Pronar 125-4
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Pronar 125-4
Dziewczyny i Chlopaki
Natknalem sie w necie na na takie cos jak Pronar 125. Mysle, ze moze to byc wspanialy moto na pierwszy raz. Narowisty nie bedzie i jest tanszy od wiekszosci skuterkow. No i przede wszytkim nabywajac takie cudo wspieramy rodzima produkcje
Dobra to do pytan:
Interesuje mnie wersja 4 suwowa i opinie uzytkownikow na jego temat. Jesli macie taki motorek napiszcie mi prosze jak sie sprawuje, ile pali i jakie wytrzymuje przebiegi. Jesli ktos dysponuje fotkami prosze o kontakt.
Natknalem sie w necie na na takie cos jak Pronar 125. Mysle, ze moze to byc wspanialy moto na pierwszy raz. Narowisty nie bedzie i jest tanszy od wiekszosci skuterkow. No i przede wszytkim nabywajac takie cudo wspieramy rodzima produkcje

Dobra to do pytan:
Interesuje mnie wersja 4 suwowa i opinie uzytkownikow na jego temat. Jesli macie taki motorek napiszcie mi prosze jak sie sprawuje, ile pali i jakie wytrzymuje przebiegi. Jesli ktos dysponuje fotkami prosze o kontakt.
- orzech
- Świeżak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 17/7/2006, 12:55
- Lokalizacja: Mława
Witam orzech!Motorek super sam mam przyjemnosc jeździc takim motocyklem i jeżdze nim juz ponad rok.Motocykl Bezawaryjny pali ok.3l sprawuje sie swietnie a mam juz przejechane na kolach ok 3000 km i jaka awaria mi sie zdarzyla to wyszla linka od predkosciomierza.A pozatym zero awarii. Wrzucam foty POZDRAWIAM
- Załączniki
-
- pronar 5.JPG (112.3 KiB) Przeglądane 41304 razy
-
- pronar 4.JPG (117.16 KiB) Przeglądane 41304 razy
-
- pronar 3.JPG (113.19 KiB) Przeglądane 41304 razy
-
- pronar 2.JPG (122.14 KiB) Przeglądane 41304 razy
-
- pronar.JPG (109.56 KiB) Przeglądane 41304 razy
-
RideR - Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 26/11/2005, 14:56
Musze powiedziec, ze motorek wyglada calkiem sensownie. Ciekawy jestem jak z dostepnoscia czesci zamiennych. Chocby podstawowych rzeczy (klocki, lancuch, opony, swiece, linki itp pierdolki). Orientujesz sie jak to z nimi jest?
PS
Zastanawiam sie czy da sie porownac wlasnosci jezdne (I mean prowadzenie, przyspieszenie i "sile") do jakiegos sprzeta ktory znam. Powiedz jezdziles kiedys czyms takim jak Java CZ/TS, WSK albo MZ150 ? Chodzi mi o porownanie zebym mogl sobie wyobrazic. Daj jeszcze jakiegos cynka i wrzuc fotke zegarow jesli to mozliwe.
PS2
Skad jestes ?
PS
Zastanawiam sie czy da sie porownac wlasnosci jezdne (I mean prowadzenie, przyspieszenie i "sile") do jakiegos sprzeta ktory znam. Powiedz jezdziles kiedys czyms takim jak Java CZ/TS, WSK albo MZ150 ? Chodzi mi o porownanie zebym mogl sobie wyobrazic. Daj jeszcze jakiegos cynka i wrzuc fotke zegarow jesli to mozliwe.
PS2
Skad jestes ?
- orzech
- Świeżak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 17/7/2006, 12:55
- Lokalizacja: Mława
No powiem Ci ze jeszcze nie kupywalem nic do niego ale z czesciami to jak chcesz to Ci wysylaja poczta . Jeździłem na WSK i na MZ250 na Jawach nie jeździlem ale powiem ze dobrze sie zbiera przy tych mzkach i inyych jechalem z kumplem on MZ250 a ja Pronarem i jeszcze z pasażerka i sie trzymalem tej MZki.Jestem z Nasielska Woj.Mazowieckie niedaleko NOwego Dworu Maz. A foty zegarow postaram sie wrzucic
-
RideR - Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 26/11/2005, 14:56
Elo
Mam takie pytanko gdzie można takiego Pronara kupić (tylko nowy) nie mówcie że allegro bo mnie taka odpowiedź irytuje
xx
- wojnarrafal
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 19/1/2009, 17:46
- wojnarrafal
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 19/1/2009, 17:46
wojnarrafal napisał(a):Ale gdzie takie coś można kupić (nowe) podajcie adres, albo stronę internetową salonu
http://www.pronar.pl/motory/kontakt.html
Zephyr 550 "RUDA SUKA"
-
pol3k - Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 8/1/2008, 14:44
- Lokalizacja: W-W
Ja w necie znalazłem informacje odnośnie sprzedaży Pronara z silnikiem dwusuwowym. Za taką cenę czterosuwa raczej nie dostaniesz.
RideR, też chyba masz z silnikiem dwusuwowym?
Musze powiedzieć że spalanie ma niezłe, bo moja motorynka paliła 5 litrów;)
RideR, też chyba masz z silnikiem dwusuwowym?
Musze powiedzieć że spalanie ma niezłe, bo moja motorynka paliła 5 litrów;)
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
-
krydka - Świeżak
- Posty: 304
- Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
- Lokalizacja: Janowiec Wlkp
Z ca³ym szacunkiem ale ja nie polecam tego moto!!! Firma pronar mie¶ci siê w ma³ej wiosce Narew na Podlasiu a to jest 21km od mego miejsca zamieszkania. Ja pracowa³em tam na monta¿u ci±gników dopóki mnie nie wys³ali na urlop bezp³atny. Jestem tam zatrudniony nadal ale nie pracuje ju¿... Na mojej hali gdzie montowa³em ci±gniki by³y równie¿ i przerabiane te motory, bo one nie s± tu sk³adane, s± importowane wraz z ci±gnikami (podzespo³ami i czê¶ciami) z Rosji a tu jedynie przerabiana jest nieco instalacja elektryczna zmieniana owiewka dawane naklejki i wyposa¿enie drobne jak klucze pompka itp. Te motory na ogó³ s± dodawane jako bonus dla kupuj±cych z tej firmy ci±gniki P9 czyli wielkie byki o mocy 265koni mech. ale i tez niechêtnie je sprzedaj±. O tym jak dostosowuje siê te moto do polskiego rynku w tym zak³adzie to móg³bym ksi±¿kê napisaæ. Ale du¿o siê tam robi rzeczy w tym nie tak jak powinno... Widzia³em wiec wiem co mówiê.
- maruder07
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 18/8/2008, 16:12
- Lokalizacja: Michałowo
Być może moto nadaje się na 1st ale z tego co wiem to marka ta nie robi dobrych nawet ciągników rolniczych więc co do motocykla bym się mocno zastanowił.
Ale obiektywnie nie mogę się wypowiedzieć bo nie miałem styczności z tym motocyklem.
Ale obiektywnie nie mogę się wypowiedzieć bo nie miałem styczności z tym motocyklem.
-
pablomotors - Świeżak
- Posty: 453
- Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
- Lokalizacja: Maczu-Pikczu
Ja jakoś sceptycznie jestem nastawiony do tego typu maszyn.. zawsze wychodzę z założenia ze lepiej coś starszego i oryginalnego niż nowe a jakieś niesprawdzone i mało znane.. jestem ciekaw jak taki motor będzie wygladał po 5,6 latach eksploatacji
Live to Ride.. Ride to Live.. 

-
BartFZR - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 28/3/2008, 19:29
- Lokalizacja: Rawicz
Moi koledzy z pracy testowali te moto i tak:
-Rama jest wyj±tkowo s³aba nie nadaje sie na urzytkowanie w trudnym terenie typu las.
-Tylna zêbatka jest aluminiowa lub podobnego stopu przednia tak samo. Przy próbie palenia gumy du¿o dymu nie posz³o a zêbatki mia³y zjechane zêby w taki sposób ze ³añcuch siê ¶lizga³ po nich i moto nie jecha³o ju¿.
-Silnik morze rozpêdziæ te moto do 115km/h a to za sprawa elektronicznego zap³onu ale d³ugo nie poci±gnie bo silnik jest ze s³abego stopu ponoæ puchnie od nadmiernego przegrzania jak d³ugo siê go przytrzyma na wysokich obrotach zw³aszcza przy paleniu kapcia.
-bêbny s± Oki dzia³aj± dobrze ale szybko siê ¶cieraj± ok³adziny i mog± siê posypaæ przy ostrym hamowaniu ze 100km/h tzn odklejaj± siê ok³adziny od szczek i metalem hebluj± po aluminiowej obudowie hamulca.
- Wystarczy kilka razy przerzuciæ biegi bez sprzêg³a (a linki to siê czêsto urywaj± bo s± cienkie podobne do rowerowych) a skrzynia biegów siê sypie tryby siê rozlatuj± i naprawa trochê kosztuje k³opotu bo czê¶ci trzeba sprowadziæ.
To najwa¿niejsze w zasadzie minusy tego moto; natomiast plusy s± takie:
-Wyj±tkowo lekki i zwinny.
-Szybki jak na 125ccm.
-ma³o pali ko³o 3 litrów.
-¶wietny jako pojazd dla ludzi maj±cych blisko do pracy na krótkie asfaltowe dystanse jest oki.
-tani i dobrze wyposa¿ony.
-cicho pracuje.
-nie wymaga wielkiego wk³adu finansowego.
Ja osobi¶cie nie pcha³ bym siê w ten sprzêt bo ogó³em jest s³aby. jak za taka cenê, w porównaniu oczywi¶cie ze stara poczciw± WSK± która jest 3 razy mocniejsza i lepiej zrobiona. Bo nie zawsze co ruskie to jest dobre. Oni tez potrafi± lipê odwalaæ tanim kosztem chocia¿ rzadko to siê im zdarza. taka jest moja opinia o tym poje¼dzie i nie musicie siê wcale na ni± powo³ywaæ.
-Rama jest wyj±tkowo s³aba nie nadaje sie na urzytkowanie w trudnym terenie typu las.
-Tylna zêbatka jest aluminiowa lub podobnego stopu przednia tak samo. Przy próbie palenia gumy du¿o dymu nie posz³o a zêbatki mia³y zjechane zêby w taki sposób ze ³añcuch siê ¶lizga³ po nich i moto nie jecha³o ju¿.
-Silnik morze rozpêdziæ te moto do 115km/h a to za sprawa elektronicznego zap³onu ale d³ugo nie poci±gnie bo silnik jest ze s³abego stopu ponoæ puchnie od nadmiernego przegrzania jak d³ugo siê go przytrzyma na wysokich obrotach zw³aszcza przy paleniu kapcia.
-bêbny s± Oki dzia³aj± dobrze ale szybko siê ¶cieraj± ok³adziny i mog± siê posypaæ przy ostrym hamowaniu ze 100km/h tzn odklejaj± siê ok³adziny od szczek i metalem hebluj± po aluminiowej obudowie hamulca.
- Wystarczy kilka razy przerzuciæ biegi bez sprzêg³a (a linki to siê czêsto urywaj± bo s± cienkie podobne do rowerowych) a skrzynia biegów siê sypie tryby siê rozlatuj± i naprawa trochê kosztuje k³opotu bo czê¶ci trzeba sprowadziæ.
To najwa¿niejsze w zasadzie minusy tego moto; natomiast plusy s± takie:
-Wyj±tkowo lekki i zwinny.
-Szybki jak na 125ccm.
-ma³o pali ko³o 3 litrów.
-¶wietny jako pojazd dla ludzi maj±cych blisko do pracy na krótkie asfaltowe dystanse jest oki.
-tani i dobrze wyposa¿ony.
-cicho pracuje.
-nie wymaga wielkiego wk³adu finansowego.
Ja osobi¶cie nie pcha³ bym siê w ten sprzêt bo ogó³em jest s³aby. jak za taka cenê, w porównaniu oczywi¶cie ze stara poczciw± WSK± która jest 3 razy mocniejsza i lepiej zrobiona. Bo nie zawsze co ruskie to jest dobre. Oni tez potrafi± lipê odwalaæ tanim kosztem chocia¿ rzadko to siê im zdarza. taka jest moja opinia o tym poje¼dzie i nie musicie siê wcale na ni± powo³ywaæ.
- maruder07
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 18/8/2008, 16:12
- Lokalizacja: Michałowo
Mam takie cudo i powiem że to jeździ. Jeżeli chodzi o pochodzenie to jest to produkt wielonarodowościowy jak większość pojazdów mechanicznych czyli gdzie inndziej silnik klepią, dzie indzie ramę i gdzie indziej naklejki. Mam zrobione ponad 9000 bez napraw czy remontu oprócz normalnej obsługi typu naciąg łańcuch, podciąganie hamulców, czyszczenie filtra, wymina oleju itp. Regulacja zaworów identyczna jak w instrukcji rometa z tym że na forum rometa doszli że oba ustawia się na 0,05 i tak jest najlepiej.. Silnik to jednostka chińska ale trwała. To jest to samo co w Romecie k125 lub RM125. Najmniej zawodny w tych rometach jest właśnie silnik. Większość elementów pochodzi z Białorusi jest on robiony pod szyldem Mińska a to kojarzy się z byłym ZSRR. Ruskie się rozpadli a Mińsk został. Rama, boczki, błotniki,zadupek, licznik, kierunki, siedzenie jest toporne jak ruski czołg a przez to wytrzymałe w porównaniu do rometa gdzie oprócz ramy to są same plastiki. Lakier też jest na poziomie ruskiego czołgu. Naklejki i niektóre elemeny są doklejane w miejscach gdzie ma on być sprzedany tak jak wyżej koleś napisał może być u nas, może na Białorusi, może u Ruskich i często jest to dodatek do ciągników ale cwaniaki sprzedają go jako odrębny produkt .
- żunio
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 18/12/2007, 22:23
to jest chinczyk, zobacz na silnik. 2 taktów takich nie robią
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości