><hr>Wojox<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to co jest......<br><hr>sebastian usaKomentatorzy napisał(a):Nie zachwyca. Przedni reflektor za mały, kirunkowskazy obłędne. Tył rozczarowuje. Zegary jak z Ursusa. Ładne są puchy wydechu oraz silnik. Moc zachwyca, chociaż pytanie po co w takim moto taka moc. Zresztą pytanie ile to monstrum będzie ważyło? Dużo szumu, a efekt taki sobie. Dla mnie byle co made in USA.<br><hr>Gnypek<br>Komentatorzy napisał(a):tak piszesz bo cie nie stac na taki motocyklWidocznie nie znasz się na nakedach albo nigdy nie jechałeś V-maxem lub czmyś podobym.<br><hr>Tash<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
aha,to taka kolezenska rada ,moze prosba,przejedz sie vmax -em jak bedziesz mial okazje ,niemosi byc 2009,good luck<br><hr>sebastian usaKomentatorzy napisał(a):V MAX jest piękny, bardzo drogi i technologicznie przestarzały, wiem to, bo posiadam BMW K 1200 R i jak do tej pory nic mu nie dorównuje.<br><hr>ddz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Widziałem dziś V-maxa na ulicy w Grodzisku Mazowieckim, dogoniłem go na światłach swoim kymco people 50 ccm
i mało nie zemdlałem z wrażenia! Dzieło sztuki! Od razu się zakochałem. Sam widok motocykla podnosi poziom adrenaliny, nie wiem co by się stało jak bym miał szczęście go dosiąść... no ale cóż na razie zostaje mi męka na pierdzi kółku i marzenia, może kiedyś Bóg da... Słowo daję nie widziałem piękniejszego motocykla.<br><hr>Darek

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
V max to niesamowity motocykl, palenie gumy przy zmianie na każdym z możliwym z biegów, to sztuka, której nie dokona wiele motocykli i to choćby za pare lat, <br><hr>Tramblo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jeszcze 2 tygodnie i go bedę miał!!!! - pozostało tylko oczekiwanie na moje marzenie i.... - na suchą jezdnię...
<br><hr>cinek

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 33
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości