WTRYSKI CBR F4i
Posty: 7
• Strona 1 z 1
WTRYSKI CBR F4i
Witam, mam cbr f4i z 2002 roku i świeci mi się kontrolka od wtrysków, czasami gaśnie na chwilkę czasami pali sie cały czas, Motocykl chodzi bez zarzutów , pali na dotyk, wchodzi na obroty, mam do niego serwisówkę i jest cos tam napisane o dealer mode, chodzi o sprawdzenie błędu, Moje pytanie :jak należy to zrobić, wyczytałem że spiąć jakieś kable, ale co z czym? i gdzie będzie napisany błąd i jak go zinterpretować? proszę o pomoc. Z gory dziękuje.
- kamucha1983
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 16/11/2007, 18:12
co mi sie wydaje ze masz ta serwisowke dosyc slaba. poczukaj po sieci i znajdz sobie plik o nazwie Honda_CBR_600F4i_'01-'03_service_manual. tam masz dokladnie wszystko opisane. ale jak cos napisze to tu.
Aby sprawdzic blad wtrysku nalezy wylaczyc zaplon, zewrzec kostke serwisowa dowolnym kabelkiem (kostka serwisowa jak dobrze pamietam jest zielona i powinna byc wcisnieta pomiedzy kostki komputera). Nastepnie wlaczasz zaplon i jezeli system ma w pamieci jakis blad dioda FI zacznie migac. jezeli go nie ma bedzie swiecila stalym swiatlem. w pierwszym przypadku nalezy policzyc liczbe mrogniec i wiadomo co jest nie tak. tu takie ulatwienie: wolne migniecia to cyfra dziesietna, szybkie cyfra jednosci (kto by sie doliczyl powiedzmy 23 mrugniec ;]). jak sciagniesz serwisowke to bedziesz wiedzial dokladnie co jaki kod oznacza i co nalezy z tym zrobic.
A serwisowke masz tu:
http://rapidshare.com/files/197943292/H ... manual.pdf
Aby sprawdzic blad wtrysku nalezy wylaczyc zaplon, zewrzec kostke serwisowa dowolnym kabelkiem (kostka serwisowa jak dobrze pamietam jest zielona i powinna byc wcisnieta pomiedzy kostki komputera). Nastepnie wlaczasz zaplon i jezeli system ma w pamieci jakis blad dioda FI zacznie migac. jezeli go nie ma bedzie swiecila stalym swiatlem. w pierwszym przypadku nalezy policzyc liczbe mrogniec i wiadomo co jest nie tak. tu takie ulatwienie: wolne migniecia to cyfra dziesietna, szybkie cyfra jednosci (kto by sie doliczyl powiedzmy 23 mrugniec ;]). jak sciagniesz serwisowke to bedziesz wiedzial dokladnie co jaki kod oznacza i co nalezy z tym zrobic.
A serwisowke masz tu:
http://rapidshare.com/files/197943292/H ... manual.pdf
- Peett
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 30/11/2008, 00:17
- Lokalizacja: Krakow/Cork
hmmm macie jakieś zdjecia tych kostek? bo przyznam że nie mam tak nowego motocykla żeby mieć taki bajer, a chciałbym wiedzieć czy są złącza zgodne z OBDII ? jak tak to moge pomóc odczytać błędy jeżeli mieszkacie gdzieś w pobliżu.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Dzięki kolego, zrobiłem tak jak mówisz i dioda mrugała 9 razy sprawdziłem błąd w serwisówce i jest to błąd czujnika ATI , znalazłem gniazdo od tego czujnika na airboxie i poprawiłem styk, kontrolka nie świeci się już , czyli wszystko ok. Wielkie dzięki i moto pozdro.
- kamucha1983
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 16/11/2007, 18:12
Mar111cin zrobię fotkę i wrzucę ale to nie jest złącze OBDII bo takie posiadam, to taka mała kosteczka z dwoma kablami, Pewnie program i kabel kosztuje majątek, raczej salony to maja
- kamucha1983
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 16/11/2007, 18:12
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości