Zobacz wÄ…tek - <i>[BMW K1300R]</i> BMW K 1300 R – duża bawarka
NAS Analytics TAG

[BMW K1300R] BMW K 1300 R – duża bawarka

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 21/1/2009, 16:24

Komentatorzy napisał(a):A' propos wywodów o quick shifterze:). Japońska czwórka i Ducati ma już za sobą fascynację tym urządzeniem trwającą nie mniej niż 4 lata. Zestawy do wspomnianych maszyn występują jako kit do samodzielnego montażu. Nie są rozwiązaniem ani przełomowym ani nazbyt popularnym.
A sama Beema? No coż,design jest kwestią gustu. Jest zlepkiem elementów GSa, K1200R i wszystkiego, co zalegało na półkach. Na dziś B-King w tej klasie rulez i tego nie zmieni fakt, że K1300R załatwia setkę w 2,9s. 9 lat temu Niemcy rozpoczęli w tym kierunku ewolucję silnika leżącego "poziomo i w poprzek", gdy tymczasem japońskie nakedy już potrafiły zrobić ten wynik ... ;-)
<br><hr>Nakedbusa<br>
Komentatorzy napisał(a):a przyszlo ci kiedys do glowy, ze 10 lat temu filozofia BMW byla zgola inna? GS - turystyka i te sprawy. Teraz kiedy BMW postanowil zawalczyc o nejlepszy kawalek tortu, wchodzi do rzedowek to ludzie pisza ze sa zacofani i robia motor z tego co lezy na pulkach... ja wlasnie uwazam ze to B-King z pozlepiany z Hayabusy and nie K1300R z resztek. A poza tym po co mi B-King ja K1300R bije go w kazdym aspekcie, a wyglad to kwestia gustu, a tak apropos to fajne resztki maja na pulkach skoro im wyszlo cos takiego ze pomimo mniejszej mocy i pojemnosci jezdzi szybckiej niz B-King nie wpominajac o wlasciwosciach trakcyjnych...<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):''po co mi B-King ja K1300R bije go w kazdym aspekcie'' TAK RYSKU szczegulnie cenowym ,no i w sporcie BMW ma mega sukcesy !!!<br><hr>ram<br>
No B-King to tez ma duzo sukcesow w sporcie, B-King of the track....heheh, a rozmowa o tych dwoch motorach K1300R i B-King. B-King tez do najtanszych nie nalezy, a roznica w cenie miedzy nimi na pewno usprawiedliwia dystans pomiedzy tymi motorami, wynika to po prostu z uzytych do budowy materialow. Rozumiem ze ta uwaga apropos sportu chyba bardziej sie tyczy calego BMW Mottorad niz jakiego poszczegolnego modelu. Ostatnio jednak wizja BMW sie zmienila i niedlugo pewnie doczekamy sie paru sportowych niespodzinek ze strony BMW Mottorad, dotychczas turystyka motorowa a teraz moco akcentuja na sport. Powiem ze jak na pierszego rzedowego 1000 od BMW - S1000RR prezentuje sie imponujaco. Dajmy im pare sezonow a zobaczymy kto gdzie rzadzi....<br><hr>Rys
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 21/1/2009, 21:36

Komentatorzy napisał(a):A' propos wywodów o quick shifterze:). Japońska czwórka i Ducati ma już za sobą fascynację tym urządzeniem trwającą nie mniej niż 4 lata. Zestawy do wspomnianych maszyn występują jako kit do samodzielnego montażu. Nie są rozwiązaniem ani przełomowym ani nazbyt popularnym.
A sama Beema? No coż,design jest kwestią gustu. Jest zlepkiem elementów GSa, K1200R i wszystkiego, co zalegało na półkach. Na dziś B-King w tej klasie rulez i tego nie zmieni fakt, że K1300R załatwia setkę w 2,9s. 9 lat temu Niemcy rozpoczęli w tym kierunku ewolucję silnika leżącego "poziomo i w poprzek", gdy tymczasem japońskie nakedy już potrafiły zrobić ten wynik ... ;-)
<br><hr>Nakedbusa<br>
Komentatorzy napisał(a):a przyszlo ci kiedys do glowy, ze 10 lat temu filozofia BMW byla zgola inna? GS - turystyka i te sprawy. Teraz kiedy BMW postanowil zawalczyc o nejlepszy kawalek tortu, wchodzi do rzedowek to ludzie pisza ze sa zacofani i robia motor z tego co lezy na pulkach... ja wlasnie uwazam ze to B-King z pozlepiany z Hayabusy and nie K1300R z resztek. A poza tym po co mi B-King ja K1300R bije go w kazdym aspekcie, a wyglad to kwestia gustu, a tak apropos to fajne resztki maja na pulkach skoro im wyszlo cos takiego ze pomimo mniejszej mocy i pojemnosci jezdzi szybckiej niz B-King nie wpominajac o wlasciwosciach trakcyjnych...<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):''po co mi B-King ja K1300R bije go w kazdym aspekcie'' TAK RYSKU szczegulnie cenowym ,no i w sporcie BMW ma mega sukcesy !!!<br><hr>ram<br>
Komentatorzy napisał(a):No B-King to tez ma duzo sukcesow w sporcie, B-King of the track....heheh, a rozmowa o tych dwoch motorach K1300R i B-King. B-King tez do najtanszych nie nalezy, a roznica w cenie miedzy nimi na pewno usprawiedliwia dystans pomiedzy tymi motorami, wynika to po prostu z uzytych do budowy materialow. Rozumiem ze ta uwaga apropos sportu chyba bardziej sie tyczy calego BMW Mottorad niz jakiego poszczegolnego modelu. Ostatnio jednak wizja BMW sie zmienila i niedlugo pewnie doczekamy sie paru sportowych niespodzinek ze strony BMW Mottorad, dotychczas turystyka motorowa a teraz moco akcentuja na sport. Powiem ze jak na pierszego rzedowego 1000 od BMW - S1000RR prezentuje sie imponujaco. Dajmy im pare sezonow a zobaczymy kto gdzie rzadzi....<br><hr>Rys<br>
Ryś, jak wymiękam jak Ty pięknie walczysz o markę :-) Na prawdę nie często spotyka się takich pasjonatów. Na prawdę wierzysz, że niemiecki pragmatyzm i przyziemna ekonomia dadzą radę w sporcie z włoskim polotem i japońską determinacją? Pracuję dla niemieckiego koncernu, lubię BMW ale ich drożyzna i dopłaty do wszystkiego i na każdym kroku powalają. W samochodach gdzieś to znajduje uzasadnienie (materiały, technika, design) ale w motocyklach chodzi o coś innego. Poza tym jakość w tych motocyklach jest już tylko legendą w odróżnieniu od przynajmniej trzech marek japońskich ;-) Nie zmienia to faktu, że BMW to marka zacna i ekskluzywna, nie dla każdego i nie na każdą kieszeń.<br><hr>Nakedbusa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 21/1/2009, 21:36

Komentatorzy napisał(a):A' propos wywodów o quick shifterze:). Japońska czwórka i Ducati ma już za sobą fascynację tym urządzeniem trwającą nie mniej niż 4 lata. Zestawy do wspomnianych maszyn występują jako kit do samodzielnego montażu. Nie są rozwiązaniem ani przełomowym ani nazbyt popularnym.
A sama Beema? No coż,design jest kwestią gustu. Jest zlepkiem elementów GSa, K1200R i wszystkiego, co zalegało na półkach. Na dziś B-King w tej klasie rulez i tego nie zmieni fakt, że K1300R załatwia setkę w 2,9s. 9 lat temu Niemcy rozpoczęli w tym kierunku ewolucję silnika leżącego "poziomo i w poprzek", gdy tymczasem japońskie nakedy już potrafiły zrobić ten wynik ... ;-)
<br><hr>Nakedbusa<br>
Komentatorzy napisał(a):a przyszlo ci kiedys do glowy, ze 10 lat temu filozofia BMW byla zgola inna? GS - turystyka i te sprawy. Teraz kiedy BMW postanowil zawalczyc o nejlepszy kawalek tortu, wchodzi do rzedowek to ludzie pisza ze sa zacofani i robia motor z tego co lezy na pulkach... ja wlasnie uwazam ze to B-King z pozlepiany z Hayabusy and nie K1300R z resztek. A poza tym po co mi B-King ja K1300R bije go w kazdym aspekcie, a wyglad to kwestia gustu, a tak apropos to fajne resztki maja na pulkach skoro im wyszlo cos takiego ze pomimo mniejszej mocy i pojemnosci jezdzi szybckiej niz B-King nie wpominajac o wlasciwosciach trakcyjnych...<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):''po co mi B-King ja K1300R bije go w kazdym aspekcie'' TAK RYSKU szczegulnie cenowym ,no i w sporcie BMW ma mega sukcesy !!!<br><hr>ram<br>
Komentatorzy napisał(a):No B-King to tez ma duzo sukcesow w sporcie, B-King of the track....heheh, a rozmowa o tych dwoch motorach K1300R i B-King. B-King tez do najtanszych nie nalezy, a roznica w cenie miedzy nimi na pewno usprawiedliwia dystans pomiedzy tymi motorami, wynika to po prostu z uzytych do budowy materialow. Rozumiem ze ta uwaga apropos sportu chyba bardziej sie tyczy calego BMW Mottorad niz jakiego poszczegolnego modelu. Ostatnio jednak wizja BMW sie zmienila i niedlugo pewnie doczekamy sie paru sportowych niespodzinek ze strony BMW Mottorad, dotychczas turystyka motorowa a teraz moco akcentuja na sport. Powiem ze jak na pierszego rzedowego 1000 od BMW - S1000RR prezentuje sie imponujaco. Dajmy im pare sezonow a zobaczymy kto gdzie rzadzi....<br><hr>Rys<br>
Ryś, jak wymiękam jak Ty pięknie walczysz o markę :-) Na prawdę nie często spotyka się takich pasjonatów. Na prawdę wierzysz, że niemiecki pragmatyzm i przyziemna ekonomia dadzą radę w sporcie z włoskim polotem i japońską determinacją? Pracuję dla niemieckiego koncernu, lubię BMW ale ich drożyzna i dopłaty do wszystkiego i na każdym kroku powalają. W samochodach gdzieś to znajduje uzasadnienie (materiały, technika, design) ale w motocyklach chodzi o coś innego. Poza tym jakość w tych motocyklach jest już tylko legendą w odróżnieniu od przynajmniej trzech marek japońskich ;-) Nie zmienia to faktu, że BMW to marka zacna i ekskluzywna, nie dla każdego i nie na każdą kieszeń.<br><hr>Nakedbusa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/1/2009, 23:38

Komentatorzy napisał(a):Ja tego nie rzumiem, jaka niedzielna zabawka, jaki lans. Jezdze K1200R na codzien dojezdzajac do pracy w duzym miescie caly czas w korku i nie mam z tym problemu zadnego i nie pamietam azeby jakis skuter robil to lepiej. K ma szerokosc skutera a to jest najwazniejsze. Poza tym jak zobaczcie sobie oferte owiewek do K1200R to zbierze sie z 10 co najmniej, prosze bardzo zakladasz i cisniesz 500km, zaden problem, poza tym mnostwo akcesorii, uwazam ze to jednen z najbardziej kompromisowych szosowych motorow jakie mozna nabyc.<br><hr>Rys<br>
Ryś, a może Ty masz ćwiartkę etatu na Ostrobramskiej ... ? Hmmmmm?
Opis akcesoriów jak z folderu ;-)<br><hr>Nakedbusa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/1/2009, 08:23

Komentatorzy napisał(a):Ja tego nie rzumiem, jaka niedzielna zabawka, jaki lans. Jezdze K1200R na codzien dojezdzajac do pracy w duzym miescie caly czas w korku i nie mam z tym problemu zadnego i nie pamietam azeby jakis skuter robil to lepiej. K ma szerokosc skutera a to jest najwazniejsze. Poza tym jak zobaczcie sobie oferte owiewek do K1200R to zbierze sie z 10 co najmniej, prosze bardzo zakladasz i cisniesz 500km, zaden problem, poza tym mnostwo akcesorii, uwazam ze to jednen z najbardziej kompromisowych szosowych motorow jakie mozna nabyc.<br><hr>Rys<br>
Za wartość tych dodatków można kupić w dobrym stanie motor ....szerokość skutera ???? jakiego ????? może jeszcze napiszesz że pali tyle co skuter??? 50 cm hehehehh Nie rozumiem jak można pisać ze motor o pojemności 1200 cm jest idealny na miasto i korki plakać sie chce ....Może ty faktycznie pracujesz w BMW????? to zmienia postać sprawy....szef kazał hehheh<br><hr>Tony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/1/2009, 10:01

Komentatorzy napisał(a):A' propos wywodów o quick shifterze:). Japońska czwórka i Ducati ma już za sobą fascynację tym urządzeniem trwającą nie mniej niż 4 lata. Zestawy do wspomnianych maszyn występują jako kit do samodzielnego montażu. Nie są rozwiązaniem ani przełomowym ani nazbyt popularnym.
A sama Beema? No coż,design jest kwestią gustu. Jest zlepkiem elementów GSa, K1200R i wszystkiego, co zalegało na półkach. Na dziś B-King w tej klasie rulez i tego nie zmieni fakt, że K1300R załatwia setkę w 2,9s. 9 lat temu Niemcy rozpoczęli w tym kierunku ewolucję silnika leżącego "poziomo i w poprzek", gdy tymczasem japońskie nakedy już potrafiły zrobić ten wynik ... ;-)
<br><hr>Nakedbusa<br>
Komentatorzy napisał(a):a przyszlo ci kiedys do glowy, ze 10 lat temu filozofia BMW byla zgola inna? GS - turystyka i te sprawy. Teraz kiedy BMW postanowil zawalczyc o nejlepszy kawalek tortu, wchodzi do rzedowek to ludzie pisza ze sa zacofani i robia motor z tego co lezy na pulkach... ja wlasnie uwazam ze to B-King z pozlepiany z Hayabusy and nie K1300R z resztek. A poza tym po co mi B-King ja K1300R bije go w kazdym aspekcie, a wyglad to kwestia gustu, a tak apropos to fajne resztki maja na pulkach skoro im wyszlo cos takiego ze pomimo mniejszej mocy i pojemnosci jezdzi szybckiej niz B-King nie wpominajac o wlasciwosciach trakcyjnych...<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):''po co mi B-King ja K1300R bije go w kazdym aspekcie'' TAK RYSKU szczegulnie cenowym ,no i w sporcie BMW ma mega sukcesy !!!<br><hr>ram<br>
Komentatorzy napisał(a):No B-King to tez ma duzo sukcesow w sporcie, B-King of the track....heheh, a rozmowa o tych dwoch motorach K1300R i B-King. B-King tez do najtanszych nie nalezy, a roznica w cenie miedzy nimi na pewno usprawiedliwia dystans pomiedzy tymi motorami, wynika to po prostu z uzytych do budowy materialow. Rozumiem ze ta uwaga apropos sportu chyba bardziej sie tyczy calego BMW Mottorad niz jakiego poszczegolnego modelu. Ostatnio jednak wizja BMW sie zmienila i niedlugo pewnie doczekamy sie paru sportowych niespodzinek ze strony BMW Mottorad, dotychczas turystyka motorowa a teraz moco akcentuja na sport. Powiem ze jak na pierszego rzedowego 1000 od BMW - S1000RR prezentuje sie imponujaco. Dajmy im pare sezonow a zobaczymy kto gdzie rzadzi....<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Ryś, jak wymiękam jak Ty pięknie walczysz o markę :-) Na prawdę nie często spotyka się takich pasjonatów. Na prawdę wierzysz, że niemiecki pragmatyzm i przyziemna ekonomia dadzą radę w sporcie z włoskim polotem i japońską determinacją? Pracuję dla niemieckiego koncernu, lubię BMW ale ich drożyzna i dopłaty do wszystkiego i na każdym kroku powalają. W samochodach gdzieś to znajduje uzasadnienie (materiały, technika, design) ale w motocyklach chodzi o coś innego. Poza tym jakość w tych motocyklach jest już tylko legendą w odróżnieniu od przynajmniej trzech marek japońskich ;-) Nie zmienia to faktu, że BMW to marka zacna i ekskluzywna, nie dla każdego i nie na każdą kieszeń.<br><hr>Nakedbusa<br>
Mysle ze dadza sobie znakomicie, przykladem moze byc F1. Jesli bedzie za tym odpowienia kasa, a ostanio BMW daje sygnaly ze bedzie, to o niemiecka mysla techniczna bym sie nie martwil, pozostanie tylko posadzic za sterami dobrego jezdzca. Apropos cen, to ze lekka przesada, Niemcy nie odstaja znacznie od motorow japonskich, Milaem kiedys Suzuki GSR600 i powiem ci ze szykba byla dwukrotnie drozsza niz do K1200R, koles ma CBR600F i lusterko tez kosztuje dwo razy wiecej, a cena servisu taka sama, albo nizsza, nie wsominajac o tym ze robisz go co 10k a nie co 6k. A motory Wloskie? jednak po Ducati nikt nie jedzie, ze to to lansu i drozyzna. Przeciez to jest chore!!!
Nie jestem jakims zadnym zagorzalym fanem marki BMW, po prostu stoja za tym fakty, moze cana zakupu BMW jest wieksza ale potem jest taniej, nie mowilbym gdybym nie mial BMW. Poza tym wyczowam ze wielu ludzi ma jakas anypatie do BMW i czcca motory Japonskie, ale powiedzialbym ze to bardzo Polskie podejscie, na szczescie gdzie indziej jest lepiej...<br><hr>Rys
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/1/2009, 21:11

Komentatorzy napisał(a):Juz to dawno udowodniono ze poprzednia wersja K1200R byla szybsza od B-Kinga pomimo jego wiekszej mocy,(British magazine RiDE tested the B-King and K1200R together and found that despite the extra power of the B-King, the K1200R was faster accelerating and had a 9 mph higher top speed.) wiec K1300R chyba tez bedzie szybsza..... w sprawach rozwizan technicznych to tu nie ma co nawet porownywac, B-King daleko dalego z tylu. Kto by wolal B-Kinga od K1300R ten chyba musi byc jakims mega fanem Suzuki i nic poza tym... pozdrowiena dla wszystkich K - posiadaczy.<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):w tej klasie raczej nie liczy sie vmax bo i tak ciężko ją osiągnąć... :P a co do wyboru b-kinga - ja bym wybrał właśnie jego a nie BMW z bardzo prostego powodu - nie jest na tyle gorszy technicznie (jeśli rzeczywiście w ogóle jest) zeby go całkiem skreślać, ale wygląda dużo lepiej od K1300, które wg mnie jest przekombinowane, zbyt futurystyczne (no ale o gustach się nie dyskutuje :)<br><hr>gh<br>
Komentatorzy napisał(a):nie B-King nie jest futurystyczny, ani troche... taki neo klasyk...hehe, to dopiero kosmita wsrod motorow, ale tak jak wspmniales o gustach sie nie dyskutuje..., poza tym polecam przejazdzke na K, a dopiero potem decyzje co bym wybral...<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):źle się wyraziłem, nie miałem na myśli że bk nie jest futurystyczny tylko że po prostu są to dwa różne motocykle (wygląd), a mi bardziej pasuje wizja ludzi z suzuki ;) peace<br><hr>gh<br>
Ja na codzień jeżdżę K1200R Sport po Warszawie. Może motocykl nie jest szczytem poręczności (ze względu na swoją długość) ale spokojnie daje sobie radę w ruchu - jest bardzo stateczny przy niskich prędkościach przez co wogóle nie czuć jego masy. Co do BK to raz spróbowałem na dniach otwartych (45 min. wycieczka krętymi rogami po okolicach Krakowa) i że w miom odczuciu fatalnie wygląda to nie ważne ale to że siedzi się na nim jak na kiblu w samolocie to już nie jestem mu w stanie wybaczyć. Przy wzroście 180 cm nie należę do osób wysokich a podczas jazdy przez dziwaczne ukształtowanie plastików nie mogłem przytulić nóg do baku (jazda w rozkroku...?!?) Co do mocy to w tej klasie motocykli nie ma co dyskutować...z pewnością mistrzom prostej koni nie zabraknie. Różnica jest (i to spora) przy pokonywaniu zakrętów. BK prowadzi się zdecydowanie lepiej niż wóz drabiniasty ale do...szukam dobrego słowa ...finezji zestrojenia zawieszenia beemki naprawdę DUŻO mu brakuje. Tak nawiasem dziwie się że ambasadorem (bo tak się to chyba nazywa) BK jest Saleta - chłop jak dąb - jak on się na nim mieści (btw chciałbym zobaczyć jego fotki w ruchu - facet musi wyglądać jakby na psie jeździł :P<br><hr>Kajo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/1/2009, 23:14

Komentatorzy napisał(a):Ja tego nie rzumiem, jaka niedzielna zabawka, jaki lans. Jezdze K1200R na codzien dojezdzajac do pracy w duzym miescie caly czas w korku i nie mam z tym problemu zadnego i nie pamietam azeby jakis skuter robil to lepiej. K ma szerokosc skutera a to jest najwazniejsze. Poza tym jak zobaczcie sobie oferte owiewek do K1200R to zbierze sie z 10 co najmniej, prosze bardzo zakladasz i cisniesz 500km, zaden problem, poza tym mnostwo akcesorii, uwazam ze to jednen z najbardziej kompromisowych szosowych motorow jakie mozna nabyc.<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Ryś, a może Ty masz ćwiartkę etatu na Ostrobramskiej ... ? Hmmmmm?
Opis akcesoriów jak z folderu ;-)<br><hr>Nakedbusa<br>
widze ze jak juz nie wiadomo co odpowiedziec to trzebka wykpic. Radze zebrac fakty przed kolejnymi smiesznymi postami w przyszlosci jak B-King rulez... hehehe Podam teraz cene niestety z UK bo w polsce jeszcze nie ma ceny na K1300R. otoz: B-King - 9000GBP a K1300R - 9500GBP, zakladajac ze masz wal kardana i servisy co 10K, BMW robi sie tanszy po 30.000km, dodam ze BMW jest szybszy, ma lepsze wykonczenie, mniej pali i jest duzo wiekszy wybor akcesorii, ktore sa tak apropos tansze. Wybor jest twoj stary.<br><hr>Rys
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/1/2009, 23:15

Komentatorzy napisał(a):Ja tego nie rzumiem, jaka niedzielna zabawka, jaki lans. Jezdze K1200R na codzien dojezdzajac do pracy w duzym miescie caly czas w korku i nie mam z tym problemu zadnego i nie pamietam azeby jakis skuter robil to lepiej. K ma szerokosc skutera a to jest najwazniejsze. Poza tym jak zobaczcie sobie oferte owiewek do K1200R to zbierze sie z 10 co najmniej, prosze bardzo zakladasz i cisniesz 500km, zaden problem, poza tym mnostwo akcesorii, uwazam ze to jednen z najbardziej kompromisowych szosowych motorow jakie mozna nabyc.<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Ryś, a może Ty masz ćwiartkę etatu na Ostrobramskiej ... ? Hmmmmm?
Opis akcesoriów jak z folderu ;-)<br><hr>Nakedbusa<br>
widze ze jak juz nie wiadomo co odpowiedziec to trzebka wykpic. Radze zebrac fakty przed kolejnymi smiesznymi postami w przyszlosci jak B-King rulez... hehehe Podam teraz cene niestety z UK bo w polsce jeszcze nie ma ceny na K1300R. otoz: B-King - 9000GBP a K1300R - 9500GBP, zakladajac ze masz wal kardana i servisy co 10K, BMW robi sie tanszy po 30.000km, dodam ze BMW jest szybszy, ma lepsze wykonczenie, mniej pali i jest duzo wiekszy wybor akcesorii, ktore sa tak apropos tansze. Wybor jest twoj stary.<br><hr>Rys
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/1/2009, 09:43

Komentatorzy napisał(a):Ja tego nie rzumiem, jaka niedzielna zabawka, jaki lans. Jezdze K1200R na codzien dojezdzajac do pracy w duzym miescie caly czas w korku i nie mam z tym problemu zadnego i nie pamietam azeby jakis skuter robil to lepiej. K ma szerokosc skutera a to jest najwazniejsze. Poza tym jak zobaczcie sobie oferte owiewek do K1200R to zbierze sie z 10 co najmniej, prosze bardzo zakladasz i cisniesz 500km, zaden problem, poza tym mnostwo akcesorii, uwazam ze to jednen z najbardziej kompromisowych szosowych motorow jakie mozna nabyc.<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Za wartość tych dodatków można kupić w dobrym stanie motor ....szerokość skutera ???? jakiego ????? może jeszcze napiszesz że pali tyle co skuter??? 50 cm hehehehh Nie rozumiem jak można pisać ze motor o pojemności 1200 cm jest idealny na miasto i korki plakać sie chce ....Może ty faktycznie pracujesz w BMW????? to zmienia postać sprawy....szef kazał hehheh<br><hr>Tony<br>
mieszkam w bardzo duzym miescie pelnum mega korkow, jesli chcesz to zapraszam na male zawody, ty wybierasz jakikolwiek motor/skuter, ustalamy start i mete, ja jade na K ty na czymkolwiek chcesz, byleby nie latalo, jesli wygrasz w co bardzo watpie, to przyznam ci racje ze K sie nie nadaje do miasta, stoi? Ah i uwazaj troche z tym sarkazmem bo to o czyms swiadczy....<br><hr>Rys
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/1/2009, 10:13

Komentatorzy napisał(a):Ja tego nie rzumiem, jaka niedzielna zabawka, jaki lans. Jezdze K1200R na codzien dojezdzajac do pracy w duzym miescie caly czas w korku i nie mam z tym problemu zadnego i nie pamietam azeby jakis skuter robil to lepiej. K ma szerokosc skutera a to jest najwazniejsze. Poza tym jak zobaczcie sobie oferte owiewek do K1200R to zbierze sie z 10 co najmniej, prosze bardzo zakladasz i cisniesz 500km, zaden problem, poza tym mnostwo akcesorii, uwazam ze to jednen z najbardziej kompromisowych szosowych motorow jakie mozna nabyc.<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Za wartość tych dodatków można kupić w dobrym stanie motor ....szerokość skutera ???? jakiego ????? może jeszcze napiszesz że pali tyle co skuter??? 50 cm hehehehh Nie rozumiem jak można pisać ze motor o pojemności 1200 cm jest idealny na miasto i korki plakać sie chce ....Może ty faktycznie pracujesz w BMW????? to zmienia postać sprawy....szef kazał hehheh<br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):mieszkam w bardzo duzym miescie pelnum mega korkow, jesli chcesz to zapraszam na male zawody, ty wybierasz jakikolwiek motor/skuter, ustalamy start i mete, ja jade na K ty na czymkolwiek chcesz, byleby nie latalo, jesli wygrasz w co bardzo watpie, to przyznam ci racje ze K sie nie nadaje do miasta, stoi? Ah i uwazaj troche z tym sarkazmem bo to o czyms swiadczy....<br><hr>Rys<br>
Kolego nie rozumiem twojego fanatyzmu moge tylko przypuszczac ....dlaczego tak bronisz BMW nie twierdze ze to zły motor ma swoje wady i zalety jak kazdy sprzet ale w twoim wykonaniu zachwalanie jego zalet wyglada jak by probowac kogos przekonac do wyprawy nad morze na skuterze ...kazde supermoto zostawi na miescie BMW 1200 S w tyle mimo pojemnosci duzo mniejszej i nie ważne jakiej marki i koniec kropka.Motocyklowe Pozdro <br><hr>Tony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/1/2009, 10:27

Komentatorzy napisał(a):Ja tego nie rzumiem, jaka niedzielna zabawka, jaki lans. Jezdze K1200R na codzien dojezdzajac do pracy w duzym miescie caly czas w korku i nie mam z tym problemu zadnego i nie pamietam azeby jakis skuter robil to lepiej. K ma szerokosc skutera a to jest najwazniejsze. Poza tym jak zobaczcie sobie oferte owiewek do K1200R to zbierze sie z 10 co najmniej, prosze bardzo zakladasz i cisniesz 500km, zaden problem, poza tym mnostwo akcesorii, uwazam ze to jednen z najbardziej kompromisowych szosowych motorow jakie mozna nabyc.<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Za wartość tych dodatków można kupić w dobrym stanie motor ....szerokość skutera ???? jakiego ????? może jeszcze napiszesz że pali tyle co skuter??? 50 cm hehehehh Nie rozumiem jak można pisać ze motor o pojemności 1200 cm jest idealny na miasto i korki plakać sie chce ....Może ty faktycznie pracujesz w BMW????? to zmienia postać sprawy....szef kazał hehheh<br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):mieszkam w bardzo duzym miescie pelnum mega korkow, jesli chcesz to zapraszam na male zawody, ty wybierasz jakikolwiek motor/skuter, ustalamy start i mete, ja jade na K ty na czymkolwiek chcesz, byleby nie latalo, jesli wygrasz w co bardzo watpie, to przyznam ci racje ze K sie nie nadaje do miasta, stoi? Ah i uwazaj troche z tym sarkazmem bo to o czyms swiadczy....<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego nie rozumiem twojego fanatyzmu moge tylko przypuszczac ....dlaczego tak bronisz BMW nie twierdze ze to zły motor ma swoje wady i zalety jak kazdy sprzet ale w twoim wykonaniu zachwalanie jego zalet wyglada jak by probowac kogos przekonac do wyprawy nad morze na skuterze ...kazde supermoto zostawi na miescie BMW 1200 S w tyle mimo pojemnosci duzo mniejszej i nie ważne jakiej marki i koniec kropka.Motocyklowe Pozdro <br><hr>Tony<br>
to zden fanatyzm i wcale nie jestem wielkim fantem BMW, chodzi tylko o to ze ludzie sie wypowiadaja nie majac o czyms zielonego pojecia. ten rulez, ten sie nie nadaje, to drozyzna, ten taki, itp, w zyciu nie meili miedzy nogami i cen tez nie widzieli. To tak jak ty albo ja mowil ze rosyjscie skafandry kosmiczne sa lepsze niz amerykanskie, a pojmy zero o tym. To wlasnie sie tyczy poruszania sie K1200R po miescie, mam i wiem ze sie znakomicie do tego nadaje, no ale specialisci teoretycy wiedza lepiej!!!<br><hr>Rys
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/1/2009, 10:58

Komentatorzy napisał(a):Ja tego nie rzumiem, jaka niedzielna zabawka, jaki lans. Jezdze K1200R na codzien dojezdzajac do pracy w duzym miescie caly czas w korku i nie mam z tym problemu zadnego i nie pamietam azeby jakis skuter robil to lepiej. K ma szerokosc skutera a to jest najwazniejsze. Poza tym jak zobaczcie sobie oferte owiewek do K1200R to zbierze sie z 10 co najmniej, prosze bardzo zakladasz i cisniesz 500km, zaden problem, poza tym mnostwo akcesorii, uwazam ze to jednen z najbardziej kompromisowych szosowych motorow jakie mozna nabyc.<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Za wartość tych dodatków można kupić w dobrym stanie motor ....szerokość skutera ???? jakiego ????? może jeszcze napiszesz że pali tyle co skuter??? 50 cm hehehehh Nie rozumiem jak można pisać ze motor o pojemności 1200 cm jest idealny na miasto i korki plakać sie chce ....Może ty faktycznie pracujesz w BMW????? to zmienia postać sprawy....szef kazał hehheh<br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):mieszkam w bardzo duzym miescie pelnum mega korkow, jesli chcesz to zapraszam na male zawody, ty wybierasz jakikolwiek motor/skuter, ustalamy start i mete, ja jade na K ty na czymkolwiek chcesz, byleby nie latalo, jesli wygrasz w co bardzo watpie, to przyznam ci racje ze K sie nie nadaje do miasta, stoi? Ah i uwazaj troche z tym sarkazmem bo to o czyms swiadczy....<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego nie rozumiem twojego fanatyzmu moge tylko przypuszczac ....dlaczego tak bronisz BMW nie twierdze ze to zły motor ma swoje wady i zalety jak kazdy sprzet ale w twoim wykonaniu zachwalanie jego zalet wyglada jak by probowac kogos przekonac do wyprawy nad morze na skuterze ...kazde supermoto zostawi na miescie BMW 1200 S w tyle mimo pojemnosci duzo mniejszej i nie ważne jakiej marki i koniec kropka.Motocyklowe Pozdro <br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):to zden fanatyzm i wcale nie jestem wielkim fantem BMW, chodzi tylko o to ze ludzie sie wypowiadaja nie majac o czyms zielonego pojecia. ten rulez, ten sie nie nadaje, to drozyzna, ten taki, itp, w zyciu nie meili miedzy nogami i cen tez nie widzieli. To tak jak ty albo ja mowil ze rosyjscie skafandry kosmiczne sa lepsze niz amerykanskie, a pojmy zero o tym. To wlasnie sie tyczy poruszania sie K1200R po miescie, mam i wiem ze sie znakomicie do tego nadaje, no ale specialisci teoretycy wiedza lepiej!!!<br><hr>Rys<br>
Przypominam ze opinie dotycza nowego motoru jakim jest BMW 1300 R a nie 1200 S jaki ty posiadasz a juz na pierwszy rzut oka widac ze to nie to samo ...zgoda???? ani ty ani ja nie mamy go ...natomiast pisanie hasel reklamowych ze jest to król ulic tylko dlatego ze ma 1300 silnik i jest bez owiewek czyli niby jest przeznaczony na miasto to głupota .Pytam po co komu maszyna na miasto o takiej pojemnosci i wadze na sucho 215 kg???? Moim zdaniem do lansu i tyle. Jak wygram w totka to se go kupie laski beda same na niego wskakiwac hehheheh Bo odrazu widac że ze mnie twardziel z polotem :)
PS.
Czy ty mieszkasz w Niemczech ???<br><hr>Tony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/1/2009, 12:36

Komentatorzy napisał(a):Ja tego nie rzumiem, jaka niedzielna zabawka, jaki lans. Jezdze K1200R na codzien dojezdzajac do pracy w duzym miescie caly czas w korku i nie mam z tym problemu zadnego i nie pamietam azeby jakis skuter robil to lepiej. K ma szerokosc skutera a to jest najwazniejsze. Poza tym jak zobaczcie sobie oferte owiewek do K1200R to zbierze sie z 10 co najmniej, prosze bardzo zakladasz i cisniesz 500km, zaden problem, poza tym mnostwo akcesorii, uwazam ze to jednen z najbardziej kompromisowych szosowych motorow jakie mozna nabyc.<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Za wartość tych dodatków można kupić w dobrym stanie motor ....szerokość skutera ???? jakiego ????? może jeszcze napiszesz że pali tyle co skuter??? 50 cm hehehehh Nie rozumiem jak można pisać ze motor o pojemności 1200 cm jest idealny na miasto i korki plakać sie chce ....Może ty faktycznie pracujesz w BMW????? to zmienia postać sprawy....szef kazał hehheh<br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):mieszkam w bardzo duzym miescie pelnum mega korkow, jesli chcesz to zapraszam na male zawody, ty wybierasz jakikolwiek motor/skuter, ustalamy start i mete, ja jade na K ty na czymkolwiek chcesz, byleby nie latalo, jesli wygrasz w co bardzo watpie, to przyznam ci racje ze K sie nie nadaje do miasta, stoi? Ah i uwazaj troche z tym sarkazmem bo to o czyms swiadczy....<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego nie rozumiem twojego fanatyzmu moge tylko przypuszczac ....dlaczego tak bronisz BMW nie twierdze ze to zły motor ma swoje wady i zalety jak kazdy sprzet ale w twoim wykonaniu zachwalanie jego zalet wyglada jak by probowac kogos przekonac do wyprawy nad morze na skuterze ...kazde supermoto zostawi na miescie BMW 1200 S w tyle mimo pojemnosci duzo mniejszej i nie ważne jakiej marki i koniec kropka.Motocyklowe Pozdro <br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):to zden fanatyzm i wcale nie jestem wielkim fantem BMW, chodzi tylko o to ze ludzie sie wypowiadaja nie majac o czyms zielonego pojecia. ten rulez, ten sie nie nadaje, to drozyzna, ten taki, itp, w zyciu nie meili miedzy nogami i cen tez nie widzieli. To tak jak ty albo ja mowil ze rosyjscie skafandry kosmiczne sa lepsze niz amerykanskie, a pojmy zero o tym. To wlasnie sie tyczy poruszania sie K1200R po miescie, mam i wiem ze sie znakomicie do tego nadaje, no ale specialisci teoretycy wiedza lepiej!!!<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Przypominam ze opinie dotycza nowego motoru jakim jest BMW 1300 R a nie 1200 S jaki ty posiadasz a juz na pierwszy rzut oka widac ze to nie to samo ...zgoda???? ani ty ani ja nie mamy go ...natomiast pisanie hasel reklamowych ze jest to król ulic tylko dlatego ze ma 1300 silnik i jest bez owiewek czyli niby jest przeznaczony na miasto to głupota .Pytam po co komu maszyna na miasto o takiej pojemnosci i wadze na sucho 215 kg???? Moim zdaniem do lansu i tyle. Jak wygram w totka to se go kupie laski beda same na niego wskakiwac hehheheh Bo odrazu widac że ze mnie twardziel z polotem :)
PS.
Czy ty mieszkasz w Niemczech ???<br><hr>Tony<br>
nie mieszkam w niemczech i nie mam k1200s tylko K1200R Sport. Zgadzam sie ze jest pelno znacznie tanszych srodkow lokomocji do miasta, ale z gory dyskryminowanie czegos jest bez sensu, np. ''1200 do miasta to glupota'' mialem juz pare motorow, rowniez 2 skutery, i musze przyznac ze do codziennego uzytku bym sie na zeden inny nie zamienil. Dla Ciebie jest to motor do lansu a dla mnie po prostku genialny motocykl do codziennego uzytku, ktory jak to tej pory daje mi najwiecej frajdy i bezpieczenstwa sporod wszystkich motorow na jakch sie poruszalem, a to jest w tym wszstkim najwazniejsze. I staralem sie podzielic moimi odczuciami z wszystkimi foruwiczami i zmienic stereotyp (drozyzna, lans, czolg, itp) wsrod wielu o BMW ale jestem tylko atakowany. Myslcie co chcecie a jak i tak wiem swoje. Fajnie rowniez byloby gdyby kazdy komentujac mial jakies podstawy/fakty/dowody ku temu. Pozdro dla wszystkich i dzieki za wszytkie posty. <br><hr>Rys
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/1/2009, 14:17

Komentatorzy napisał(a):Ja tego nie rzumiem, jaka niedzielna zabawka, jaki lans. Jezdze K1200R na codzien dojezdzajac do pracy w duzym miescie caly czas w korku i nie mam z tym problemu zadnego i nie pamietam azeby jakis skuter robil to lepiej. K ma szerokosc skutera a to jest najwazniejsze. Poza tym jak zobaczcie sobie oferte owiewek do K1200R to zbierze sie z 10 co najmniej, prosze bardzo zakladasz i cisniesz 500km, zaden problem, poza tym mnostwo akcesorii, uwazam ze to jednen z najbardziej kompromisowych szosowych motorow jakie mozna nabyc.<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Za wartość tych dodatków można kupić w dobrym stanie motor ....szerokość skutera ???? jakiego ????? może jeszcze napiszesz że pali tyle co skuter??? 50 cm hehehehh Nie rozumiem jak można pisać ze motor o pojemności 1200 cm jest idealny na miasto i korki plakać sie chce ....Może ty faktycznie pracujesz w BMW????? to zmienia postać sprawy....szef kazał hehheh<br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):mieszkam w bardzo duzym miescie pelnum mega korkow, jesli chcesz to zapraszam na male zawody, ty wybierasz jakikolwiek motor/skuter, ustalamy start i mete, ja jade na K ty na czymkolwiek chcesz, byleby nie latalo, jesli wygrasz w co bardzo watpie, to przyznam ci racje ze K sie nie nadaje do miasta, stoi? Ah i uwazaj troche z tym sarkazmem bo to o czyms swiadczy....<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego nie rozumiem twojego fanatyzmu moge tylko przypuszczac ....dlaczego tak bronisz BMW nie twierdze ze to zły motor ma swoje wady i zalety jak kazdy sprzet ale w twoim wykonaniu zachwalanie jego zalet wyglada jak by probowac kogos przekonac do wyprawy nad morze na skuterze ...kazde supermoto zostawi na miescie BMW 1200 S w tyle mimo pojemnosci duzo mniejszej i nie ważne jakiej marki i koniec kropka.Motocyklowe Pozdro <br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):to zden fanatyzm i wcale nie jestem wielkim fantem BMW, chodzi tylko o to ze ludzie sie wypowiadaja nie majac o czyms zielonego pojecia. ten rulez, ten sie nie nadaje, to drozyzna, ten taki, itp, w zyciu nie meili miedzy nogami i cen tez nie widzieli. To tak jak ty albo ja mowil ze rosyjscie skafandry kosmiczne sa lepsze niz amerykanskie, a pojmy zero o tym. To wlasnie sie tyczy poruszania sie K1200R po miescie, mam i wiem ze sie znakomicie do tego nadaje, no ale specialisci teoretycy wiedza lepiej!!!<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Przypominam ze opinie dotycza nowego motoru jakim jest BMW 1300 R a nie 1200 S jaki ty posiadasz a juz na pierwszy rzut oka widac ze to nie to samo ...zgoda???? ani ty ani ja nie mamy go ...natomiast pisanie hasel reklamowych ze jest to król ulic tylko dlatego ze ma 1300 silnik i jest bez owiewek czyli niby jest przeznaczony na miasto to głupota .Pytam po co komu maszyna na miasto o takiej pojemnosci i wadze na sucho 215 kg???? Moim zdaniem do lansu i tyle. Jak wygram w totka to se go kupie laski beda same na niego wskakiwac hehheheh Bo odrazu widac że ze mnie twardziel z polotem :)
PS.
Czy ty mieszkasz w Niemczech ???<br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):nie mieszkam w niemczech i nie mam k1200s tylko K1200R Sport. Zgadzam sie ze jest pelno znacznie tanszych srodkow lokomocji do miasta, ale z gory dyskryminowanie czegos jest bez sensu, np. ''1200 do miasta to glupota'' mialem juz pare motorow, rowniez 2 skutery, i musze przyznac ze do codziennego uzytku bym sie na zeden inny nie zamienil. Dla Ciebie jest to motor do lansu a dla mnie po prostku genialny motocykl do codziennego uzytku, ktory jak to tej pory daje mi najwiecej frajdy i bezpieczenstwa sporod wszystkich motorow na jakch sie poruszalem, a to jest w tym wszstkim najwazniejsze. I staralem sie podzielic moimi odczuciami z wszystkimi foruwiczami i zmienic stereotyp (drozyzna, lans, czolg, itp) wsrod wielu o BMW ale jestem tylko atakowany. Myslcie co chcecie a jak i tak wiem swoje. Fajnie rowniez byloby gdyby kazdy komentujac mial jakies podstawy/fakty/dowody ku temu. Pozdro dla wszystkich i dzieki za wszytkie posty. <br><hr>Rys<br>
Powiedz ile ci pali na miescie????<br><hr>Tony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/1/2009, 16:24

Komentatorzy napisał(a):Ja tego nie rzumiem, jaka niedzielna zabawka, jaki lans. Jezdze K1200R na codzien dojezdzajac do pracy w duzym miescie caly czas w korku i nie mam z tym problemu zadnego i nie pamietam azeby jakis skuter robil to lepiej. K ma szerokosc skutera a to jest najwazniejsze. Poza tym jak zobaczcie sobie oferte owiewek do K1200R to zbierze sie z 10 co najmniej, prosze bardzo zakladasz i cisniesz 500km, zaden problem, poza tym mnostwo akcesorii, uwazam ze to jednen z najbardziej kompromisowych szosowych motorow jakie mozna nabyc.<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Za wartość tych dodatków można kupić w dobrym stanie motor ....szerokość skutera ???? jakiego ????? może jeszcze napiszesz że pali tyle co skuter??? 50 cm hehehehh Nie rozumiem jak można pisać ze motor o pojemności 1200 cm jest idealny na miasto i korki plakać sie chce ....Może ty faktycznie pracujesz w BMW????? to zmienia postać sprawy....szef kazał hehheh<br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):mieszkam w bardzo duzym miescie pelnum mega korkow, jesli chcesz to zapraszam na male zawody, ty wybierasz jakikolwiek motor/skuter, ustalamy start i mete, ja jade na K ty na czymkolwiek chcesz, byleby nie latalo, jesli wygrasz w co bardzo watpie, to przyznam ci racje ze K sie nie nadaje do miasta, stoi? Ah i uwazaj troche z tym sarkazmem bo to o czyms swiadczy....<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego nie rozumiem twojego fanatyzmu moge tylko przypuszczac ....dlaczego tak bronisz BMW nie twierdze ze to zły motor ma swoje wady i zalety jak kazdy sprzet ale w twoim wykonaniu zachwalanie jego zalet wyglada jak by probowac kogos przekonac do wyprawy nad morze na skuterze ...kazde supermoto zostawi na miescie BMW 1200 S w tyle mimo pojemnosci duzo mniejszej i nie ważne jakiej marki i koniec kropka.Motocyklowe Pozdro <br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):to zden fanatyzm i wcale nie jestem wielkim fantem BMW, chodzi tylko o to ze ludzie sie wypowiadaja nie majac o czyms zielonego pojecia. ten rulez, ten sie nie nadaje, to drozyzna, ten taki, itp, w zyciu nie meili miedzy nogami i cen tez nie widzieli. To tak jak ty albo ja mowil ze rosyjscie skafandry kosmiczne sa lepsze niz amerykanskie, a pojmy zero o tym. To wlasnie sie tyczy poruszania sie K1200R po miescie, mam i wiem ze sie znakomicie do tego nadaje, no ale specialisci teoretycy wiedza lepiej!!!<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Przypominam ze opinie dotycza nowego motoru jakim jest BMW 1300 R a nie 1200 S jaki ty posiadasz a juz na pierwszy rzut oka widac ze to nie to samo ...zgoda???? ani ty ani ja nie mamy go ...natomiast pisanie hasel reklamowych ze jest to król ulic tylko dlatego ze ma 1300 silnik i jest bez owiewek czyli niby jest przeznaczony na miasto to głupota .Pytam po co komu maszyna na miasto o takiej pojemnosci i wadze na sucho 215 kg???? Moim zdaniem do lansu i tyle. Jak wygram w totka to se go kupie laski beda same na niego wskakiwac hehheheh Bo odrazu widac że ze mnie twardziel z polotem :)
PS.
Czy ty mieszkasz w Niemczech ???<br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):nie mieszkam w niemczech i nie mam k1200s tylko K1200R Sport. Zgadzam sie ze jest pelno znacznie tanszych srodkow lokomocji do miasta, ale z gory dyskryminowanie czegos jest bez sensu, np. ''1200 do miasta to glupota'' mialem juz pare motorow, rowniez 2 skutery, i musze przyznac ze do codziennego uzytku bym sie na zeden inny nie zamienil. Dla Ciebie jest to motor do lansu a dla mnie po prostku genialny motocykl do codziennego uzytku, ktory jak to tej pory daje mi najwiecej frajdy i bezpieczenstwa sporod wszystkich motorow na jakch sie poruszalem, a to jest w tym wszstkim najwazniejsze. I staralem sie podzielic moimi odczuciami z wszystkimi foruwiczami i zmienic stereotyp (drozyzna, lans, czolg, itp) wsrod wielu o BMW ale jestem tylko atakowany. Myslcie co chcecie a jak i tak wiem swoje. Fajnie rowniez byloby gdyby kazdy komentujac mial jakies podstawy/fakty/dowody ku temu. Pozdro dla wszystkich i dzieki za wszytkie posty. <br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Powiedz ile ci pali na miescie????<br><hr>Tony<br>
po miescie na 18 litrach zrobie do 240km.<br><hr>Rys
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2009, 10:48

Komentatorzy napisał(a):Ja tego nie rzumiem, jaka niedzielna zabawka, jaki lans. Jezdze K1200R na codzien dojezdzajac do pracy w duzym miescie caly czas w korku i nie mam z tym problemu zadnego i nie pamietam azeby jakis skuter robil to lepiej. K ma szerokosc skutera a to jest najwazniejsze. Poza tym jak zobaczcie sobie oferte owiewek do K1200R to zbierze sie z 10 co najmniej, prosze bardzo zakladasz i cisniesz 500km, zaden problem, poza tym mnostwo akcesorii, uwazam ze to jednen z najbardziej kompromisowych szosowych motorow jakie mozna nabyc.<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Za wartość tych dodatków można kupić w dobrym stanie motor ....szerokość skutera ???? jakiego ????? może jeszcze napiszesz że pali tyle co skuter??? 50 cm hehehehh Nie rozumiem jak można pisać ze motor o pojemności 1200 cm jest idealny na miasto i korki plakać sie chce ....Może ty faktycznie pracujesz w BMW????? to zmienia postać sprawy....szef kazał hehheh<br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):mieszkam w bardzo duzym miescie pelnum mega korkow, jesli chcesz to zapraszam na male zawody, ty wybierasz jakikolwiek motor/skuter, ustalamy start i mete, ja jade na K ty na czymkolwiek chcesz, byleby nie latalo, jesli wygrasz w co bardzo watpie, to przyznam ci racje ze K sie nie nadaje do miasta, stoi? Ah i uwazaj troche z tym sarkazmem bo to o czyms swiadczy....<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego nie rozumiem twojego fanatyzmu moge tylko przypuszczac ....dlaczego tak bronisz BMW nie twierdze ze to zły motor ma swoje wady i zalety jak kazdy sprzet ale w twoim wykonaniu zachwalanie jego zalet wyglada jak by probowac kogos przekonac do wyprawy nad morze na skuterze ...kazde supermoto zostawi na miescie BMW 1200 S w tyle mimo pojemnosci duzo mniejszej i nie ważne jakiej marki i koniec kropka.Motocyklowe Pozdro <br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):to zden fanatyzm i wcale nie jestem wielkim fantem BMW, chodzi tylko o to ze ludzie sie wypowiadaja nie majac o czyms zielonego pojecia. ten rulez, ten sie nie nadaje, to drozyzna, ten taki, itp, w zyciu nie meili miedzy nogami i cen tez nie widzieli. To tak jak ty albo ja mowil ze rosyjscie skafandry kosmiczne sa lepsze niz amerykanskie, a pojmy zero o tym. To wlasnie sie tyczy poruszania sie K1200R po miescie, mam i wiem ze sie znakomicie do tego nadaje, no ale specialisci teoretycy wiedza lepiej!!!<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Przypominam ze opinie dotycza nowego motoru jakim jest BMW 1300 R a nie 1200 S jaki ty posiadasz a juz na pierwszy rzut oka widac ze to nie to samo ...zgoda???? ani ty ani ja nie mamy go ...natomiast pisanie hasel reklamowych ze jest to król ulic tylko dlatego ze ma 1300 silnik i jest bez owiewek czyli niby jest przeznaczony na miasto to głupota .Pytam po co komu maszyna na miasto o takiej pojemnosci i wadze na sucho 215 kg???? Moim zdaniem do lansu i tyle. Jak wygram w totka to se go kupie laski beda same na niego wskakiwac hehheheh Bo odrazu widac że ze mnie twardziel z polotem :)
PS.
Czy ty mieszkasz w Niemczech ???<br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):nie mieszkam w niemczech i nie mam k1200s tylko K1200R Sport. Zgadzam sie ze jest pelno znacznie tanszych srodkow lokomocji do miasta, ale z gory dyskryminowanie czegos jest bez sensu, np. ''1200 do miasta to glupota'' mialem juz pare motorow, rowniez 2 skutery, i musze przyznac ze do codziennego uzytku bym sie na zeden inny nie zamienil. Dla Ciebie jest to motor do lansu a dla mnie po prostku genialny motocykl do codziennego uzytku, ktory jak to tej pory daje mi najwiecej frajdy i bezpieczenstwa sporod wszystkich motorow na jakch sie poruszalem, a to jest w tym wszstkim najwazniejsze. I staralem sie podzielic moimi odczuciami z wszystkimi foruwiczami i zmienic stereotyp (drozyzna, lans, czolg, itp) wsrod wielu o BMW ale jestem tylko atakowany. Myslcie co chcecie a jak i tak wiem swoje. Fajnie rowniez byloby gdyby kazdy komentujac mial jakies podstawy/fakty/dowody ku temu. Pozdro dla wszystkich i dzieki za wszytkie posty. <br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Powiedz ile ci pali na miescie????<br><hr>Tony<br>
nie zmieniaj tematu.
imho nie masz pojęcia o czym piszesz. pojeździłem tydzień na k1200r sport (nie k1200s :-> ) zarówno w trasie jak i po mieście. jest to jeden z najwęższych sprzętów jakie widziałem. nie ma ŻADNEGO problemu w korkach jeśli chodzi o przeciskanie się. przyzwyczaić się za to należy do długości motocykla. nie jest ona problematyczna ale przy takiej a nie innej pozycji na siodle moto prowadzi się trochę inaczej od tego czego się spodziewałem.
co do spalania? imo jest ono śmieszne. w trasie przy pałowaniu 160-240 kmph wychodziło pomiędzy około 6.5 litra z tego co pamiętam. a na pojemność 1200 to pikuś.

na przyszłość trochę więcej tolerancji i chęci słuchania a nie wymądrzania się życzę.

<br><hr>balth
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez rafaÅ‚p » 8/3/2009, 14:47

Witam Panów! Miałem okazję przyjżeć się K1300R z bliska i muszę stwierdzić że BMW zaczyna podejmować decyzje które mi osobiście nie odpowiadają. Projekt przełączników na kierownicy jest przerażająco słaby , nawet Bking ma ten element lepiej rozwiązany , nie poprawiono jakości manetek , a naklejka z napisem K1300R wygląda jak by ją ktoś na wiejskiej stacji benzynowej znalazł i dokleił na szybko. Wiadomo jednak że silnik BMW jest wzorowym osiągnięciem techniki i dorównuje jednostce B Kinga. Już model K1200 był tak zaprojektowany aby osiągać 200KM i tyle w fazie budowy faktycznie mierzono , niestety ekologia wymusiła zastosowanie wielkiego tłumika ,a troska o bezpieczeństwo i wygodę podróżujących wymusiła rezygnację z mocy na konto łagodnej krzywej momentu obrotowego. K1300R również jeżeli chodzi o moc nie błyszczy, ale zawsze można ją otworzyć tak samo jak i K1200R. Maszyny w wersji Power Cup miały zdaje się coś koło 185 koni i kręciły rewelacyjne czasy na torach wyścigowych ,a model K1200S wykręcił najszybszy czas na Nurburgringu dla maszyn seryjnych i pobił na łeb wszystkich oponentów łącznie z Hayabusą że o B Kingu nie wspomnę. Jest więc jasne że BMW K1300R ma spory potencjał i musi zachowywać się podczas jazdy wzorowo ,zarówno w mieście jak i po za nim, oczywiście nie można porównać K1300R z motocyklem trialowym czy super moto ale i tak jej uniwersalność jest dużo większa niż u konkurentów. Ja osobiście z K1200 nie zamierzam rezygnować tylko po to aby mieć najnowszą 1300, po niezbędnych modyfikacjach mam prawie 190KM i to mi wystarcza , a warto również pamiętać o tym że pierwsze modele K1300 mogą cierpieć na choroby wieku dziecięcego. Swoją drogą szkoda że nie ma K1300R Sporta.
rafałp
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 8/3/2009, 14:10
Lokalizacja: Gorzów

Postprzez Komentatorzy » 31/3/2009, 22:31

Komentatorzy napisał(a):Juz to dawno udowodniono ze poprzednia wersja K1200R byla szybsza od B-Kinga pomimo jego wiekszej mocy,(British magazine RiDE tested the B-King and K1200R together and found that despite the extra power of the B-King, the K1200R was faster accelerating and had a 9 mph higher top speed.) wiec K1300R chyba tez bedzie szybsza..... w sprawach rozwizan technicznych to tu nie ma co nawet porownywac, B-King daleko dalego z tylu. Kto by wolal B-Kinga od K1300R ten chyba musi byc jakims mega fanem Suzuki i nic poza tym... pozdrowiena dla wszystkich K - posiadaczy.<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):w tej klasie raczej nie liczy sie vmax bo i tak ciężko ją osiągnąć... :P a co do wyboru b-kinga - ja bym wybrał właśnie jego a nie BMW z bardzo prostego powodu - nie jest na tyle gorszy technicznie (jeśli rzeczywiście w ogóle jest) zeby go całkiem skreślać, ale wygląda dużo lepiej od K1300, które wg mnie jest przekombinowane, zbyt futurystyczne (no ale o gustach się nie dyskutuje :)<br><hr>gh<br>
Komentatorzy napisał(a):nie B-King nie jest futurystyczny, ani troche... taki neo klasyk...hehe, to dopiero kosmita wsrod motorow, ale tak jak wspmniales o gustach sie nie dyskutuje..., poza tym polecam przejazdzke na K, a dopiero potem decyzje co bym wybral...<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):źle się wyraziłem, nie miałem na myśli że bk nie jest futurystyczny tylko że po prostu są to dwa różne motocykle (wygląd), a mi bardziej pasuje wizja ludzi z suzuki ;) peace<br><hr>gh<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja na codzień jeżdżę K1200R Sport po Warszawie. Może motocykl nie jest szczytem poręczności (ze względu na swoją długość) ale spokojnie daje sobie radę w ruchu - jest bardzo stateczny przy niskich prędkościach przez co wogóle nie czuć jego masy. Co do BK to raz spróbowałem na dniach otwartych (45 min. wycieczka krętymi rogami po okolicach Krakowa) i że w miom odczuciu fatalnie wygląda to nie ważne ale to że siedzi się na nim jak na kiblu w samolocie to już nie jestem mu w stanie wybaczyć. Przy wzroście 180 cm nie należę do osób wysokich a podczas jazdy przez dziwaczne ukształtowanie plastików nie mogłem przytulić nóg do baku (jazda w rozkroku...?!?) Co do mocy to w tej klasie motocykli nie ma co dyskutować...z pewnością mistrzom prostej koni nie zabraknie. Różnica jest (i to spora) przy pokonywaniu zakrętów. BK prowadzi się zdecydowanie lepiej niż wóz drabiniasty ale do...szukam dobrego słowa ...finezji zestrojenia zawieszenia beemki naprawdę DUŻO mu brakuje. Tak nawiasem dziwie się że ambasadorem (bo tak się to chyba nazywa) BK jest Saleta - chłop jak dąb - jak on się na nim mieści (btw chciałbym zobaczyć jego fotki w ruchu - facet musi wyglądać jakby na psie jeździł :P<br><hr>Kajo<br>
Moim zdaniem oba motocykle (B-King i K1300R) to kaszana. Konstruowanie takich stylistycznych dziwolągów, o mocy kilkakrotnie przekraczającej umiejętności metroseksualnych lanserów ubranych w nowiutkie kombinezony Dainese, ważących z płynami ponad 250 kilo - to ślepy zaułek ewolucji. Jedyna korzyść jest taka, że firma za pieniądze owych lanserów szlifuje i doskonali technologie, które potem trafiają (oby) do normalnych sprzetów nadających się do codziennej jazdy i niebudzących tak jednoznacznych skojarzeń. W przypadku motocykli obowiązuje prawo malejącej użyteczności krańcowej - poszukiwanie coraz to bardziej extremalnych doznań (pod postacią eskalacji mocy i wielkości sprzętu) dowodzi moim zdaniem poważnych problemów psychicznych i genitalnych właściciela owego "sprzęta". Nie rozumiem, ale mimo wszystko pozdrawiam.<br><hr>leon_k
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/4/2009, 11:35

Komentatorzy napisał(a):Znam dobrze K 1200 R Sport (mam przyjemność nim jeździć) i powiem Wam, że sprzęt jest kompromisem między ścigaczami, a turystykami. Jak to zwykle bywa sprzęt uniwersalny nie jest pozbawiony wad, ale wśród oferty dostępnej na rynku myślę, że jest to najlepszy wybór (no chyba, że ktoś z założenia nie darzy uczuciem BMW, a tacy też są). Osiągami nie ustępuje japońskim szlifierkom (wiem, bo miałem poprzednio YZF-R1), za to można nim pojechać w traskę, zabrać trochę bagażu (kuferki sportowe, top case, a nawet tank-bag) i nie skatować się po pierwszych 200 km. Cena jest masakryczna, ale myślę, że odzwierciedla rzeczywistą wartość. Myślę, zę "nowy" K 1300 R jest super maszyną, chociaż ja wolałbym i wolałem ten motor ubrany w owiewki, co moim zdaniem znacznie podnosi jego walory użytkowe.<br><hr>Gnypek<br>
Apropos masakryczna cena - to powiedz mi drogi kolego ile kosztuje nowa Hayabusa albo Kawasaki ZZR1400 a ile BMW K1300S czy K1200R Sport? No dawaj! jakie sa roznice w cenie? No chyba ze masz na mysli szrot z zach europy, bo wiadomo ze japoni wiecej na ulicach i lawiej kupic ''dwuslada'' za psie pieniadze!Roznica w cenie jest zadna!!!!! Busa kosztuje w UK GBP9800 a K1300S GBP10400, w tej cenie oba motory prezentuja podobne wyposazenie, natomiast w BMW masz kilka opcji wzobogacenia swojej maszyny o czym w japonskich mozesz tylko pomarzyc, no ale wiadomo dodatki kosztuja!<br><hr>Rys
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê