Wyrywa kierownicÄ™ z rÄ…k...
			Posty: 14
			 • Strona 1 z 1
		
	
Wyrywa kierownicÄ™ z rÄ…k...
Witam. mam aprilię pegaso 125. Jak jadę po polnych drogach z szybkością ok powyzej 60km/h i na dziórawym asfalcie to nieraz potrafi wyrwać kierownicę z rąk i rzucać motorem na boki... Czym to jest spowodowane? Czy moze to juz czas zregenerować lagi przednei?
				
			- 
				 
 tomala821
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 18/3/2008, 15:42
- Lokalizacja: Warszawa
A nie idzie jasniej opisac o co chodzi ? Po wyjsciu z dziury dawaj mniej gazu :d haha
				Yamaha DT 125R [SPRZEDANA] >> Aprilia RS 125 [SPRZEDANA] >> Yamaha YZF 250
22.10.08 ====> Zdałem Prawko
			22.10.08 ====> Zdałem Prawko

- 
				 
 zdzichu123
- Bywalec
- Posty: 869
- Dołączył(a): 11/7/2007, 21:37
- Lokalizacja: Chodzież
A ja bym proponował troszkę się nauczyć jeździć w terenie - bo to jest całkowicie inna jazda niż po asfalcie, zajebiście mocne trzymanie kierownicy to podstawa  
A może jesteś marnej postury i po prostu nie masz siły utrzymać moto - pamiętaj, to Ty masz kierować motocyklem, a nie odwrotnie
				 
A może jesteś marnej postury i po prostu nie masz siły utrzymać moto - pamiętaj, to Ty masz kierować motocyklem, a nie odwrotnie

BMW F650 Funduro.
			- 
				 
 qadrat
- Świeżak
- Posty: 276
- Dołączył(a): 21/4/2008, 21:25
- Lokalizacja: Ozorków
- 
				 
 fajerstarter
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 358
- Dołączył(a): 19/6/2006, 18:43
- Lokalizacja: warszawa
moim zdaniem amorek mógłby go tylko zabić..
W twrenie trzeba sobie radzić samemu bo po dziórach to koło wybiera gdzie pojedzie a kierowcja jedynie wskazuje odpowiedni kierunek a amorek w takich warunkach zablokuje kiere i gleba gotowa.
Zresztą to chyba zbliżasz się do granicy możliwości tej Aprilki
				
			W twrenie trzeba sobie radzić samemu bo po dziórach to koło wybiera gdzie pojedzie a kierowcja jedynie wskazuje odpowiedni kierunek a amorek w takich warunkach zablokuje kiere i gleba gotowa.
Zresztą to chyba zbliżasz się do granicy możliwości tej Aprilki
- 
				 
 PajÄ…k
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 704
- Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa Gocław
kutwa to mi też WSK wyrywa jak jasny ch*** jak wpadne przy 60km/h w dziure taka że zawias mało nie wystrzeli w kosmos... koledzy jaka jest przyczyna (zaznaczam ze moja Wueszczka miała tylko jednego dzwona i ma rame skzywioną i zostawia 2 ślady ale prowadzi sie mozna powiedzieć pewnie)  8)8)8)8)  PS dawno mnie nie było i widze że świeżaków sie naroiło ze żal sie ich robi.... pozdro
8)8)8)8)  PS dawno mnie nie było i widze że świeżaków sie naroiło ze żal sie ich robi.... pozdro
				 8)8)8)8)  PS dawno mnie nie było i widze że świeżaków sie naroiło ze żal sie ich robi.... pozdro
8)8)8)8)  PS dawno mnie nie było i widze że świeżaków sie naroiło ze żal sie ich robi.... pozdro< Biker Boyz Team W-ów >  CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit |  | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
			- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
marvin napisał(a):mar111cin napisał(a):ja bym proponował jeździć po gładkim asfalcie i nie wpadać w dziury.
Wiesz kolego to że ty nie umiesz jeżdzić w terenie i odradzasz tego to nie znaczy ze inni maja tego nie robić.
no to niech zaspawa kierownice żeby mu jej nie wyrywało
 
jednopostowiec który gówno o mnie wie, a wyraża swoje opinie.
to tak jakby się zapytał co zrobić żeby motocykl nie palił nic paliwa, a żeby nim mógł jeździć

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
, jest V-Strom 650 AK8 
			było gsx600f, było ZX12R
 , jest V-Strom 650 AK8
, jest V-Strom 650 AK8 
- 
				 
 mar111cin
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
najlepsze jest to że dziurawy asfalt i polną dróżkę nazywa terenem  
A co do latającej kierownicy, to dawno dawno temu jak miałem skuter i jechałem po dziurawym, to też mi kierownicę wyrywało . W sumie sprawdź działanie amorków, bo może już są tak dobite że twardo chodzą i nie wytłumiają dobrze.
. W sumie sprawdź działanie amorków, bo może już są tak dobite że twardo chodzą i nie wytłumiają dobrze.
				 
A co do latającej kierownicy, to dawno dawno temu jak miałem skuter i jechałem po dziurawym, to też mi kierownicę wyrywało
 . W sumie sprawdź działanie amorków, bo może już są tak dobite że twardo chodzą i nie wytłumiają dobrze.
. W sumie sprawdź działanie amorków, bo może już są tak dobite że twardo chodzą i nie wytłumiają dobrze.Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto  

			 

- 
				 
 wiklad
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
- Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin
Jezdziłem na innych motorach i w więkoszośći tak się nie dzieje nawet w mojej etz 250 jak 120 na polnej zamykam to nie wyrywa tak mocno jak a w aprili...  w innych apriliach tak się nie dzieje. Pojedę sprawdzić do mechanika stan amorków ale moim zdaniem dobrze wytłumiają tylko nieraz dobijają...
				
			- 
				 
 tomala821
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 18/3/2008, 15:42
- Lokalizacja: Warszawa
			Posty: 14
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

