Problemy z odpalaniem.. na ciepłym silniku
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Problemy z odpalaniem.. na ciepłym silniku
Witam! mam problem z moim banditem a mianowicie chodzi o to ze jak zimny jest silnik moto odpali jakos tak bez problemu jak juz chodzi to po zagaszeniu nie moge go odpalic
z rozrusznika probowalem na popych .. i zaplapal po chwili pchania.. .. czy to wina swiec ze odpalalem go w zime..?? przejechalem niecale 100km wczoraj i myslalem ze nie bedzie problemu z odpalaniem ale caly czas to samo..;/ prosze o rade:)
z rozrusznika probowalem na popych .. i zaplapal po chwili pchania.. .. czy to wina swiec ze odpalalem go w zime..?? przejechalem niecale 100km wczoraj i myslalem ze nie bedzie problemu z odpalaniem ale caly czas to samo..;/ prosze o rade:)
- Koniulol
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 8/8/2008, 22:14
- Lokalizacja: Konin
Szukaj. Temat byłwałkowany a przyczyn może być kilka.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
No witam,
Jest szansa, że Ci pomogę, bo już kiedyś miałem z tym styczność.
1. Jeżeli masz manualkę do swojego motocykla, to poszukaj sobie spokojnie jaki masz moduł zapłonowy.
2. Może to być problem z czujnikiem położenia wału. Jeżeli będzie uszkodzony rozrusznik, to najprawdopodobniej będzie on zakłócał wskazania czujnika (do sprawdzenia tego potrzebowałbyś oscyloskopu).
3. Jeżeli wskazania będą prawidłowe, to sprawdź rezystancje przewodów wychodzących z układu zapłonowego przy ciepłym i przy zimnym motocyklu i porównaj je z wartościami podanymi w manualce - może coś Ci przebijać na przewodach.
Sprawdź też bezpieczeniki - od układu ładowania.
4. Jest jeszcze jedna możlwość, może Ci zalewać gaźniki po wyłączeniu motocykla. Czy jak poczekasz z 5 minut to odpala na ciepłym silniku?
Posprawdzaj te rzeczy, powinnismy wtedy wiedzieć co może być powodem takiego zachowania.
Pozdrawiam
Jest szansa, że Ci pomogę, bo już kiedyś miałem z tym styczność.
1. Jeżeli masz manualkę do swojego motocykla, to poszukaj sobie spokojnie jaki masz moduł zapłonowy.
2. Może to być problem z czujnikiem położenia wału. Jeżeli będzie uszkodzony rozrusznik, to najprawdopodobniej będzie on zakłócał wskazania czujnika (do sprawdzenia tego potrzebowałbyś oscyloskopu).
3. Jeżeli wskazania będą prawidłowe, to sprawdź rezystancje przewodów wychodzących z układu zapłonowego przy ciepłym i przy zimnym motocyklu i porównaj je z wartościami podanymi w manualce - może coś Ci przebijać na przewodach.
Sprawdź też bezpieczeniki - od układu ładowania.
4. Jest jeszcze jedna możlwość, może Ci zalewać gaźniki po wyłączeniu motocykla. Czy jak poczekasz z 5 minut to odpala na ciepłym silniku?
Posprawdzaj te rzeczy, powinnismy wtedy wiedzieć co może być powodem takiego zachowania.
Pozdrawiam
- Sureal
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 30/6/2008, 23:41
- Lokalizacja: Poznań
juz znam przyczyne jakze banalną poprostu trzeba bylo zalac świeżej wahy:)) i gitara gra:) na stacji musialem odpalic na popych ale pozniej zatrzymalemsie u mechanika po przejechaniu 30km i odpala juz si:) Smieszna sprawa ale na przyszlosc po zimie zalejcie w starszych rocznikach nowej wahy:) mimo ze powinno sie caly bak przed zima zalac ..;P to wyjezdzijcie iles i zalejscie nowej:)
- Koniulol
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 8/8/2008, 22:14
- Lokalizacja: Konin
dambandit napisał(a):No nie wiem czy to było rozwiązanie problemu . czasami takie usterki występują nieregularnie .
Tak jak mowil dambandit... i nowu niechce na ciepłym odpalac... nawet strzalu w wydech nie ma jak krece dlużej a na popych odpali jak Priv włącze kran...;/ ostatnio jechalem ze 180 i mi zaczol zdychac dojechalem do skrzyżowania i zgasł kompletnie... na pobocze go dopchalem poczekalem jakis czas włączyłem na priv i po chwili spróbowalem go odpalic na popych oczywiscie bo niechcial na rozrusznik...;/ i odpalil..
- Koniulol
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 8/8/2008, 22:14
- Lokalizacja: Konin
Koniulol napisał(a):ostatnio jechalem ze 180 i mi zaczol zdychac dojechalem do skrzyżowania i zgasł kompletnie... na pobocze go dopchalem poczekalem jakis czas włączyłem na priv i po chwili spróbowalem go odpalic na popych oczywiscie bo niechcial na rozrusznik...;/ i odpalil..
To co teraz opisujesz bardziej mi podchodzi pod zapchany kranik lub załamany wężyk paliwa.
Wydaje mi się, że nie ma to nic wspólnego z problemami z odpaleniem na ciepłym silniku i jest zbiegiem okoliczności.
A sprawdź, czy po rozgrzaniu odpali po podłączeniu do samochodowego aku (na kable)
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
sprawdz luzy zaworowe na ciepłym silniku luzy się pomiejszają czyli jak masz gorący to któryś zaworów(lub kilka ) z nich może się nie domykać a na zimnym ci pali bo np. kilka zaworów na zimnym silniku ma luz mniejszy niż 0,05 mm.
Suzuki GSX-R 750 (olejak)
-
lukaszbiernacki - Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 5/1/2008, 17:03
- Lokalizacja: Węgrów
WIem ze stalo sie to(problemy z odpalaniem) jak za szybko puścilem sprzeglo i mi zgasl i od tamtej pory na ciepłym niechce odpalac...;( A to z tym paliwem to albo ze mam kranik od 1200 i za slab podciśnienie chociaz bylo wszystko dobrze jakis czas temu po tym jak mialem ten sam problem w mniejszym stopniu...
- Koniulol
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 8/8/2008, 22:14
- Lokalizacja: Konin
miałem
podobny problem ze swoją zx6, na zimnym odpalała od strzała, na ciepłym czasmi kręciłem aż do końca akumulatora i nic, wymiana świec, kabli, synchro gażników, regulacja zaworów nic nie dała, może po miesiącu doszedlem że linka ssania odbija do konca a dźwigienka przy gażnikach jakiś milimetr nie cofała sie do końca, problem w sumie nie duży ale naciągnął mnie na nie małe koszty
podobny problem ze swoją zx6, na zimnym odpalała od strzała, na ciepłym czasmi kręciłem aż do końca akumulatora i nic, wymiana świec, kabli, synchro gażników, regulacja zaworów nic nie dała, może po miesiącu doszedlem że linka ssania odbija do konca a dźwigienka przy gażnikach jakiś milimetr nie cofała sie do końca, problem w sumie nie duży ale naciągnął mnie na nie małe koszty
- kamillassek
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 5/7/2008, 14:31
Wczoraj odpalilem go od zimnego silnika i po 5-6 sec zgasilem i juz niechcial odpalic...;/ wiec czego to moze byc wina..?? jak odpale go na zimnym i nie gasze to moglby tak chodzic i chodzic az benzyny nie braknie ale jak zgasze to odpalic niechce..;/ Szykuje sie na kupno nowych swiec.. Pomoze cos.???jak myslicie.???
- Koniulol
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 8/8/2008, 22:14
- Lokalizacja: Konin
viewtopic.php?t=15264&highlight=
tutaj masz kolego temat zwiazany z twoim problemem,poczytaj ...
tutaj masz kolego temat zwiazany z twoim problemem,poczytaj ...
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
napewno nie zaszkodzi
i pamiętaj aby nie odpalać motocykla w zimie i wyłączać silnik po kilku minutach.Zaczekaj aż osiągnie odpowiednią temp.-ja zawsze czekam aż 2razy się załączy wentylator
i pamiętaj aby nie odpalać motocykla w zimie i wyłączać silnik po kilku minutach.Zaczekaj aż osiągnie odpowiednią temp.-ja zawsze czekam aż 2razy się załączy wentylator
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości