Zobacz wÄ…tek - Pomocy !
NAS Analytics TAG

Pomocy !

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Pomocy !

Postprzez bochen_team » 27/1/2009, 12:47

Witam :cry:
Kupiłem we wrzesniu motor. A dokladnie Suzuki XF 650 Freewind. Motor miał strasznego kopa, był pierwszym prawdziwym moto, drugiego dnia dałem sie przejechac koledze ktory jest katem dla motocykli i tak tez bylo z moim. Wsiadł i odrazu do konca, pojechał na zwirownie i szalał na błocie i innych zajawkach dla crossow. I nagle z dnia na dzien motocykl zaczał tracic moc, wolniej wchodził na koncowe obroty, i pojawiło sie dziwne cykanie w silniku, kolega powiedział ze jest to prawdopodobnie przekrecona panewka, lecz nie jestem pewny. Motor jezdzi nadal, i nie chodzi o to ze jest padaką ale niepokoi mnie ten dzwiek. Poza Tym jest wszystko dobrze ! Pali od strzału lecz to juz nie to co na początku... Prosze o wasze opinie i z gory dziekuje :wink:
bochen_team
Świeżak
 
Posty: 126
Dołączył(a): 19/1/2009, 13:21


Postprzez Sureal » 27/1/2009, 13:27

Zmień temat postu na taki, który będzie bardziej mówił o co chodzi - więcej osób na niego zajrzy, które mają pojęcie o co chodzi.

do sezonu masz dużo czasu. Znajdź sobie na forum Kargula i napisz do niego na PW, powinien Ci pomóc.
Sureal
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 30/6/2008, 23:41
Lokalizacja: Poznań


Postprzez numberuno » 27/1/2009, 14:08

Masz nauczkę żeby nie dawać sprzętu nikomu, szczególnie kiedy wiedziałeś jak się obchodzi twój "kolega".
A co do panewki, to zlej z motocykla olej do miski. Następnie przelej ten olej do innego naczynia. Jeśli na dnie miski zobaczysz miedziane opiłki, to na pewno panewa. Jeśli nie będzie opiłków to znajdź dobrego mechanika motocyklowego niech szuka przyczyny.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49

Postprzez bochen_team » 27/1/2009, 18:30

Dziekuje za pouczenie :) nastepnym razem napewno zwróce na to uwage ...
a co do panewki, olej z silnika zlałem zaraz po tym jak sprawa sie pogorszyła, nie zwróciłem na to uwagi czy są jakieś opiłki czy ich nie ma, ale wydaje mi sie ze nic specjalnego tam nie było, w oleju nie bylo kawałkow metalu lub czegoś podobnego, jedyne co pamietam to kawałek sylikonu ale to raczej normalna sprawa. Nauczke mam a koledze juz zapowiedziałem ze na moto nie wsiądzie :!: postaram sie coś z tym zrobic, czeka mnie regulacja zaworów wiec mozna pogrzebac wiecej :) to pierwsze prawdziwe moto ale napewno nie ostatnie :D Pozdrawiam
bochen_team
Świeżak
 
Posty: 126
Dołączył(a): 19/1/2009, 13:21

Postprzez numberuno » 27/1/2009, 19:08

Silikon w oleju to nie jest normalna sprawa. Może świadczyć rzemieślniczej reanimacji silnika. Czyli, że ktoś mógł ci sprzedać odpicowanego trupa, a kolega tylko przyspieszył zgon. Tak jak mówiłem, znajdź dobrego mechanika który obejrzy silnik i zdiagnozuje usterkę.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49

Postprzez bochen_team » 27/1/2009, 21:16

Mieszkam raczej w takiej okolicy że o dobrego mechanika naprawde jest trudno, ale najwyżej zainwestuje ... Słyszałem o "prymitywnym" sposobie sprawdzenia panewki, a głównie tego czy sie przekreciła. Wprowadza sie do silnika metalowy pręt i jakimś sposobem można to sprawdzic. Lecz jestem mechanikiem raczej technicznym a nie fizycznym wiec sam sie tego nie podejmę :D Jeśli ktos słyszał niech opisze tą czynność. A ja mam jeszcze duzo czasu ...
bochen_team
Świeżak
 
Posty: 126
Dołączył(a): 19/1/2009, 13:21

Postprzez numberuno » 27/1/2009, 22:01

Bosh, co za herezje. Człowieku, zastanów się co ty opowiadasz. Jaki pręt, i jak chcesz go wprowadzić w silnik a szczególnie w motocyklu?! A przedewszystkim co to ma niby dać? Dam ci porównanie. Wprowadź sobie taki pręt od tyłu w d... i spróbuj sprawdzić, czy nie masz guza na wątrobie. W motocyklu efekt takiej czynności byłby nie mnie opłakany...
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49

Postprzez bochen_team » 28/1/2009, 10:22

Nie chce wdawac sie w większe kłutnie bo zaraz bedzie milion wyzywisk na moj temat ... Powiem tyle : jeśli powiedział o tym sposobie to nie będę mu zaprzeczał, i może postaram sie w niedługim czasie jakoś to udowodnić :) a co do watroby jestem w pełni zdrowy a jeśli bedę chciał zrobić badanie pojde poprostu do lekrza, nie bede promował twoich sposobów :)
bochen_team
Świeżak
 
Posty: 126
Dołączył(a): 19/1/2009, 13:21

Postprzez numberuno » 28/1/2009, 11:21

bochen_team napisał(a): a co do watroby jestem w pełni zdrowy a jeśli bedę chciał zrobić badanie pojde poprostu do lekrza, nie bede promował twoich sposobów :)


Sposób ten zasugerowałeś kolego Ty. A ja radzę dokładnie analogiczną czynność jak z lekarzem w przypadku Twojej osoby, zrobić z motocyklem, zaprowadź go do mechanika.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49

Postprzez Raczek_6 » 28/1/2009, 22:10

Jest taki patent na mocno zużytą po obróceniu panewkę, wykręcasz świecę przekręcasz wał w górne położenie i następnie lekko w dół wciskasz tłok delikatnie i jeśli idzie w dół panewka na 100% obrócona, ale jeśli jest to wstępny etap to tłok n ie drgnie.
Poszukaj dobrego mechanika motocyklowego i tam zaprowadź motocykl, niech ona zdiagnozuje.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez rumian_1989 » 30/1/2009, 02:40

Jak jesteś z Grójca to zapraszam do Płońska dla motocykla to rzut kamieniem.. Lecąc trasa 7 z Wa wy do Gdańska od wawy to 80 km. To mój kolega ma tam warsztat, trudni się tym od bardzo dawna i szczerze go polecam. Albo wskocz na trase nr 50 i dolecisz przez Sochaczew do Płońska. Jęśli będziesz zainteresowany to pisz podam Ci nr koma. Pzdr
Peugeot Speed 1 AC, Honda CBR 600F2, Yamaha R1 RN19 :)
rumian_1989
Świeżak
 
Posty: 67
Dołączył(a): 7/6/2008, 09:41
Lokalizacja: Raciąż/Warszawa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê