Zobacz wÄ…tek - Sposob na srobe od gmoli z urwanym lbem.
NAS Analytics TAG

Sposob na srobe od gmoli z urwanym lbem.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Sposob na srobe od gmoli z urwanym lbem.

Postprzez LukasBST » 16/1/2009, 14:18

Jak w temacie dzis sie troche nagimnastykowalem przy odkrecaniu gmoli,odkrecic odkrecilem ale zerwalem leb w jednej srobie i zostala przy moto,i teraz nie ma opcji schwycic jej kombinerkami ani nic i jak sie jej stamtad pozbyc?
Sracz 600
Avatar użytkownika
LukasBST
Świeżak
 
Posty: 343
Dołączył(a): 8/4/2007, 10:04


Postprzez Pawcio415 » 16/1/2009, 15:00

Chyba jedynie wiertarka skoro niczym jej nie mozesz zlapac.
Avatar użytkownika
Pawcio415
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
Lokalizacja: ÅšlÄ…sk, Newbridge


Postprzez LukasBST » 16/1/2009, 15:29

No ok i powiedzmy ze sruba ma jakies 5mm srednicy to jakim wiertlem w niej wiercic?
Sracz 600
Avatar użytkownika
LukasBST
Świeżak
 
Posty: 343
Dołączył(a): 8/4/2007, 10:04

Postprzez Grzybu » 16/1/2009, 16:28

Jeśli jest podejście to możesz też coś do niej dospawać, a potem wszystko okrasić jakimś specyfikiem do gwintów i powinno wyjść.
Wiertłem to zepsujesz gwint w drugiej części - pewnie w ramie.

Albo spiłować szlifierką z dwóch stron trochę, żeby się płaska zrobiła i jakąś żabkę, czy francuza na to zakręcić..
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez Pawcio415 » 16/1/2009, 17:19

Albo cos dospawac jak Grzybu mowi albo nie boj sie tylko rozwierc srube a potem gwintownikiem tylko lekko poprawisz gwint i bedzie jak nowe.
Avatar użytkownika
Pawcio415
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
Lokalizacja: ÅšlÄ…sk, Newbridge

Postprzez dambandit » 16/1/2009, 17:53

Albo szlifierką jesli sie da zrobić nacięcie na śrubokręt ostatnio tak mi się udało .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez LukasBST » 16/1/2009, 19:11

W sumie ze srobokretem sprytny patent,ale wydaje mi sie ze tam nie ma gwintu bo sruba jest gladka i dopiero gwintowana na samej koncowce gdzie jest jeszcze nakretka,tyle ze punktakiem jej sie wybic nie dalo wiec musi przynajmniej pare zwojow gwintu trzymac.I jakim wiertlem wiercic?Bo wogole co ma dac zrobienie w niej dziury O_o?
Sracz 600
Avatar użytkownika
LukasBST
Świeżak
 
Posty: 343
Dołączył(a): 8/4/2007, 10:04

Postprzez Landryss25 » 16/1/2009, 19:33

Hmm ja polecam wykrętaki do śrub bądź ,,lewe" wiertła.
Mnie wykrętaki uratowały wiele razy (urwany łeb od śruby zębatki czy mocowania lag).

Kupujesz w sklepie metalowym, nawiercasz wiertłem ze 2mm mniejszym niż śruba która jest problemem na głębokość jakichś 5-10mm a następnie dobierasz odpowiedni wykrętak, dajesz wiertarce lewe obroty i po problemie.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez navi » 16/1/2009, 22:14

Popieram Landryss'a.
Ze szlifierką to można kombinować jeśli jest duża śruba i łatwy do niej dostęp. W innym wypadku pozostają tylko specjalne wykrętaki do urwanych śrub.
Tu było coś na ten temat: viewtopic.php?t=26176&highlight=urwana+%B6ruba
VFR 02'
Avatar użytkownika
navi
Świeżak
 
Posty: 459
Dołączył(a): 17/4/2007, 12:24
Lokalizacja: Wawa

Postprzez LukasBST » 16/1/2009, 22:50

Hmmm macie racje z tymi wykretakami jednak jest jedno ale,zeby ruszyc pozostale sruby musialem skakac po kluczu zeby puscily po uprzednim opukaniu lba mlotkiem i potraktowaniu takim spreyem,wiec jak wiertarka na lewych obrotach ma to wykrecic?
Sracz 600
Avatar użytkownika
LukasBST
Świeżak
 
Posty: 343
Dołączył(a): 8/4/2007, 10:04

Postprzez navi » 16/1/2009, 22:59

Może lepiej podjedź do jakiegoś mechanika co ma dobry sprzęt. Bo jak zaczniesz wiercić i wykręcać tą śrubę jakimś chińskim gównem to możesz tylko pogorszyć sytuację... Dobre rozwiertaki kosztują troszkę i nie opłaca się kupować do jednej śrubki.
Może on spróbować jeszcze podgrzać palnikiem. Tylko to z kolei spowoduje odbarwienie gmoli a więc sam nie wiem.
VFR 02'
Avatar użytkownika
navi
Świeżak
 
Posty: 459
Dołączył(a): 17/4/2007, 12:24
Lokalizacja: Wawa

Postprzez hugo2003 » 17/1/2009, 12:30

rozwierc !!! mi z obu stron urwaly sie sroby od mocowania plastikow i rozwiercalem.cieniutkie wiertelko i tylko musisz trzymac kurs na srodku sroby potem troche grubsze wiertelko i tak az do skutku jak juz potem badzie ta sroba miala cienkie scianki to ja wukrecasz np srobokretem albo wydlubujesz jakims punktaczkiem .... jak gwint droszke dostanie po du..e to nic zwykla sroba mozesz go poprawic i bedzie nadal trzymal....
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê